Yritän etsiä toistakin tyypille sopivaa hymiötä, mutta en keksinytkään enempää, vetää niin sanattomaksi ja hymiöttömäksi.
Paitsi ehkä
, tämänpäiväisen jakson perusteella. Järkyttävän röyhkeä tyyppi.
Julkkisdiili on ehkä vielä keskimääräistä viihdyttävämpi, kun julkkiksilla on niin isot egot. Vaikka en mäkään ennen Diiliä ollut kuullut suurimmasta osasta näistä tyypeistä, korkeintaan Genestä ja Lennox Lewisistä sekä siitä Sopranos-hepusta, jonka nimeä mulla on ylipäänsä vaikeuksia muistaa.
Mä en edelleenkään ymmärrä mikä Diilissä muhun vetoaa. Enimmäkseen olen joka kaudella ollut sitä mieltä, että kilpailijoiden käytös toisiaan kohtaan on vastenmielistä ja epäreilua ja ties mitä ja nyt vielä noin sata kertaa pahempaa, kun mukana on Piers ja miksei Omarosakin (tosin olin Omarosan puolella, ihan vaan siksi että PIers on niin kamala). Mutta jostain syystä jään vaan aina tapittamaan tätä. Tosin Suomen Diiliä en jaksanut viimeksi katsoa.

Siis ei helvetti, mikseivät vaan lähteneet hakeen vaikka sitä Suomen lippua sillä aikaa?
Siis mitä?
Sampo ylipäätään
ja Artun aamubokseri... 

Olisi pitänyt erottaa jo viikko sitten.
esim. Donald-sedän mielipiteisiin Kiinasta ( 
Ehkäpä meen nyt katsomaan kumpi joukkue voittaa ja kuka tippuu.
) lopussa eikä antanut kenellekään potkuja.
Tytöt möi puistossa vitosen hartiahierontoja, tienasivat 380 ja miehet sekoili enimmäkseen. Miesten idea oli myydä ravintoloille sisäänheittäjä ja asiakastyytyväisyystutkimus. No eihän siitä tullut hevon pers*ttä. Jotain keksejä ne lopulta pääsivät jakamaan ja tienasivat hurjat 320 . Johtoryhmässä Mariosta ei taas ottanut erkkikään selvää, mitä se yritti sanoa. Suu kyllä kävi kovasti koko ajan mutta asia oli aika vähissä.
Olisi mielenkiintoisempaa, jos kaikki potkut joutuisi perustelemaan kunnolla. Edes jotenkin.
Oikeesti?! En tunne ketään tollasia naisia, jotka heittäis
Tollaset laulamisjutut aiheuttaa mussa aina kaameaa myötähäpeää.