Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Elo 2010 02:08

:paijaus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Elo 2010 12:03

päivänpolttaja. :paijaus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Elo 2010 02:18

Tapailen mukavaa Tyyppiä :tipahdus: . Tutustuttiin sattumalta oudossa tilanteessa ja samana iltana sain treffikutsun. Ei me niillä treffeillä varsinaisesti edes päästy käymään kun tapaamisillasta asti ollaan hengailtu yhdessä ihan muutenkin. Voitte vaan uskoa että nyt ketuttaa lähteä toiseen kaupunkiin melkein kolmeksi kuukaudeksi kun olen työharjoittelussa :hullu: . No, onneksi vietän viikonloput kotona mikäli vaan on vapaata.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja skray » To 12 Elo 2010 10:25

Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina. :ahihi:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » To 12 Elo 2010 16:27

skray kirjoitti:Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina. :ahihi:

:tipahdus: Etkös sää ole joku kaksvitonen?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja elegia » To 12 Elo 2010 17:44

skray kirjoitti:Eilen oli vuosipäivä ja nyt on 9 vuotta seurustelua takana jo. Ja edelleen porskutetaan iloisina. :ahihi:

Hui!
Eli siis, onnea! :D Hieno asia tämä.

Itse löysin tässä tänä keväänä kivan hepun, joka on nyt enemmänkin kulkenut rinnalla. Oma luontoni käskee välillä suhtautumaan varovaisesti ja välillä epävarmuus puskee esiin muutenkin, ihan siksi että minä olen tällainen kuin olen. Mutta hyvinhän tämä on näyttänyt menevän. Jännä nähdä mitä tapahtuu. Oon mää aika onnellinenkin. :D
elegia

ViestiKirjoittaja Suvi » To 12 Elo 2010 18:17

Onnea skraylle ja puoliskolle! :D

---
Omassa elämässä ei tapahdu mitään. :huoh: Jonkun aikaa olin ihan tyytyväinen, mutta nyt viime aikoina on asia alkanut enemmän ja enemmän v*tuttamaan. Ehkä se johtuu siitä, että kaikki lähimmät kaverit ovat kaikki nyt menneet naimisiin, tai ovat muuten vakavassa parisuhteessa. Olen ainoa sinkku joukossa varmaan loppuelämäni. En mä kyllä oikeastaan tiedä, missä niitä kiinnostavia tyyppejä edes tapaisi. Mä tunnun olevan vaan oikea idioottimagneetti. Ja senkin olen kyllä huomannut, että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä nirsommaksi itse tulen. :p Hassua, että joiltakin se oikean ihmisen tapaaminen kuitenkin onnistuu. Ja hyvä heille.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » To 12 Elo 2010 19:25

^^ Sama. :huoh:

*
Onnea skraylle ja puoliskolle! :) Oon jopa vähän kade.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Elo 2010 23:49

Onnea Skraylle ja kunppanille! :hymyhali:

Mulla ja Pojalla menee edelleen mukavasti. Tänään vähän äksyilin, mutta eipä se haittaa. On toi yksi vaan ihana. :ahihi:

Meillä ei ole mitään virallista vuosipäivää. Paria päivää voi pitää jonkinlaisina käännekohtina, mutta eipä niitä/sitä (toisesta alle vuosi) ole tullut sen kummemmin juhlittua. Seurustelun määrittäminen on ollut vaikeaa tällaisessa jutussa, jossa ystävyys muuttui parisuhteeksi melkoisen soutamisen ja huopaamisen jälkeen. Ehkä hääpäivää sitten joskus juhlitaan vuosittain...elleivät molemmat unohda... :virne:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Ma 16 Elo 2010 08:24

Shay kirjoitti:

:tipahdus: Etkös sää ole joku kaksvitonen?

24 täytin tossa keväällä. :virne:

Kiitos kaikille, onpa mukava kuulla, että joku jaksaa olla jopa kateellinen edes vähäsen. :virne:
skray

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 20 Elo 2010 15:29

Onnea skraylle ja puoliskolle vähän myöhässä! :D

Täällä kiristellään hampaita. Pojan kaveri tuli yökylään ja he lähtivät eilen illalla "käymään yhdessä paikassa yhdellä".

Kiva herätä siihen, että viinalta haiseva humalainen Poika könyää viereen kello kolmelta yöllä kunnon baarikierroksen jälkeen.

Lähtisi jo tuo kaveri, niin pääsisi kertomaan, mitä mieltä tuollaisesta olen. Stana. :epäilevä:

Joo, tiedän mitä "yhdet" tarkoittaa, mutta mulle pitää siitä suoraan kertoa, jos tarkoitus on lähteä ihan kunnolla pämppäämään.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Elo 2010 21:17

Poika muuttaa mun alivuokralaiseksi ( :ahihi: ) tän talven aikana (ehkä virallisesti jo marraskuussa :tipahdus: ), kun hänen kämppänsä menee myyntiin. Etsitään sitten rauhassa suurempaa kämppää. En oikein vieläkään tajua, että tämä noin viikko sitten tehty päätös on totta. Me muutamme yhteen! :superhymy: :täpinä: :tipahdus: :jami: :hullu: :sydän:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Elo 2010 04:44

:tipahdus:

---
No joo. Edelleen kaikki miehet kiertää mut kaukaa (tai toisinpäin). :p
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 23 Elo 2010 00:18

Aikaisempiin viesteihin.
Olin parisen vuotta sitten luokkakokouksessa (yhdistetty 9 a,b ja c, joista parikymmentä oli saapunut paikalle) ja olin porukan ainoa sinkku. Luultavasti tällä menolla ikuinen sellainen. :friikki:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja skray » Ma 23 Elo 2010 08:53

Kivaa marenki! :ahihi:

Ja dnd, kyllä joskus vielä löytyy se kumppani sullekin. Ootapa vaan. :)
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 23 Elo 2010 21:43

skray kirjoitti:Kivaa marenki! :ahihi:

Sanoo ihminen, joka on seurustellut 9 vuotta. :epäilevä:

Ei kaikille löydy. :sori: Eikä tarviikaan, vaikka plussaahan se olisi...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ti 24 Elo 2010 10:40

Emilia kirjoitti:
skray kirjoitti:Kivaa marenki! :ahihi:

Sanoo ihminen, joka on seurustellut 9 vuotta. :epäilevä:

Ei kaikille löydy. :sori: Eikä tarviikaan, vaikka plussaahan se olisi...

Niin, vaikka oma kumppani näyttääkin jo pitkälti löytyneen heti kättelyssä, en usko sen silti olevan aina niin helppoa.
Uskon, että kaikille, jotka kumppanin haluavat, se kumppani joskus löytyy. Ennemmin tai myöhemmin. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Elo 2010 11:30

skray kirjoitti:Niin, vaikka oma kumppani näyttääkin jo pitkälti löytyneen heti kättelyssä, en usko sen silti olevan aina niin helppoa.
Uskon, että kaikille, jotka kumppanin haluavat, se kumppani joskus löytyy. Ennemmin tai myöhemmin.

Joo, mä uskon kanssa, että jonkinlainen kumppani jokaiselle voi löytyä. Mutta en mä silti usko että kaikille aina löytyy se sielunkunppani. :sori:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 24 Elo 2010 14:42

theia kirjoitti:
skray kirjoitti:Niin, vaikka oma kumppani näyttääkin jo pitkälti löytyneen heti kättelyssä, en usko sen silti olevan aina niin helppoa.
Uskon, että kaikille, jotka kumppanin haluavat, se kumppani joskus löytyy. Ennemmin tai myöhemmin.

Joo, mä uskon kanssa, että jonkinlainen kumppani jokaiselle voi löytyä. Mutta en mä silti usko että kaikille aina löytyy se sielunkunppani. :sori:

No se on totta, sielunkumppani voi olla jo hankalampi juttu.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 25 Elo 2010 01:17

"puolikkaita ihmisiä virran pyörteissä
etsimässä vastakappaleitaan öiden pimeydessä
joku luulee löytävänsä, toinen löytää luulemansa
kolmas hylkää oikeansa vasemmalla kädellään"
:kailotus:

ja

"rakkaus meidät kaikki pelastaa
ja nyt saa nauraa"
:pepsodent:

-Ismo Alanko

Itse en usko, että jokaiselle olisi yksi "meant-to-be". Uskon, että useamman kanssa voi tulla toimeen, koska jos se yksi olisi satunnaisesti kuka tahansa muu, niin eihän sitä omaansa kukaan löytäisi.

Treffipalveluista on mielestäni hyvin hankala tavata ketään, kun yleensä on vaikea saada rivinkään vastausta keneltäkään. Moni vain junttaa sen vaatimuslistan ja sitten se on piste. "Jos olet herkkä, mutta kova; ahkera, mutta rento; mietiskelijä, mutta urheilijavartaloinen; tykkäät kissoista enemmän, mutta käyt mielelläsi koirani kanssa lenkillä, niin ota yhteyttä. PS. Foto ois kiva."

Lenkkipoluilla on varmaan lähes ruuhkaa, kun kukaan ei harrasta muuta kuin ulkoilua ja pitkiä kävelylenkkejä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 25 Elo 2010 02:23

En myöskään usko, että olisi vain se yksi ja ainoa täydellinen, sillä täydellisyys on vain tavoite. On vain asioita joita pitää hyvinä tai huonoina tai sitten niillä ei ole ratkaisevaa merkitystä asian kannalta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 25 Elo 2010 20:00

Ei mielestäni ole olemassa mitään "yhtä oikeaa." Mielestäni jokaisella on kyllä ne tietyt raamit, joihin kumppanin on mahduttava, mutta niiden raamien sisälle voi sopia monenlaisia tyyppejä. Harmillisempia ovat tapaukset, jotka osittain mahtuvat raameihin, mutta osittain jäävät niiden ulkopuolelle. Sille ei kuitenkaan mahda mitään. Voi myös olla, että vaikka omiin raameihin mahtuisi, niin toisen raameihin ei. Raamit voivat myös muuttua vuosien aikana tai joku, joka on sopinut raameihin aiemmin, voi ajan kuluessa siirtyä niiden ulkopuolelle. Sitten on vielä sekin, että vaikka ihmiset olisivat täysin toistensa raamien sisällä, on jommankumman elämässä tilanne sellainen, että se estää suhteen syntymisen.

En tosin tiedä, onko "raamit" sopiva sana, ehkä sen pitäisi olla "sektori."
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Elo 2010 08:29

Raamit on ehdottomasti parempi sana kuin sektori. :)
Päivänpolttajan ajatukset kuulostaa oikein hyviltä.
skray

ViestiKirjoittaja theia » To 26 Elo 2010 12:24

Juu, päivänpolttajan ajatukset ovat juuri sitä, mitä miekin tarkoitin. Vaikka saatankin puhua "oikeasta" ja "sielunkunppanista", en mä millään tavalla tarkoita, että niitä olisi vain yksi. Eri elämäntilanteisiin on aivan varmasti eri oikeat. Kasvu on luonnollista ja kovin usein pakollista, jolloin saattavat tosissaan "raamit" jäädä pieniksi.

Teiniaikoina luetut aforismit alkavat valkenemaan: "Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa" ja "Don't be with the one you can live with, wait for the one you can't live without". Kesti kauan tämäkin tajuta, mitä nuo ns. oikeasti tarkoittaa, mulle.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Elo 2010 12:51

Hmm, mielenkiintoista muuten. Tässä herää ajatuksia nyt vaikka minkälaisista asioista. :keijo:

Kun miettii, että pyrkimys kuitenkin periaatteessa olisi olla sen oman kumppaninsa kanssa koko loppuelämä, varsinkin jos naimisiin mennään. Kuitenkin näiden ajatusten perusteella voisi tässä ajatella, että ketään ei ole tarkoitettu olemaan sen saman tyypin kanssa loppuelämää, jos kerta ajatellaan, että niissä kumppanille sopivissa raameissa on vaikea pysyä koko elämäänsä ja odottaa eri asioita eri aikoina jne.

Onko sitten ihan normaalia mennä naimisiin, jos periaatteessa voisi myöhemmin haluta vaihtaa kumppania sen takia, ettei se toinen enää olekaan niissä raameissa kuin itse on? Tai mihin sen kumppanin haluaa sijoittuvan. Tai miten itse haluaa olla omissa raameissaan ja muuttuuko ihan suunnattomasti..

Toisaalta taas voisi kuvitella, kun sitten naimisissa joskus on, että sen kumppanin kanssa ehkä sitten rakentaa yhteisiä raameja, joissa molemmat killuvat ja sovittavat elämää yhteen vielä paremmin kuin ennen. :keijo:

Selittyyköhän tällä teorialla niin suuret avioeroluvut kuin nykyaikana on.. :raps:
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö