Taitaa jäädä BB katsomatta - en ole edellenkään jaksanut hankkia uuta digilootaa.
Mutta katselin esittelyvideot netistä. Tämän vuoden teema on tyhmyys (Ksenia, Elisabet, Mia, Marika, Paul, Jani) ja rikkaasta elämästä haaveilu (Maria, Ksenia, Paul). Sitten on muutama tylsä tavis (Mari, Hannu, Petri) ja niistä lopuista (Habib, Satu, Ville) pitäisi keksiä suosikki. Ei itse asiassa ole vaikeaa: Ville. Ville on sympaattinen ja fiksu.
Elisabet on kaikesta huolimatta kakkossuosikkini. Kaikesta huolimatta tarkoittaa tätä:
Minulla on voimakkaat mielipiteet, joita ei voi kukaan muuttaa. -> Maailma olisi parempi paikka, jos kaikki olisivat kuin Michael Jackson.
Tytössä on kuitenkin jotain omaa, jotain persoonallista. Porukan mielenkiintoisin henkilö ilman muuta.
Samaa ei voi sanoa kisan lesbokaksikosta, Miasta ja Marikasta. Kumpikin näyttäviä omassa tyylissään, mutta ei sitten mitään muuta. Siis ei
mitään muuta. Samaa sakkia on Paul, jonka luulin olevan kisan miespuolinen homo. Paulin tylsyyttä korostaa äärimmäinen varovaisuus kommenteissa ja tosikkomaisuus. Petri on myötäilijä ja beesaaja, särmä uupuu. Hannu tuntuu olevan monen ennakkosuosikki: videopisteissä Elisabetin ohella ainoa, joka on plussalla. Minun silmään Hannu on hyvin varovainen, hyvin hidas ja hyvin taktinen. Viihdearvoltaan varmaan heikoin tässä katraassa.
Jani haastattelussa: Kertoi kakistelematta, hetkeäkään epäröimättä, kuinka oli pettänyt kihlattuaan kihlajaispäivänä. Voiko olla mitään urpompaa? (Siis ei itse pettäminen, vaan se, että tämä elämän nolo hetki oli jaettava kaiken kansan kesken.)
Satun haastattelussa ei ole ääntä, mutta uskon, että mitä tahansa aikuinen nainen suustaan päästään on sata kertaa mielenkiintoisempaa kuin lapsellisten tylsimysten tyylikikkailut.
Kaikkien aikojen huonoin avauskokoonpano!
Jää hyvästi BB!