En muista, miten räpylöiden teko onnistui, tai höyhenten. 
En muista, miten räpylöiden teko onnistui, tai höyhenten. 
Suvi kirjoitti:Tiedättehän kun esim. juutuubissa on niitä meikkausopastusvideoita. No, yhdessä unessani opastettiin, miten saa itsensä näyttämään Iines Ankalta. Siis ei pelkkä rusetti ja korkokengät, vaan jollain pienehköllä rajauksella sai samanlaisen nokan kuin Iineksellä. Unessa se oli todella mahtavaa.En muista, miten räpylöiden teko onnistui, tai höyhenten.
![]()

Esim. ne kopperot oli poistettu kokonaan ja studio oli siirretty jonkun valtavalle takapihalle. Siellä oli siististi leikattu nurmikko ja valtava puinen pöytä, jonka äärellä kaikki kilpailijat istuivat ihan tiiviisti vierekkäin. Riitta Väisänen juonsi ohjelmaa vähän kauempaa jonkinlainen grillikatoksen alta, eivätkä kilpailijat edes nähneet häntä, mutta kuulivat ja näkivät erittäin hyvin toisensa. Itse katsoin ohjelmaan jonkun kanssa, ja vedin ihan hirveät pultit. Huusin ja valitin: MIKSI TÄTÄKIN PITI UUDISTAA? MIKSI? MIKSI?
Omasta mielestäni ohjelman pointti oli täydellisesti hukattu uudistuksen myötä. 
)

). Kumkvatti ja Suvi olivat siellä myös ja Kumkvatti oli surunmurtama, koska hänen asunnossaan oli ollut tulipalo ja tuli oli tuhonnut suurista puisista levyhyllyistä osan S-Ö. 
Pascal Lemoix kirjoitti:tuli oli tuhonnut suurista puisista levyhyllyistä osan S-Ö.

"Heräsin" keskellä yötä puoli kahden aikaan kodista, jossa asuin 7-15 -vuotiaana. Luulin oikeasti heränneeni. Veljenikin oli jostain syystä hereillä ja päädyimme pelaamaan korttia Oltermanni-juuston siivuilla.
Siinä pelatessamme puhelimeni soi. Soittaja oli theia, joka halusi hakea minulta Berliinin tiekarttoja. (Mitä hittoa?
Ei minulla mitään sellaisia oikeasti ole.) Kohta hän olikin meillä siskonsa ja kolmen muun tyypin kanssa, jotka olivat mukamas tuttujani, mutta ei mitään hajua keitä he olivat. Theian siskolla oli hienot sukat: Niissä oli Super Mario -pelistä tutun kilpikonnan kuva.
Kun vieraat olivat juuri lähdössä, olin sen verran väsynyt, että jätin heidät epäkohteliaasti eteiseen ja menin nukkumaan.
Ja heti ensimmäinen uutinen jonka kuulin herättyäni oli, että HSL nostaa lippujen hintoja... 
Siellä hengailimme jonkin aikaa, kunnes istuimme autossa matkalla takaisin juhlapaikalle. Autossa oli kaikkien sekoittuneiden sukulaisten joukossa kaverini, jonka kanssa lauloimme jotain vanhaa suomipop-biisiä, ehkä Leeviä.
Miedän etsintäryhmässä oli äiti ja pari serkkua sekä ehkä veljeni itseni lisäksi. Päädyimme jonkun maalaistalon pihaan. Päätimme oikaista pihan poikki. Pihalla oli lampaita ja vuohia. Kulkiessamme pihan poikki, talon sisältä ilmestyi iso vuohi, joka alkoi haukkua kuin koira.
"Enpä tiennyt, että vuohetkin osaavat haukkua
" ihmettelin. 

Mitähän unikirja kertoisi tuosta unesta?

Jostain syystä olin (taas) yksinäni liikkeillä. Minun piti päästä kaupungin laidalla sijaitsevaan lankakauppaan, jonka omistaja oli pitkä vaalea nainen nimeltä Kadi.
Matkan varrella kauppaan oli kivannäköisiä baareja, ja mietin että näissä pitää ehdottomasti käydä, mutta myöhemmin. Lopulta saavuin sinne lankakauppaan. Olin vieraillut siellä useamminkin, ja omistajakin oli mukamas erittäin hyvä tuttuni. Kadi lähti käymään jossain, ja olimme mukamas niin hyviä tuttuja, että hän uskalsi jättää kaupan minun vastuulleni, vaikka kaupassa oli muitakin (kaikki naispuolisia) ihmisiä, jotka olivat ilmeisesti läheisempiä tuttuja hänen kanssaan, ja en osannut kunnolla Viroa. Vähän tahtomattani jouduin kassalle. Selvisin siitä hommasta jotenkuten muiden naisten hyöriessä ympärillä. Kun Kadi tuli takaisin, minun olikin samantien lähdettävä, enkä edes muista ostinko lopulta mitään.

Pastilliaskissa oli myös kulkuset, jotka muistuttivat miehen vehkeitä, mutta niillä ei ollut muuta käyttöä kuin että ne näyttivät hassuilta.
Askissa oli vielä minidiskiä muistuttava "erotiikka"-dvd, jonka sisältö paljastui dokumentiksi, joka olisi ihan hyvin voinut tulla esim. Yle Teemalta. Dokumentissa näytettiin pätkiä vanhoista suomalaisista komediosta.
"Eroottisin" hetki siinä oli kun Eija Vilpaksella oli hetken tissit paljaina.
Silti oli jotenkin nolostuttavaa katsoa ko. leffaa, koska asuin unessa vielä vanhempieni luona. Asunto oli melkein samanlainen kuin se missä asun nyt, mutta välioven jälkeen alkoikin vanhempien osa talosta.
Ei hemmetti nuita sun unias.
Samana iltana oli vielä jotkut sukulaispäivälliset kämpässämme, ja Lyyra "joutui" syömään meidän kanssamme.
), niin päätin sitten pistää kunnolla överiksi. 
Jossain vaiheessa tuli sitten aika poistua. Lähdimme äidin kanssa yhtä matkaa. Matkalla tuli vastaan yksi asumus, jonka pihalla oli auto ja peräkärry. Peräkärryllä makasi valtava lehmä (siis ainakin kymmenen kertaa normaalilehmän kokoinen) jalat osoittaen taivasta kohti. Se näytti jotenkin pelottavalta, ja ensimmäinen ajatus päässäni oli, että ovatko lehmät oikeasti noin isoja.
Päädyin siihen tulokseen, että ehkä ne ovat ja etten ole vain nähnyt niitä ikinä tarpeeksi läheltä. Sen jälkeen mietin, että onko lehmä kuollut, ja joku meistä kai kysyi sitä pihalla seisovalta mieheltä. Mies vastasi, että ei ja että se vain nukkuu. Samassa huomasinkin lehmän heiluttavan unissaan jalkojaan. Se näytti oikeastaan sittenkin aika söpöltä pelottavan sijaan, ja tällä kertaa mietin, että minkä takia syön lehmän lihaa.

Kumma kyllä, kukaan ei tuntunut loukkaantuvan moisesta puuhastelusta, ainoastaan hiukset kärvähtelivät. Oma letti päätyi lopulta aika pitkälti Eraserhead-malliseksi.

Toinen uni oli kivempi, mutta niin armottoman K-18, että![]()

Pascal Lemoix kirjoitti:Olin Asematunnelissa kun tuli palohälytys. Kuulutettiin jotain, että "Tämä on onnettomuudesn ensitiedote". Piti päästä maan pinnalle, käytin konkreettisia portaita oikeaoppisesti, koska liukuportaiden toimivuuteen ei voi täysin luottaa (tosin niissäkin oli paljon ihmisiä). Tulin maan pinnalle, jolloin näin Holiday Innin ilmiliekeissä (sijaitsi yllättäen jokseenkin Rautatientorilla). Paksua mustaa savua tulvi. Ihmiset etsivät hätäännyksissään suuntaa, jossa ei pala, mutta joka puolella tuntui palavan. Paniikki alkoi tulla ja onneksi heräsin.
Miten ihmeessä tuosta ei oo ollu uutisissa?!? 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa