Uagh, mun ajatukset ei nyt halua olla kirjallisessa muodossa

Tässä iässä niitä alkaa olla jo yllättävän paljon.. [/avautuminen]Pvi kirjoitti:Minä pikkasen vierastan tuota raamiajattelua. Niin että
kulkisin kylillä jotkut tietyt parametrit taskussa ja etsisin
siihen sopivaa tyyppiä.
Ei ole minusta sydänjutut niin listattavissa ja tietoisia.
Itsestäni olen huomannut, että kun on johonkin tyyppiin
ihastunut tai rakastunut, niin sitä kummasti muokkaantuu
rakkauden huumassa.
Ennemminkin haluaisin nähdä parisuhteen toisen ja itsen
kunnioittamisena. Lupauksena ja haluna kasvaa yhteen
ja sovitella.

Emilia kirjoitti: En ymmärrä niitä reilu parikymppisiä, jotka ryntäävät naimisiin ja parin vuoden päästä eroavat, koska "ei se ollutkaan sitä mitä hain". Sitä vartenhan on seurustelu, että voi "opetella" elämään toisen kanssa. Kyllä parissa, kolmessa vuodessa jo tietää, onko toinen sen vaivan arvoinen että haluaa tehdä töitä suhteen kestämiseksi läpi elämän.
Nykyään halutaan kaikki ja helposti, ilman että itse tekee mitään. Ja sitten kun ei ole enää kivaa, voi etsiä jotain uutta ja ihmeellistä.
Tieteellisten tutkimusten mukaan rakastumisen 'kemiallinen
Shay kirjoitti:Niinpä. Rakkauden huumassa mennään naimisiin ja kohta tulee hirveänä yllätyksenä, ettei toinen
ollutkaan niin täydellinen.Tieteellisten tutkimusten mukaan rakastumisen 'kemiallinen
reaktio' kestää puolesta vuodesta kahteen ehkä kolmeen vuoteen.

Dnd kirjoitti:Aikaisempiin viesteihin.
Olin parisen vuotta sitten luokkakokouksessa (yhdistetty 9 a,b ja c, joista parikymmentä oli saapunut paikalle) ja olin porukan ainoa sinkku. Luultavasti tällä menolla ikuinen sellainen.
) pidetty lukioporukan luokkakokous. Vaikkei parisuhde/suhteettomuusstatuksista ollutkaan puhetta (samaan päätelmään olisin kuitenkin päätynyt kuin Dnd...), olin vähän ällistynyt siitä millä tahdilla oli alkanut porukka jakautumaan, mukulaa yhdellä jos toisellakin. Yhdellä josta ei olisi uskonut, kaksi. Kaksi tyttöä ei päässyt tulemaan kun toisella justiinsa syntynyt, toisella kaksi josta toinen viikon vanha. Ja siis kyseessä 2005 kirjoittaneet, tämmöistä kakskolmosta - kaksnelosta jengi. 
Emeritus kirjoitti:Että eikös sitä vasta julkisuudessa uikutettu miten nykyään tuotetaan valtiolle niitä uusia armaita veronmaksajia niin kitsaasti ja nekin vähät ihan liian myöhään.

Asiaa ei auta yhtään mun

marenkienkeli kirjoitti:Pojan ja tuon tytön tapaamisen ajatteleminenkin itkettää. Ahdistava, tyhmä mustasukkaisuus.
Koita kestää. Näitä hetkiä tullee joskus, mutta ei se auta kuin uskoa suhteeseen ja pitää pää kylmänä.
Shay kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Pojan ja tuon tytön tapaamisen ajatteleminenkin itkettää. Ahdistava, tyhmä mustasukkaisuus.Koita kestää. Näitä hetkiä tullee joskus, mutta ei se auta kuin uskoa suhteeseen ja pitää pää kylmänä.
Hyvä, että kuitenkin osaatte jutella asiasta.
Kyllä tämä tästä...viimeistään illalla, kun päästään juttelemaan kasvotusten.
marenkienkeli kirjoitti:Kyllä tämä tästä...viimeistään illalla, kun päästään juttelemaan kasvotusten.
Tahtomattani onnistuin loukkaamaan Poikaa melkoisen pahasti eräällä kommentillani. Ja minä suutuin totaalisesti hänen kommentistaan. Asiat saatiin kuitenkin onneksi yön aikana puitua läpi.

Joskus se ottaa aikaa, mutta eiköhän se elämä muutaman kuukauden päästä näytä jo paremmalta. 

päivänpolttaja kirjoitti:joka toinen ilta taas helpottunut olo ja tyytyväisyys siitä, ettei ole parisuhdetta, kun kuitenkin olisi nyt niin väsynyt ja stressaantunut, että purkaisi kaiken negatiivisen energian toiseen syyttä suotta.
, mutta en kovin hyvinvoiva sellainen, koska se fyysinen läheisyys puuttuu. Tarvitsisin vakikainalon. Plussaa olisi, jos joskus tapaisin vakikainalon, jonka kanssa klikkaisi henkisestikin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa