Shay kirjoitti:Välillä katsellessani keski-ikäistyviä perheenäitejä
pirtsakankirkkaissa Zumba-topeissaan tekee mieli tipahtaa polvilleen ja huutaa NOOOOOOOOUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!1
mutta onhan se mukava, hikinen ja innostava jumppalaji tuo Zumba.![]()
Joo, mulle tuli hieman sama fiilis, kun kävin tuossa taannoin pikkukaupungin zumbassa, siellä oli näitä keski-ikäisiä ja keski-ikäistyviä tätejä runsain mitoin innosta piukkana.
EI keski-ikäisissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta jotenkin se tunnelma... ja ohjaajakaan ei ollut ihan omaan mieleeni, ei edes kertonut miten liikkeet olisi kuulunut tehdä, heilui vaan siellä edessä ja huusi tsemppiä jee kivaa. Onneksi nyt syksyllä jos ja kun menen vielä zumbaan, vakipaikassa on pelkkiä parikymppisiä tyttösiä.
Tuli ihan syksyfiilis, kun aloitti liikuntaharrastuksenkin taas. Kesällä ei tuon yhden zumban jälkeen ollut oikein mahdollisuuttakaan mihinkään, ja sitten olikin jo liian kuuma. Vieläkin on vähän liian kuuma, mutta olen jo muutaman kerran käynyt tanssiaerobicissa ja sen sellaisessa sekä myös lihaskuntotunnilla. Oikein kivaa, hauskat sarjat tehtiin, tosin tämänpäiväinen tunti veti sen verran hikeen ja piippuun, että nyt en meinaa jaksaa enää mitään.
Wigginin 76 kilometrin lenkki on kyllä aika kunnioitettavaa.
En jaksaisi.

Tai siis en jaksa... Olen jo pitemmän aikaa tienny, että juoksijaa musta