pampula kirjoitti:Siis mikä muu kansanryhmä on tällaisessa epäoikeudenmukaisessa asemassa?

- pidin joka kesä lomaa. Lopetin kesätöissä aina pari-kolme viikkoa ennen kuin opinnot jatkuivat. En myöskään tehnyt juurikaan töitä lukukausien aikana, mistä tunsin usein syyllisyyttä. En kuitenkaan olisi millään jaksanut opintoputken läpi, jos olisin painanut älyttömän pitkää päivää jatkuvasti. Pidin menoni alhaisina joten tulin toimeen vähemmällä.
Ja tuossa ei ole tietenkään kurssia, josta en päässyt läpi. Ei siis ihme, ettei työlle olisi ollut oikein aikaa.)Kuolo kirjoitti:Mihin on jäänyt kaikki työssä oppiminen? Eikö työnantaja vois kouluttaa työntekijää, vaikka sit valtion tuella?
Olisin ehkä paremmassa työssä tällä hetkellä, jos olisinShay kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Mihin on jäänyt kaikki työssä oppiminen? Eikö työnantaja vois kouluttaa työntekijää, vaikka sit valtion tuella?
...kun joka tapauksessa työnantaja joutuu kouluttamaan työntekijän, sillä mikään
tutkinto ei anna valmiuksia hypätä suin päin suoraan työhön.
Onkohan jo liian myöhäistä? Niin ja ne mun kesälomarahat ei yleensä säily kovinkaan kauan, koska jollen muuten elele "herroiksi" niin rahat menee matkustamiseen
Tässä on kyllä aikamoinen ajan ja rahan paradoksi. Jos on aikaa lomailla, ei ole rahaa tehdä mitään, mutta jos on töissä ja saa rahaa, ei taas ole aikaa löhöillä.
Shay kirjoitti:...kun joka tapauksessa työnantaja joutuu kouluttamaan työntekijän, sillä mikään
tutkinto ei anna valmiuksia hypätä suin päin suoraan työhön.
Lumikki75 kirjoitti:pampula kirjoitti:Siis mikä muu kansanryhmä on tällaisessa epäoikeudenmukaisessa asemassa?
Yrittäjät on, mutta se on toki vähän eri asia, kun tämä on itse valittu ura eikä samalla tavalla pakollista kuin opiskelu (tai pakollista ja pakollista, eihän se opiskelu mitään pakollista sinänsä ole, mutta järkevää kumminkin).
Mä en vain osaa. Kun niitä vapaapäiviä on, niin sitä löntystelee pihalla ja ajattelee, kuinka töissä olisi jo saanut vaikka mitä aikaiseksi. Ja rahaa hengenpitimiksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa