Emilia kirjoitti:Jos irtisanoo tv-maksun, tuleeko ne heti kolkuttelee ovelle ja kyselemään syitä ja tutkimaan, onko tv:tä?

Emilia kirjoitti:Jos irtisanoo tv-maksun, tuleeko ne heti kolkuttelee ovelle ja kyselemään syitä ja tutkimaan, onko tv:tä?

Naapuri kävi kyselemässä pianonsoitostaan.)

päivänpolttaja kirjoitti:Ja jos jonkun lausunto ahdistaa, niin neuvoisin olemaan lukematta sitä. Itse teen niin, koska muuten hyppisin seinille silkasta ärtyneisyydestä.
Itse luen tällaisia, koska sitten voin epäuskoisesti naureskella ja pudistella päätäni typerille lausunnoille. Tietääpähän ainakin mitä vastassa on. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Tiedetäänkö muuten, mistä homoseksuaalisuus johtuu? Minä en tiedä.
L-S kirjoitti:Toi Iltalehdessä siteerattu pätkä on kamala tietysti siksi, että siinä ilmaistaan homouden olevan kehityshäiriö, mutta myös siksi, että siinä ikään kuin epäsuorasti tuomitaan paheksuttaviksi myös kaikenlainen "epäterve", "kehityksen häiriöt" sun muut. Vaikka homoseksuaalisuus ei tekstin mukaan olekaan rinnastettavissa mielenterveysongelmaan, mulle ainakin tulee tästä sellainen epämiellyttävä kuva, että kaikki johonkin epämääräisesti "epäterveeseen" viittaava on jotenkin paheksuttavaa, eikä ihmisyyteen kuuluvaa vaihtelua. Mutta kun mulle ei ole edes selvää, että mitä "terve" on tarkoittavinaan.
Kaiken kaikkiaan hirveän kyseenalaista logiikkaa näillä tyypeillä.

Mr. Smith kirjoitti:
Ikävää vaan että yhden ihmisen lausuntojen vuoksi kirkko menettää jäseniään ja sitä myöten tulojaan ja sitä myöten käytettävät summat mm. ruuanjakeluun vähenevät.

LazyBastard kirjoitti:Ja ainakin täälläpäin kirkon työntekijät kirjoittelevat lehtiin Räsästä ylistäviä kirjoituksia...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa