[Helpson muutenkin on sen luokan huuhaata, että HUHHUH!]
Täällä voit jakaa Spotify-hetkesi with your nearest and dearest ja ihan bang-up to date. Tai jotain.
Siis kun olen
Mainokset yksistään tiputtivat mun spotify:n käytön ihan minimiin. Yksittäisiä biisejä ehkä kerran kuussa enää sen jälkeen.

Triple H kirjoitti:Näköjään kannattaa silloin tällöin lukea spotify.com. Mä jo kerkesin kiroilla, että poistivat hakuhistorian. Nykyään hakuhistoria löytyy sen hakulootan edestä olevan napin takaa.

Eilen nykäsin Openin ekaa kertaa nollille.
Tahtoisin kyllä, kunhan saan aikaiseksi..shaana kirjoitti:Mulla ei oo vielä Spotifya kun en osaa enkä ole saanut aikaiseksi.Tahtoisin kyllä, kunhan saan aikaiseksi..
Sama vika. Olis se vaan niin kiva, mutta en vaan jaksa miettiä, mitä pitää tehdä, jotta sen koneelleni saan. Saati sitten asentaa sen. Tekisköhän joku sen mun puolesta? 
marenkienkeli kirjoitti: Olis se vaan niin kiva, mutta en vaan jaksa miettiä, mitä pitää tehdä, jotta sen koneelleni saan. Saati sitten asentaa sen. Tekisköhän joku sen mun puolesta?
. Mutta on se nyt kiva olla olemassa kun sen näin helpolla sai. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Uskomatonta kamaa nämä Lasse Mårtenssonit

LazyBastard kirjoitti:Saapa nähdä kauanko tuo vielä pyörii. Ainakin artistien saamat korvaukset ovat niin naurettavan pieniä, että sama olisi jakaa se musiikki vaikka omilla sivuilla ilmaiseksi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa