L-S kirjoitti:Meinaako Pvi, että oikeasti tanssia osaavalle tätä on jotenkin vaikea katsoa, vai kuinka?
Muista en tiedä, mutta oma tanssisuhteeni on pienoisessa kriisissä niin muiden katsominen saattaa herätellä epämukavia tuntemuksia. Enkä minä missään tapauksessa kykenisi moisiin suorituksiin, kuin ohjelman tyypit. Tosin voi tietysti olla jotain sellaista mitä miusta tulee luontevasti ja heiltä ei. Taitavia ovat.
Katsoin nyt netistä uusimman jakson. Ihan äänten kanssa jopa.
Sam on minun suosikki. Ilmaa, liikkuvuutta, selkeyttä ja lattialla alatasossa tanssiminen on myös hallussa. Marcolle teki pahaa sanoa Pasille, oman koulun kasvatille, opettajalle ja todennäköisesti ystävälle heippatiheit, mutta onneksi olivat oikeudenmukaisia tässä tilanteessa.
Minun silmä ei nauti mukaseksikkäästä vatkauksesta. Sitäkin saa olla, mutta ei liiaksi. Kovasti ylistetyssä Mia-Mariassa on mahdollisuus, mutta nyt nähdyn soolon perusteella ei tule minulta pisteitä. Se oli aika täynnä, eikä liikkeelle annettu tilaa.
Kahtellaan miten käy...

Kai niitä jossain näkisi tietysti, jos tietäisi mistä etsiä.
Ja hyviä tanssijoita riittää, joten vaikka oli kauden eka karsintajakso, ei näytetty mitään "noloimmat tanssiurpot" -katkelmia, vaan lähinnä niitä jotka salpasivat tuomareiden hengen hyvyydellään tai olivat muuten kiinnostavia. Enimmäkseen tanssijat esiteltiin positiivisessa valossa, paitsi yksi, jolla oli törkeä asenne ja joka siten ansaitsikin tulla Nigelin herrasmiesmäisesti ojentamaksi.