Ekaks piti sulatella lukkoa, sit piti sulatella koko aven kahvaa ja sit ei kaasupoljin enää palauttanukaan, vaan se piti nostaa ylös aina kun hakus mennä hiljempaa 

Ihosta nyt puhumattakaan. Tuulihan se on se pahin.

Mut tää elo on nyt sit kai nykyään tämmöstä.
Pascal Lemoix kirjoitti:Kyllä nyt on NIIIIIN kylmä taas. Sopivasti kun pohjoisesta vielä puhaltelee, niin ei todellakaan ole mikään lämmin henkäys talvisäässä.
Meinaa paleltua matkalla postilaatikolle. Talo vuotaa
Auto murisee, mutta käy, onneksi sentään. Vähän
Oikea talvi on ihan jees, mutta ei ihan näin kylmä
Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan jaloissa viileeltä. Lattialämmitys ois kiva. Kaupassa pitäs käydä 

Sivutiet, varsinkin hiekkatiet, olivat niin paksussa liukkaassa loskassa, ettei auto tiennyt kumpaan penkkaan olisi syöksynyt. Toisaalta piti painaa kaasua niin maan perusteellisesti eteenpäin päästäkseen, mutta toisaalta jarruillakaan ei ollut mitään tehoa kun niitä tarvitsi.
Olen kuitenkin hengissä!
Ajoin noin kilometrin verran päätietä ja se oli sen verran ajettavassa kunnossa, että uskalsi hengittää. Kyydissä oli vielä lapsi ja piti näytellä "minulla-on-kaikki-hallinnassa"-aikuista. 
Ilmaston lämpeneminen my ass...
. Kiva viettää kevät sisällä verhot kiinni ja peitto vedettynä pään yli.

Mulle ei ole oikeastaan ikinä liian kuuma. Kylmästä sen sijaan valitan herkästi. Niin että kestäis vaan piiiitkän aikaa nää helteet! Toivottavasti lämmintä riittää heinäkuullekin, kun ehdin maata biitsillä.puolikarkea kirjoitti:tauko villasukista on pop.
Ok, kesällä ei tule ihan joka päivä villasukkia käytettyä. On mullakin ollut jo parin päivän mittainen villasukaton aika. 
Mä oon enemmän talvi-ihminen.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa