CoH on loistava rts joka moninpelissä lähtee rivakasti käyntiin ilman neljän tunnin kilpavarustelua.

Galileo kirjoitti:Multa tipahti iästä parikytä vuatta. Hain New Super Mario Bros. Wiin
Inhosin kakarana Mariota, kun en oikein osannut sitä. Tuon pelin kohdalla ei kuitenkaan ollut samaa huonoa fiilistä, kun pelasimme tuota kaverini luona neljän (välillä myös kolmen) hengen joukkueena. Sen ääressä meni huomaamatta useampi tunti.

Miten ihmeessä ehdin tuota pelaamaan, kun originkin on vielä vasta 22% läpi.@gen.fi kirjoitti:
Olin ajatellut että on hyvä, mutta näin hyvä
Jos on Baldur's Gate tuttu ja siitä tykännyt, niin tämä on sitten pakko ostos.
Ja ensiviikolla pitäisi tulla Mass Effect 2.
Miten ihmeessä ehdin tuota pelaamaan, kun originkin on vielä vasta 22% läpi.

Mulla olikin jo kovasti ikävä Shepardia 
Ja reissussa kivasti rähjääntynyt Shepard on ihqu
Peli on silmäkarkkia, kun armaan sohvaperunan uusi kones pyörittää sitä kunnon grafiikoilla mukavan soljuvasti. Tarina jatkuu ihanasti edellisestä, joskin mua jäi vähän harmittamaan, kun ei ykkösen tallennukset ole säästössä, niin joutui aloittamaan ns. tyhjältä pöydältä (paitsi että jostain netin syövereistä löytyy jotain apua siihenkin, mutta ei nyt ole ehtinyt/pystynyt/malttanut). Ja hitto, jos ei Liaraa ole, niin
Meillä oli viime pelissä vähän
ja... No, ei voi aloittaa säpinää jonkun toisen tytön kanssa, kun Liara vei syrämmen, niin kerta.

Ja oliko niin, ettei se sukupuolikaan ollut ihan niin justiinsa kuin ihmisillä 

Hyllyä koristavat uudet pelit:

(Eli varmaan tuon motionplussan rinnalle pitää liittää vielä langaton nunchuk
)
LazyBastard kirjoitti:Postapokalyptinen räiskintä![]()
), oli nimitys postapokalyptinen roolipeli. 

Yabba kirjoitti:Ja onkos tuo New Vegas niin buginen kuin mitä on väitetty?

Mutta mähän vaan asentelen EP2:n ja Portaalin enkä pelaa niitä ollenkaan ennen joulua. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa