Kävin ostamassa Alepasta halpoja partateriä.

Kengät, jotka tosin voi ottaa käyttöön vasta talven jälkeen, olivat paras ostokseni. skray kirjoitti:Enää noin 2,5 viikkoa jouluun!
Se mennee ihan järkyttävän nopeasti. 
Suvi kirjoitti:skray kirjoitti:Enää noin 2,5 viikkoa jouluun!
Herraisä, niinkö vähän?Se mennee ihan järkyttävän nopeasti.

Mainittakoon vielä, että mulla oli hirmuinen kiire ja se toi lisäjännitystä asiaan. 
Vois vielä syyäkki ennen nukkumaanmenoa,
Hajottaa...
)
Perjantaina hengailtiin kotona, lauantaina hengailtiin kotona, sunnuntaina siivoiltiin ja mun äiti + Avon isä tuli syömään (mä tein alkuruoan
). Sit varattiin matka Avon kanssa Berliiniin talvilomalle. Loma on ihan nurkan takana! Berliiniiiiin! Osasin tehdä ruokaa! En ollut kännissä koko viime viikonloppuna! Enkä ees koko viime viikkona! JEE! 

Tänään oli tosin vaiherikas aamu, kun ensin törmäsin bussilastilliseen Lucia-neitoja (okei, ei ne kaikki varmaan olleet Lucioita, mutta jotain kuvaelmaan kuuluvia kuitenkin) ja heti perään törmäsin vanhaan rouvaan, joka etsi toria, mutta oli menossa ihan päinvastaiseen suuntaan. Mulla ei ollut varsinaisesti kiire ja olin menossa samaan suuntaan, joten kävelin pitkän matkaa vanhan rouvan oppaana. Hän kiroili kovasti, että perhana kun on kylmä ja jutteli lapsistaan. 

-> perjantaina työkamojen muutto uuteen työpisteeseen jonnekin jernaan eli luvassa työtavaroiden pakkaamista iltamyöhällä
-> joululahjat ostettava ensi viikonloppuna, ja paketoitava ja postitettava
-> ja sitten onkin aika muuttaa itse uuteen työpisteeseen sinne jernaan ja tietenkin taas yövuorossa
-> joulu -> ja vuodenvaihteessa muutto turkkuseen.
seuraavat viikot
), ei huolta.
Ja myöhäiset synttärionnet Lyyralle! 

kaikille onnittelijoille (ja miksei muillekin). 

Kyllä oli kivaa, vaikka varpaat ja posket meinas jäätyä ja lapsuuden pulkkamäki oli kutistunut olemattomaksi. Olivat alaosaan lisänneet maata.
Pitäisi vielä yksi essee kirjoittaa ennen vuoden vaihdetta. Puolet on jo onneksi kirjoitettu. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa