Karkkihyllyn antimet

Re: Karkkihyllyn antimet

ViestiKirjoittaja Shay » Su 26 Syys 2010 11:24

Höh. Ei niistä leffavuokraamoista tarvi leffoja vuokrata. :töktök: Niissä on vain
parhaimmat ja laajimmat irtokarkkivalikoimat! :kuola:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Su 26 Syys 2010 12:04

Shay kirjoitti:Höh. Ei niistä leffavuokraamoista tarvi leffoja vuokrata. :töktök: Niissä on vain
parhaimmat ja laajimmat irtokarkkivalikoimat! :kuola:

Ja kalleimmat. :epäilevä:

Mutta silti niin hyvät, että mieluummin maksan hyvistä valikoimista ja makoisista karkeista kuin tyytyisin pelkkään markettivalikoimaan. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 05 Loka 2010 23:09

Geishapatukat ovat pienentyneet! Sama raha vähemmästä suklaasta.
Ennen paino oli 44g ja nyt vaivaiset 37g.
Mur.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 06 Loka 2010 13:45

Pvi kirjoitti:Geishapatukat ovat pienentyneet! Sama raha vähemmästä suklaasta.
Mur.

:kauhistunut: Taidan protestoida ja olla ostamatta yhtään patukkaa ainakaan kuukauteen.

Onkohan muitakin, jotka yrittää huijata kuluttajia pienentämällä tolleen gramma kerrallaan tuotteita ja me kuluttajat vaan maksetaan edellistä korkeempaa hintaa koko ajan.. :salaliitto:
Ja sit vielä hinnat kallistuu vuodenvaihteen jälkeen, ku tulee makeisvero ja muutenkin elintarvikkeiden hinnat nousee. Mihin mun karkin syönti nyt joutuu... :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 09 Loka 2010 23:09

skray kirjoitti:
Mur.

:kauhistunut: Taidan protestoida ja olla ostamatta yhtään patukkaa ainakaan kuukauteen.

Onkohan muitakin, jotka yrittää huijata kuluttajia pienentämällä tolleen gramma kerrallaan tuotteita ja me kuluttajat vaan maksetaan edellistä korkeempaa hintaa koko ajan.. :salaliitto:
Ja sit vielä hinnat kallistuu vuodenvaihteen jälkeen, ku tulee makeisvero ja muutenkin elintarvikkeiden hinnat nousee. Mihin mun karkin syönti nyt joutuu... :huoh:

Mäkin huomasin, että Mars-patukka on joutunut laihikselle. En grammoista tiedä, mutta on selkeästi ohuempi kuin ennen. Huijausta :norsu:

Huomasin myös, että samaisen tuotteen 2-pac on kilohinnaltaan kalliimpaa :friikki: Ja olikohan siinä vielä, että se ei edes ollut 2 x 1 patukka, vaan joku 1,75 patukkaa... Törkeetä kuluttajan sumuttamista :kiroilu:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 10 Loka 2010 12:26

Mutta Geisha-patukoista lahjoitetaan 2 senttiä Roosa-nauha -kampanjaan. Fazer on ratkaissut asian sitten näin... :O:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 14 Loka 2010 13:13

"Hyvää makumaasta" -pusseissa on liian vähän salmiakkimakeisia. Lakut auttavat jonkin verran, mutta silti hedelmäkarkkeja jää runsaasti yli.

Eikä hallitus tee asialle mitään!!! :raivo:

Tällaista tänään täällä Kansanradiossa.
-Täällä Aimo Surakka, Jurva.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 15 Loka 2010 02:22

Eiku niitä lakuja on liian vähän. Salmiakit jää yli...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 15 Loka 2010 12:00

Ja kun eri ihmiset valittaa eri makujen vähyyttä, ei karkkifirmalla ole kuin yksi vaihtoehto: isompi pussi :keijo:

:hämillään:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Pe 15 Loka 2010 13:53

Olen huomannut saman, eli samliakkeja on liian vähän yleensä verrattuna muihin. Sekoitus ei ole ollenkaan tasainen. :viha:
Varsinkin niitä puolipallon muotoisia pyörylöitä on aivan liiam harvassa. Ehkä kaksi per pussi. Pyh! Siksi en olekana ainakaan vuoteen ostanut yhtään Hyvää makumaasta -pussia, kun ne on ihan kummia. Muutenkin ne hedelmäkarkitki on mun viime makustelujen mukaan eri makusia kuin ennen vanhaan, jotenkin liian esanssisia tai jotain. Pyh!
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 15 Loka 2010 15:11

Muutaman viikon on ollut viinikumin kaipuu. Niiden isojen, joita sai punaisessa pussissa. Ainakaan tavallisissa ruokakaupoissa en ole niitä enää nähnyt. Pahat irtokarkkilaarin tai halpakaupan kilopussi ei aja asiaa... Mikä avuksi?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Pe 15 Loka 2010 16:07

Ai Bassetts winegums? Noita on myös pusseissa tosiaan, mutta laivalta oon ostanu vaan laatikossa. Ne on niiiiiiiin parhaita karkkeja ikinä. Viinikumit oli mun lemppareita pienenä ja on ne vieläkin parhaimmasta päästä kun niitä Bassettsin oikeita sattuu tielle. Muistaakseni oon nähny noita joskus Halpa-Hallissa, mutta eipä taida Halppiksia olla ihan joka kaupungissa.

Lontooseen matkatessa kävi mielessä, että pitää ostaa noita Bassettseja, mutta sitten unohdin ne. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja Pvi » La 16 Loka 2010 01:51

Joo just noita! Ei ole koossa, ei ässässä, ei tarjoustönössä. Valtsua en ole vielä tarkistanut. Sitten on jäljellä vielä karkkikaupat ja herkku... Tai sitten tulee laivakeikka.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Joulu 2010 14:06

Mur.

Kaveri on duunissa eräässä elokuvateatterissa ja he olivat huomanneet saman. Kysyivat tätä suoraan Fazerilta, että mitvit?! Hinta kuitenkin pysyy samana, vaikka suklaatia on vähemmän mussutettavana.
Voisi olettaa, että vetoaisivat johonkin kansanterveydelliseen jargoniaan, mutku ei!
Syy pienentymiseen on, että "suutuntuma on pienessä palassa parempi, siksi pienensimme palakokoa".
Ja hinta on sama, koska valmistusprosessi on edelleen sama :töktök:, eikä aikaakaan kulu vähempää. Pienempiä patukoita valmistetaan siis yhtä monta mitä niitä 2g suurempia valmistettiin per tunti.
Pientä selittelyn makua!

Munsta ne pienet palat on suutuntumalta ihan huonoja :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 29 Joulu 2010 23:49

Geishaankin on salakavalasti ujutettu sitä Caramel-suklaata, jota käytetään myös Fazerinassa. On huonompaa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Nugat » To 30 Joulu 2010 14:59

Pascal Lemoix kirjoitti:Geishaankin on salakavalasti ujutettu sitä Caramel-suklaata, jota käytetään myös Fazerinassa. On huonompaa.

:lanppu: Ihmettelinkin, että onko Geishat aina olleet muka tämmöisiä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 31 Joulu 2010 18:49

Geishaahan on nykyään kahta erilaista, toinen on se Dreamy Caramel ja toinen tavallinen. Mun mielestä tää uusi on paljon parempaa, sitä syötyäni olin vähän pettynyt normi-Geishaan.

Mutta selkeästi näissä on eroa. Ostaessani tuota uutuutta Stockan joulukarkkimyynnin myyjä oikein erikseen kysyi, että kai huomasin, että tämä ei ole sitä perinteistä Geishaa. Ehkä niille oli tullut valituksia. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 20 Huhti 2011 20:16

Löysin R-kioskista sattumalta jotain, jota en ole aikoihin saanut maistaa: Skipper's Pipes-lakritsipiiput. Niitä aina halusin laivan Tax Free-myynnistä lapsena ja pyrin säästämään piippuja mahdollisimman pitkään, koska niitä sai niin harvoin. Pakkauksen pohjapuolella oli silloin ohjeita merimiessolmujen tekoon, tässä nyt ostamassani oli merimerkkejä selityksineen.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja skray » To 21 Huhti 2011 17:28

Kyllä noita piippulakuja saa kaupoista joka puolelta, ainakin täälläpäin. :tilt:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 18 Touko 2011 16:06

Tuli käytyä apoteekissa ja napattua mukaan pari laatikollista Apteekin salmiakkia. :kuola: Toinen
laatikko meni naamaan hetkessä ja yritän pitää näppini erossa toisesta laatikosta . On ne
vaan niin pirun hyviä!! :kuola: Film Towinsta tulee niitä joskus irtokarkkeina ostettua, mutta
ne tuppaavat jäämään pussin pohjalle ajelemaan, eikä niitä muutenkaan osaa koskaan ottaa
tarpeeksi. Puoli laatikollista suuhun kerrallaan on sopiva annos. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Kesä 2011 17:19

Juhannuksena ilmarissa leijui karkkikeskustelu.
Vieläpä joskus yöllä/illalla. Kun varmasti yhtään karkkia ei ole saatavilla mistään.
Ainoa makea paikalla oli vadelmahillo :virne:

Ehkä tästä on puhuttu aiemminkin, mutta en jaksa kaivaa.

Fazerin parhaat - pussi.
Onko ne parhaita?

Siellä on vain jääkarhut, kiss kissit ja toscat, jotka ovat luokkaa "paras".
Orange on väännetty tyhmään samanmoiseen muotoon mitä muutkin. Ennen se oli pyöreä ja tukehtumisvaara oli suurempi :nirppa:

Rex ja Lakta :epäilevä:
Syödään vain pakon uhatessa ja kamalimmassa makeanhimossa.
Ennen oli myös jotain pähkinäisiä kammotuksia. Ei ole enää :keijo:

Ei nyt parhaita, mutta ei paskintakaan mahdollista.
En kadu ostostani!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 26 Kesä 2011 17:24

Siksiköhän mulla on nykyään hankaluuksia löytää sieltä sitä vielä yhtä hyvää, kun niitä pähkinäjuttuja ei enää ole. :riips:
Mulla nimittäin on nykyään aina semmoinen "mikähän se oil se yks hyvä vielä" -ongelma, kun kiss kissit ja jääkarhut on syöty pois. Kokeilen joka kerta Toscaa, mutta sit petyn. Se on ihan ok, mutta ei se, mitä etsin. Muita en uskalla edes kokeilla, kun muistelen, että ne on pahoja.

En osta ikinä Fazerin parhaita, koska Fazer tekee kyllä parempiakin karkkeja. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 27 Kesä 2011 00:51

Kyllä sitä pienenä oli väärässä kun piti Toscia huonoina. Nehän ovat tosi hyviä. :D

Huonoimmat ovat Orange ja Jääkarhu (virallisesti Islanti, mutta kaikki sanovat jääkarhuksi).

Itselläni kiinnostus virisi uudelleen, kun näitä oli meillä töissä ja käytiin sitten koulunkäyntiavustajan (synt. 1982) vastaava keskustelu, että mitä kukakin söi ensin ja mitkä olivat hyviä. :hymyhali: Keskustelua herättävä pussi :D

Syömättä ei jää yksikään, ettei ne kovin huonoja ole.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Ma 27 Kesä 2011 01:13

Minun lemppareita Fazerin parhaista on jääkarhut ja laktat. Toscat menettelee. En ole koskaan tykännyt kiss kisseistä ja kaikki muut karkit mitä siellä nyt on niin menettelee, kaikki kyllä tulee syötyä, mutta en nyt tiiä onko ne ihan kauheen hyviä.
Hassua muuten, että meillä tuli juhannuksena kavereitten kanssa puhetta Fazerin parhaista, ei oo tosiaan semmonen puheenaihe, josta oltais muulloin puhuttu. Eipä tule useinkaan kyseistä pussia ostettua, en tykkää tuon tyyppisistä karkeista, omaan makuun on enemmän suklaa ja "lötkömmät" hedelmäkarkit(minähän en syö ollenkaan salmiakkia tai edes lakua).
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 27 Kesä 2011 15:20

Toscathan on ihan persiistä. Jos mulla ois tapana jättää pusseista jotain syömättä, niin ne jäisi kyllä. Laktat taas on ihan parhaita. Jääkarhut ja KissKissit on myös hyviä ja loput, joista en muista nimeltä yhtäkään, ovat vaan pussintäytettä (syödään pois, kun kerran siellä ovat). Niin epätasainen tarjonnaltaan on tuo pussi, että itse en sitä koskaan osta. Jos muualla on tajolla, syön parhaat päältä ja jätän toiset mussuttamaan Tos(Pas)caa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Murkina