Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Tammi 2011 23:00

Tyttöilin.
Kun on kerta sunnuntaikin.
Katsoin Angels in Americaa ja väkersin kynnet samalla.
Naglar
Vähän on reunat persiillään, mutta en anna haitata :keijo:

Ps. on sitten ihan pirun iso kuva. Evotan, enkä vaan jaksa pienentää, mutta haluan jakaa :friikkipeukku: :pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 10 Tammi 2011 21:52

Meinasin sittenkin pitkän miettimisen jälkeen jatkaa Cypretylin kokeilua, mutta kah, apteekissa
tokaisivat, että idiootti lääkäri olikin antanut vain 3 kuukauden reseptin. Onko järkeä? No, ei.
Pitäisi lähteä kesken päivää terveyskeskukseen sitä uusimaan. (Tiedä miten sekin homma toimii...)
No, ei sitten. Ei ne tainnu paremmat olla kuin edellisetkään, mutta olisi sentään saanut syödä
niitä kaks kuukautta putkeen... Ajattelin kuitenkin ruveta syömään kolmivaiheisia pillereitä
neljän viikon putkissa omilla sekoituksillani, kun tuntuu, ettei kolmen viikon syönnillä ole mitään
muuta virkaa kuin pitää ihmiset samassa rytmissä, sillä pitempi rytmi sekoittaisi tyhmemmät...
Vituttaa koko kuukautiset. Keksikää nyt joku miehille e-pilleri! :kiroilu: Olisi kuulemma yksinkertaista,
kun siittiöt elävät niin vähän aikaa... Mutta ei miesten pikku-uimareita saa tappaa, kun se
tappaa miehisyyden. tjsp. :jaaha: Ärrrr... :viha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 10 Tammi 2011 22:30

Shay kirjoitti:Vituttaa koko kuukautiset. Keksikää nyt joku miehille e-pilleri! :kiroilu:

Muakin vituttaa kuukautiset, mutta miten ne miesten e-pillerit niihin vaikuttaisi? :riips:

Tuhlasin:
Kuva
Kuva on surkia, kun kännyllä otettu, mutta voin kertoa et se on tummansininen, nahkaa ja Marc by Marc Jacobsia. :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 10 Tammi 2011 22:40

Emilia kirjoitti:
Shay kirjoitti:Vituttaa koko kuukautiset. Keksikää nyt joku miehille e-pilleri! :kiroilu:

Muakin vituttaa kuukautiset, mutta miten ne miesten e-pillerit niihin vaikuttaisi? :riips:

Ehkäisy. :jaaha:

Vaikka perkeleellinen kipu ja lainehtivat verivanat jää miehiltä silti kokematta. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 10 Tammi 2011 23:00

Nugat kirjoitti:
Emilia kirjoitti:

Ehkäisy. :jaaha:

Vaikka perkeleellinen kipu ja lainehtivat verivanat jää miehiltä silti kokematta. :keijo:

Oon varmaan helvetin tyhmä, mutten tajua vieläkään.
Mut ei se mitään. Bygones.
:keijo:
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 10 Tammi 2011 23:03

Ei tarvis naisten kärsiä e-pillereiden aiheuttamista hormonaalisista kaaoksista ja system failureista. :lanppu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 11 Tammi 2011 02:20

Ei se ole niin helppoa kehittää e-pilleriä miehille. Vaikka en ole alaan perehtynyt, niin heti tulee mieleen kysymys millä lääke erittelisi siittiöt muista soliusta ja tehokkaasti eliminoisi miljoonia siittiöitä koskematta muuhun elimistöön.
Naisten pillereitä vastaava kemiallinen siittiöiden tuotantoon vaikuttava lääkitys on tietääkseni olemassa. Kemiallinen kastraatio vie sitten mukanaan halut, mikä ilmeisesti on naisten kohdalla vain valitettava sivuoire.

No, onneksi ei ole itsellä tarvetta moisiin hormoneihin. Ihan mielelläni pidän omat pikku mielenailahtelut ja ovulaatiohimotukset, kun otan mysteerioireet putkista.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 18 Tammi 2011 13:00

Onneksi jätin luennon väliin. Jestas, mikä vatsakipu. :friikki: No, mä kestä tän kuin nainen. Eli itkeskellenen ja tunnetiloja jatkuvasti vaihdellen. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 18 Tammi 2011 14:12

marenkienkeli kirjoitti:Onneksi jätin luennon väliin. Jestas, mikä vatsakipu. :friikki: No, mä kestä tän kuin nainen. Eli itkeskellenen ja tunnetiloja jatkuvasti vaihdellen. :(

:paijaus:

Mä otin edellisellä kerralla särkylääkkeet liian myöhään tai sitten oli muuten vain tavallista kovemmat säryt. 10 tuntia kouristuksia ja kipua. Ei auttanut kuin asettua sohvalle mahdollisimman rentoon asentoon ja hengitellä varovaisesti. Mulla on nyt kyllä lantion lihakset niin kireällä, että ne tuntee painelemalla. Ei ihme että sattuu. Pitäisi yrittää vissiin venytellä. :sori: Hieroja on aikasemmin saanut ne lihakset rennoksi, eikä sitten kipujakaan ole niin ollut, mutta nyt jäi ennen kuukautisia hierojalla käymättä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 18 Tammi 2011 17:29

Hui, mulla ei sentään noin kovat kivut ole. Olisivat toki tulleet pahemmiksi kuin nyt oli, jos en olisi saanut heti napattua särkylääkettä, kun ne alkoivat. Mukavasti kivut olisivat alkanee kesken luennon. Mutta ähäkutti, olinpas kotona lintsaamassa. :kieli: Pari-kolme päivää menee taas ibuprofeenin ja parasetamolin voimin. :huokaus: Miten ihmeessä naiset ovat selvinneet kivuistaan aikana, jona ei ollut särkylääkkeitä?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 18 Tammi 2011 19:21

Oon aina ollut suht' jees mun kuukautisten suhteen.
Ne on säännöllisen epäsäännölliset hetkittäin, mutta tuntemukset olen oppinut lukemaan ja olen aika hyvin pystynyt päättelemään mitä tapahtuu seuraavaksi.

Joskus nuorempana kärsin pahoista kivuista, mutta nykyään ne pysyy hallussa.

Nyt oli kuitenkin ihan totaalimysteeri, että midis vitis.
Kuukautiset oli vuodenvaihteessa. Ja nyt ne on taas :epäilevä:
Paitsi ettei nyt satu mihinkään. Vähän nipistelee noin kerran päivässä.
Muutoin vaan valuu ja valuu (kyllä, haluan jakaa sen kaikkien kanssa :virne: ).

Olen nyt pohtinut, että missä kohtaa pitää alkaa panikoitumaan ja rynnätä lääkärille.
Guuglaamattakin tiedän, että siellä lukee keskustelupalstoilla varmaan hengenvaarallisia tauteja ja takuulla syöpä :pepsodent:. Maailma on kuitenkin aivan totaalisen sekaisin. Itkeä pillitän ja maailma on ihan paska. Kaikki vastoinkäymiset on normaaleja(kin) kamalampia jiiännee.

:ei: yhtään en tykkää nyt.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 18 Tammi 2011 19:38

:( Ainakin, jos kauan kestää noi kakkosmenkat, ni menisin ite joltain terkkarilta kysymään, kannattaako tutkia tarkemmin.
Rautaa + c-vitamiinia kannattaa ainakin syödä kunnolla.

Mulla oli marraskuun lopussa - joulukuun alussa menkat, jotka kesti 15 päivää, kun yleensä menee 5. Ei ollut kivaa, mutta
sitten ne onneksi loppui. Sen jälkeen on ollut normaalit. Mut kyllä alkoi itteä jo mietityttää, et mitä vittuu täs nyt tapahtui.
Emilia

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja theia » Ke 19 Tammi 2011 12:04

Nyt kun otsikossa on miesvaroitus, pitäisiköhän alkaa puhua tisseistä? :pepsodent:

:tissit:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 19 Tammi 2011 14:23

Mistä ja miksi se tommonen varoitus on tullut? :O:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Ke 19 Tammi 2011 15:45

Kuolo on varmaan lukenut naisten ketjua, ja pelästynyt menkkajuttuja?
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 19 Tammi 2011 16:50

Jopas on ollut rajua hormonitoimitaa naisilla. Pikauusinta on itsellenikin tuttu ilmiö epätavallisissa olosuhteissa (esim. matkoilla) mutta 15 päivän kuukautisia ei onneksi omalle kohdalle ole sattunut. Kuulostaa tosissaan rasittavalle.

Oliskohan mulla jotain sanottavaa tisseistä? Uudenvuodenjuhlissa, joihin tuolla edellä olin valmistautumassa, päin kuulla, että hyvät ovat. Eipä siinä mitään, ihan kiva kuulla, mutta ei kai tissit nyt huonotkaan voi olla. Mä en ainakaan ole nähnyt yksiäkään huonoja. Eriskummallisia kyllä, sellaisia luonnottomia veitsellä muokattuja, mutta en niitäkään osaisi sanoa huonoiksi.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 19 Tammi 2011 20:32

theia kirjoitti:Kuolo on varmaan lukenut naisten ketjua, ja pelästynyt menkkajuttuja?

EN mie mitään oo pelästyny, mutta Kiba sano ilmarissa, että otsikossa pitäs olla joku miesvarotus. No nyt siinä on, mutta en mie tiedä mitä sillä tekee ja mitä se tarkottaa :sori:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 19 Tammi 2011 22:55

Kuolo kirjoitti:
theia kirjoitti:Kuolo on varmaan lukenut naisten ketjua, ja pelästynyt menkkajuttuja?

EN mie mitään oo pelästyny, mutta Kiba sano ilmarissa, että otsikossa pitäs olla joku miesvarotus. No nyt siinä on, mutta en mie tiedä mitä sillä tekee ja mitä se tarkottaa :sori:

Mä sanoin ehkä sinne väliin.

:virne:

Emt.Oon vaan nauranut tälle jutulle eilisestä.

:virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » To 20 Tammi 2011 14:40

Kuolo kirjoitti:

Sorry Kuolo että epäilin siua! Olisi pitänyt tietää paremmin :sori:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 23 Tammi 2011 14:41

Ostin meikkivoidetta ensimmäistä kertaa elämässäni. :gay: Ei se hirveästi peittänyt, mutta
iho näyttää kai tasaisemmalta. Ostin Lumenen Natural Codea. En sitten tiedä haittaako
kauheasti, kun puuterini on astetta vaaleampaa kuin meikkivoide... :raps: Ei naamani
kuitenkaan omasta mielestäni ihan gootilta näytä. :keijo:

Testailin samalla vähän millaisen juhlameikin voisin laittaa ja juhlakampauksen, joka kuitenkin
näyttää ihan samalta kuin arkikampaus... En vain osaa. :p
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 26 Tammi 2011 20:51

Hankkikaa hormonikierukka niin ei ole menkkaongelmia. :D Menkat on ehkä kerran puolessa vuodessa, jos niitä edes menkoiksi voi kutsua. :D Jee! :virne:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 26 Tammi 2011 21:24

Eowyn kirjoitti:Hankkikaa hormonikierukka niin ei ole menkkaongelmia. :D Menkat on ehkä kerran puolessa vuodessa, jos niitä edes menkoiksi voi kutsua. :D Jee! :virne:

Joo, niillä, joilla se toimii... Ei vain uskalla kokeilla, kun pitäisi kärvistellä mahdollisesti puoli vuotta,
notta toimiiko se... :epäilevä: On niin kauhean yksilöllistä hormoniehkäisyn toiminta, kun olen
juttuja netistä lukenut. Eikö voisi keksiä jotain hormonitestiä, jonka pohjalta tietäisi, mikä
ehkäisyhormoni toimii kenellekin? :raps:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » To 27 Tammi 2011 00:07

Vai kierukka... viekö se peeämässänkin mennessään?
Nyt on taas meinaan hormonaalista vajausta ilmassa. Jotakin tarttis saada, että mieli ei seikkailisi tarpeettomuusalueilla.
Viikon verran vielä pitäisi olla luvassa mielimailman alamäkeä.
Pitäisköhän muhun kiinnittä joku varoituskolmio?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 27 Tammi 2011 00:22

Pvi kirjoitti:Pitäisköhän muhun kiinnittä joku varoituskolmio?

Mulla on vähän sama fiilis. Tosin pahin aallonpohja tais olla jo n. toissapäivänä. Siitä suunta on aina ylöspäin.

Ps. Tissejä kutittaa aivan vietävästi! :tissit: :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » To 27 Tammi 2011 18:11

Lyyra kirjoitti::tissit:

Ravista, ravista!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa