Tässä se mopo on karannut jo käsistä ja kunnolla...
Apple had previously filed oppositions against Kokins usage of Pod, alleging that it would cause customers to confuse it with Apples iPod products.
No minulla on kameralle Silkin tri
PODi, ja totta kai minä ostin sen koska kuvittelin että se on Applen tuote. Totuus oli kuitenkin karu kun purin sen laatikosta eikä siinä ollutkaan multitouchia ja iOSiä (iPhone, iPod, iPad käyttöjärjestelmä), ei edes OSX:ää

Names that have come under fire include MyPodder, TightPod, PodShow, and even Podium. Sector Labs is the only company to go to trial with Apple over using the Pod branding.
Jep, kaikki nuo on Applen tuotteita ihan selvästi joten totta kai minä ostan semmoisen... eiku hetkonen, mikä tämä on, ei tässä ole sitätätäjatuota... Minua on huijattu, kiitos Apple kun taistelet tällaisia huijareita vastaan!
My team started working on the Video Pod in 2000, and it took us years to go from prototype to funded, Kokin said. At that time, Apple didnt even enter our minds as a competitor. Now its 2010 and I still dont think Apple is interested in video projection, but Im supposed to rename our product because Apple also uses pod?
Toivottavasti oikeus kuitenkin päättää oikein - eli tottakai sille suuremman puolesta

Facebook recently filed a trademark infringement lawsuit against Teachbook over usage of the word book. Other companies have also aggressively defended trademarks on common words, such as Microsoft with the word windows.
Tokin osaa ne muutkin. MS on muuten käynyt lakitaistelun (ja hävinnyt sen) koskien Word sanan käyttöä (osana tekstinkäsittelyohjelmaa), ei windows sanan käyttöä. Ja muutenkin, MS pääsisi Applen tasolle vain jos nostaisi syytteen taloja kohtaan, koska niissä on ikkunat. Sama homma on facebookilla, syyte on nostettu toista verkkopalvelua vastaan, ei täysin erilaista esinettä, vai onko oikeasti mahdollista että käyttäjä sekoittaa mp3-soittimen (iPod) ja videotykin (Video Pod) keskenään. Ikävä kyllä en löytänyt tuosta Applen tuotteesta minkään laista kuvaa, mutta luultavasti se Video Pod on tämän näköinen:

Ps. Suurin ongelma taitaa tuon startterin kannalta olla se, että niiden (varmasti loistava) tuote ja
kotisivut hukkuu hauissa (google) täysin ipod pashan alle, joten siinä mielessä olisi hyvä vaihtaa nimeä.