Jericho - Nelosella huomenna klo 00.45 (käytännössä siis tiistain puolella)
Kausi 2, Jakso 1
Yhtäkään mainosta en ole ohjelmasta nähnyt, ei sitä mainosteta erityisesti edes Nelosen omilla sivuilla ja aikakin on keskellä yötä. Yhtään en muista, onko tätä kautta näytetty aiemmin, vai näyttivätkö vaan ykköskauden. Tässä ketjussa oli asiasta aiemmin puhetta, mut ei siinäkään kai mihinkään tulokseen tultu, joten täytyy katsoa huomenna näyttääkö tutulta.
Aina vaan enemmän ihastuttaa Nelosen tyyli olla mykkänä jatkuvista sarjoista. Castlen uudet jaksot alkoi joku aika sitten, nekin tuupattu keskelle yötä eikä mainostettu missään. Kun vahingossa parin jakson jälkeen ohjelmaoppaasta näin, että sarjaa esitetään taas, menin vilkaisemaan Nelosen sivuille että onko nää uusintoja vai uusia. Sivuilta löytyi vaan muutamaa viikkoa aiemmin päivätty vastaus kysymykseen, että koska uusia jaksoja, vastauksessa sanottiin ettei hetkeen. Eivät siis raukat itekään tiä mitä esittävät ja koska. Criminal Mindsin kanssa ovat myös sekoilleet niin, että kätevästi vaan uusia jaksoja uusintojen perään ilman eri ilmoitusta, vaikka sarja on kanavan katsotuimpien joukossa, joten luulisi ihmisiä kiinnostavan. Mut ehkei ne ehdi pitää huolta vanhoista sarjoista kun pitää puffata uusia kuukausikaupalla.

Mutta ilmeisesti se olin vain minä, kun Nelosen sivuilla on ihmiset valittaneet samasta asiasta. Rescue Me:n viides tuottari alkoi kyllä täysin puun takaa, hyvällä tsäkällä hoksasin. Hyvään aikaan tulee sekin, keskiviikkoisin 23:45.

Sunnuntai-illat pelastaa tällä hetkellä TV2, jolta tulee kuusiosainen Arn -Pohjolan Ritari. Olen koukuttunut täysin tuohon tarinaan, se on lumoava. Täytyy ehkä katsoa joskus ne Arn-elokuvatkin.
Toinen kausi näytettiin kai Nelosella joskus
Tulispatulispatulispa tuo ruutu.fihin. Muttei
t

Unohdin katsoa uudenvuoden aatonaattona teemalta "Musiikkivaisto - Tiede musiikin takana" -dokkarin, ja onko sitä areenassa? Ei tietenkään. Ja sitten siellä on miljoona tuntia Sibelius-viulukilpailua.. 

**ttu ***kele ***tana!!!!111yksi