PPP: Päivän pienet pelastukset

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja damn » Ke 12 Elo 2009 18:00

Kannatti käydä kaupassa, kun tuli hyvä fiilis :superhymy: . Rähjäisenä ja kipeänä raahustin lähikauppaan ja mulla oli silmälasit päässä. En siis melkein ikinä kehtaa liikkua missään julkisilla paikoilla lasit päässä. Kaupassa kassalla myyjätyttö katsoi minua ja hihkaisi: "Onpa tosi kivat lasit!". Hämmentävän piristävä ja iloinen kommentti ihmiseltä, jonka olen nähnyt vain muutaman kerran siinä kassalla.

Olisi kiva osata itsekin olla ihminen, joka osaa heittää ihmisille kivoja kommentteja päivän piristykseksi. Melkein aina kun sanoin jotain positiivista niin ihmiset luulee, että vittuilen ja olen sarkastinen :epäilevä: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Elo 2009 21:17

Se, että yhteysjuna tuli jo 6.27. Myöhästyin nukuttuani pommiin ainoastaan 10 minuuttia, vaikka nukuin yli tunnin pommiin :friikki: Normaalisti varaan suunnilleen tunnin heräämisen ja lähtöhetken väliin, nyt vaihdoin vain äkkiä vaatteet ja saman tien baanalle.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 18 Elo 2009 17:38

En tiiä pelastiko tää mun päivää, kun oon ollu suht hyvällä tuulella muutenkin, mutta piristi kyllä arvaamattoman paljon. Tein Facebookissa "Sukupuolineutraalin sukupuoliroolitestin", ja tulos pisti ison :virne: :en naamalle.

ONNITTELUT! Sinä olet ANDROGYYNI

Olet jumala kuolevaisten keskuudessa. Älä anna kenenkään uskotella muuta. Sinä olet ihminen. Sinä olet logiikka. Sinä olet tasapaino. Useimmat ...ihmiset ovat halpoja, puolityhjiä, puoliksi toimivia piraattikopioita sinusta, mikä tekee toiset heistä hyvin hämmentyneiksi ja vihaisiksi. Neitimiehet ja Poikatytöt ovat liittolaisiasi ja potentiaalisia puolisoehdokkaita. Vältä viimeiseen asti Viikinkejä ja Seireenejä. Luo oma fantasiasi toisen Androgyynin kanssa: kun kummankaan ei ole tarve toista täydentää, voitte nauttia kaikesta kaksinkerroin. Suhtaudu ymmärtäväisesti valtaapitäviin Perusjuntteihin ja Peruslehmiin, äläkä koskaan paljasta ylivertaisuuttasi vieraassa seurassa. Viva La Resistance!

:superhymy:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 19 Elo 2009 14:39

No mehän sitten tullaan Lyyran kanssa hyvin toimeen, koska mä olin tuon testin mukaan Neitimies. :)

Sinua kutsutaan toisinaan naiselliseksi, vaikka tosiasiassa sinussa virtaa enemmän testosteronia kuin estrogeeniä. Ero ei ole huimaava. Jos olet biologisesti mies, sinulla on erinomaiset mahdollisuudet elää täysipainoista ihmisen arvoista elämää vaaroista huolimatta. Saatat menestyä, tuntea ja ajatella ilman ylärajaa, kunhan kykenet nousemaan ympäristön ennakkoluulojen yläpuolelle. Sinulla on tunneälyä ja jos asiat olisivat sinusta kiinni, tulisit kaikkien kanssa toimeen. Viikingit ja Seireenit ylenkatsovat sinua avoimesti, mutta tämä ei ole sinun vikasi. Valitset puolisoksesi Peruslehmän, Androgyynin tai toisen Neitimiehen, ellei Poikatyttö valitse sinua. Yritä olla mies Poikatytön kohdatessasi, ellei alistuminen ole syvimmäinen fantasiasi. Mikäli olet biologisesti nainen, sinusta valitettavasti tulee poikkeuksetta katkera vanhapiika, joka unohti elää menestyessään taloudellisesti miesten maailmassa.

Kaikkein eniten hupia sain tuosta viimeisestä lauseesta. :rotflmao:
(Olenkin varmaan maailman ensimmäinen naimisissa oleva vanhapiika.)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja ceuro » Ke 19 Elo 2009 16:04

Tein saman testin ja olen Lumikin tavoin naimisissa oleva katkera vanhapiika, eli naispuolinen neitimies. Näköjään David Bowie ja Antti Tuisku on myös samiksia... :keijo:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 02 Loka 2009 12:45

Oli ihan parasta, kun soitin Saunalahden asiakaspalveluun ja jonotusmusiikkina alkoi se Julmahuvin "hetkinen"-biisi. :virne: Se oli kyllä pikkuisen erilainen, siinä ihan laulettiin, mutta mielikuva huvitti silti niin, että nauroin ääneen. Toivon vaan, ettei siellä nauhoiteta myös jonottavien jorinoita. :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 27 Loka 2009 20:12

Hei, kerrankin jotain kivaa töissä. Meillä on joka syksy tällainen ihana projekti, joka vie kaiken ajan ja ikinä ei tunnun olevan tarpeeksi porukkaa sitä tekemässä. Nyt siitä on yksi pasha ohi. Vitsailtiin tässä sitten eräänä sitten niille jätkille (jotka ovat vähän isompia pomoja) työkaverin kanssa, että kai te ostatte nyt meille kummallekin omat skumppapullot, heh heh. :p

Tänään sitten ne miehet tulivat ihan henkilökohtaisesti tuomaan meille omat isot kuoharipullot! :D Olin ihan kuin puulla päähän lyöty. Kerrankin yllätyin positiivisesti. Yleensä keltään noilta isommilta herroilta ei kyllä tule minkäänlaista kiitosta. Meininki on yleensä enemmänkin vähän, että "tehkää ja itkekää". :p

Kun muuten olen koko ajan kuin persiiseen ammuttu karhu, tämä kyllä piristi. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 06 Marras 2009 23:14

Sain tänään Unicafessa (yliopiston ruokala) ilmaisen jälkkärin. Kun kuulin saavani ilmaisen jälkkärin, reaktio oli suunnilleen tällainen: :O: :salaliitto: :D :superhymy: Sulkemisaika oli jo lähellä ja koska kyseinen ruokala ei ole viikonloppuna auki, jälkkärit olisivat menneet roskikseen. (Ei jälkkäri kovinkaan hääppöistä ollut, mutta silti. :D )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 09 Marras 2009 16:52

Löysin bussista Aftonbladetin urheilusivut. Ja vielä tämän päivän :D Oli laadukasta kahvilukemistoa.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 08 Joulu 2009 20:32

On se jännä, miten pienestä voi tulla hyvä mieli pitkäksi aikaa.

Olin tänään kaupungilla hoitamassa asioitani ja eräästä kerrostalossa sijaitsevasta toimistosta ulostauduttuani olin ottamassa pyörääni talon seinustalta. Siihen oli joku toinen minun sisällä olessani iskenyt oman pyöränsä viereen ja se kaatua rysähti maahan, kun olin lähtöä tekemässä. Ei näyttänyt olevan jalkatappia siinä. Minä sitten yritin pitää omaa pyörääni pystyssä ja asetella sitä toista jotenkin pystyyn siihen seinustalle, niin joku kiva mieshenkilö hiihteli avuksi. Nappasi sen toisen pyörän ja asetteli pystyyn. Olin hämmentynyt ja ilahtunut. Ei tuollaisia ystävällisiä ja auttavaisia ihmisiä liian usein kohtaa. :D
elegia

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 10 Joulu 2009 15:42

Vaihdoin pois risaiset kengännauhat uusiin värikkäämpiin :virne:
Nyt taas kengät aukeavat ja menevät kiinni helposti ilman tarpeetonta näpräilyä. :)
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 10 Joulu 2009 21:37

@gen.fi kirjoitti:Vaihdoin pois risaiset kengännauhat uusiin värikkäämpiin :virne:
Nyt taas kengät aukeavat ja menevät kiinni helposti ilman tarpeetonta näpräilyä. :)

Voi ei. Ihana! :hymyhali: Juuri tuollaisten asioiden pitääkin piristää päivää. :hymyhali:
Tulin hyvälle tuulelle. :D
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 11 Joulu 2009 14:32

Suvi kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:Vaihdoin pois risaiset kengännauhat uusiin värikkäämpiin :virne:

Voi ei. Ihana! :hymyhali: Juuri tuollaisten asioiden pitääkin piristää päivää. :hymyhali:

Tulin hyvälle tuulelle siitä, että Suvi tuli hyvälle tuulelle siitä, että @gen tuli hyvälle tuulelle. :D :virne:

:hymyhali:
Maija

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 11 Joulu 2009 18:08

Maija kirjoitti:
Suvi kirjoitti:

Tulin hyvälle tuulelle siitä, että Suvi tuli hyvälle tuulelle siitä, että @gen tuli hyvälle tuulelle. :D :virne:

:hymyhali:
Tulin hyvälle tuulelle siitä, että Maija tuli hyvälle tuulelle siitä, että Suvi tuli hyvälle tuulelle siitä, että @gen tuli hyvälle tuulelle. :epäilevä: :moro:

Nojoo, mutta tulin mä vähän hyvälle tuulelle sen lisäks, että on flunssa väistymässä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 13 Tammi 2010 01:21

Ei voi väittää, etteikö tuntunut mukavalta, että rokotuksen jälkeen huolehdittiin vilttiä ylle ja kyseltiin vointia ja niin edelleen ja rohkaistiin, että et sinä ensimmäinen ole, jota huimaa ja onko kädet lämpimässä ja auttaako raitis ilma. :hymyhali: Jaa, miksikö miehet tykkää hoitsuista :virnu:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » To 18 Maalis 2010 20:38

Pari PPP:tä viime ja tältä viikolta:

Olin viime viikolla matkalla levykauppaan ja sillä matkalla kaaduin ja käsi nyrjähti. Tuskissani sitten pääsin sinne levykauppaan ja päätin, että kun tällä matkalla olen saanut kärsiä, niin ostan kyllä kaikkea niin paljon kuin ehdin. :p No, siellä oli levyt 50 % alennuksessa, ja vastaan tuli mielenkiintoinen levy, jonka hintalapussa luki noin 11 . Laskeskelin sitten, että 50 % tästä on noin kuutisen euroa, ei edes paha, joten ostin sen ja muutakin. Kotona sitten katsoin kuitista, että levystä olikin veloitettu vain kolmisen euroa. Jostain syystä tulin todella hyvälle tuulelle. :D

Maanantaina päätettiin mennä aika ex tempore -meiningillä leffaan. Selailtiin sitten siinä leffatetterin aulassa lehtisestä, menisiköhän haluamamme leffa mahdollisimman aikaisin. Ja juuri kun olimme jo päättäneet mihin näytökseen menemme, meitä kohti asteli leffateatterin työntekijä. Ensimmäinen reaktiomme oli, että olemmeko jotenkin epäilyttävän näköisiä, kohta se heittää meidät pihalle. :friikki: Toinen reaktio oli, että tyyppi yrittää kaupata jotain. :friikkipeukku: Mutta työntekijä antoikin kummallekin kouraan lipukan, jolla pääsee vain 5,50 eurolla leffaan, koska "olimme sen näköisiä, että emme osanneet päättää mennäkö leffaan, koska 9,50 olisi ollut vähän liikaa". Olimme kummatkin ihan puulla päähän lyötyjä. Tietenkin se työntekijä ei antanut niitä lipukoita ihan hyvää hyvyttään, vaan se kuului varmaan johonkin kampanjaan, mutta silti piristi päivää. Ja leffaseuraa se varmaan piristi vielä enemmän, koska ei hänellä niin paljon sitä ylimääräistä rahaa ole. :D

Ja tänään pääsin Spotifyyn, eikä tarvinnut edes opetella googlettamaan. :peukku:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 31 Maalis 2010 19:24

Päätä särki, kurkku oli kipeä ja oli nälkäkin. Mutta sitten näin päivän pienen pelastuksen. Nahkaliivi, kaljuuntuminen, ponnari, vaaleanpunainen pillimehu. Aaw. :hullu: Mikä ei kuulu joukkoon?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 24 Touko 2010 18:22

Kaupassa oli oikeanlaisia imurin pölypusseja! :woohoo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 30 Touko 2010 16:40

Mut opetettiin tänään puhaltamaan heinänkorresta ääniä. :D Siinä sitten joukolla vinguttiin ja töräyteltiin. :virne:
Eläimet ja naapuri parat.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Pvi » La 12 Kesä 2010 20:21

Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Heinä 2010 08:10

Eilen kun tulin kotiin odotti mua eteisen pöydällä kukkia :sydän:

ja tänään aamulla lomalainen heräsi kuudelta keittämään mulle kahvia :sydän:

Parasta :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 09 Heinä 2010 02:48

Oho! Ai kuinka mukavaa. Joku taitaa tykätä susta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 09 Heinä 2010 20:02

Joku oli jättänyt suklaakeksejä työpaikan aulaan. Kahvi & suklaakeksit ja ylityöt eivät tuntuneet enää missään.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » La 22 Tammi 2011 22:17

Ei helvetti tätä mun uutta titteliä! :rotflmao: Oli kyllä yllätys itsellenikin. :virne:

(Vatsalihakset kipeinä. :rotflmao: )

En edes ymmärrä mistä moinen kunnia, kun en ko. sanaa edes itse keksinyt. :keijo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Tammi 2011 22:20

No ainaski sää olit innolla perustamassa sitä bändiä. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa