Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 26 Touko 2008 19:07

Kommentoinpa myöhässä ajankohtaisia aiheita :virne:...

Onnittelut irvikissalle valmistumisen johdosta :hehei:

Itselläni on vuokratyöfirmasta vain hyviä kokemuksia, mutta mikäänhän ei ole täydellinen.
Oman alani isoin v-firma suunnilleen jakelee joka joulu viimeisimmät iPodit "asiakkailleen", mutta ei tee mitään muuta heidän eteensä.

Oma v-firmani taas ei jakele varsinkaan iPodeja, mutta vastineeksi palvelu on henkilökohtaista (saan suklaalevyn joka syntymäpäivä :kuola:) ja muutenkin ovat taistelleet minulle parit palkankorotukset.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 26 Touko 2008 22:20

Kiitokset onnitelleille. Etenkin Smitille joka onnitteli kahdesti. :virne:

Flunssa on edelleen olemassa. :viha: Lauantaina sairastin vielä ihan hyvällä mielellä. Otin siitä kaiken irti syömällä valmistujaiskakkua syntisesti lusikalla suoraan kakusta, parkkeeraamalla sohvalle, mittailemalla kuumetta tiheästi ihan vain siitä ilosta että sitä kerrankin oli ja olemalla pahoillani omasta puolestani. Sunnuntaina olin enää kuumeisena pahoillani ja tänään on vaan ärsyttänyt. Kaiken lisäksi oli työpäivä, ja vaikka teen töitä kotona, se oli yllättävän raskasta. Keskittyminen hajoili ja on vaikeaa tuijotta tietokoneen ruutua kun silmät on valoherkät. Mutta ehkä tämä menee tästä enää parempaan suuntaan. :norsu:
irvikissa

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 26 Touko 2008 23:32

Ei mulla muuta, kuin että muuttostressi!! :sekopää:

Miten voi olla niin ylivoimaisen vaikeaa saada pakkaaminen aloitetuksi?
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 26 Touko 2008 23:38

Migreeni, jos keksit niin kerrothan mullekin :kauriinsilmät: ?
Perjantaina saan avaimet ja pitäisi jo hilata henkilöautolla vietävissä olevat tavarat uudelle känpille. En ole tehnyt vielä mitään. Aloitan huomenna, lupaan sen itselleni - pakkohan se on jo jotain tehdä, pakata vaikka rääsyt tai jotain. Matotkin odottavat vielä pesua. :vihellys:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 27 Touko 2008 00:01

Huomenna lähtö kotikotia kohti. Kiinnostaa lähes yhtä paljon kuin kilo paskaa, mutta minkäs teet.

Milloinkahan sitä jo vois hyvin?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 27 Touko 2008 00:13

shaana kirjoitti:Perjantaina saan avaimet

Mun pitäis näillä näkymin saada avaimet jo torstaina :jami:

Mutta raavaat muuttomiehet tulevat apuun vasta lauantaina, joten sitä ennen saan nuolla näppejäni...
No, jos nyt oikeasti saisi nämä esivalmistelut edes siihen mennessä tehtyä, niin hyvä olisi. Varmaan haluaa uudet vuokralaiset tännekin avaimen jo ennen ensi viikkoa... :sekopää:

No, sähkölaitokselle olen sentään jo osannut ilmoittaa...
Migreeni

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 27 Touko 2008 09:07

Synttärit oli viikonloppuna, sain lahjaksi levyjä, mukin ja ison japanista tuodun KISS-vyönsoljen. Sunnuntaina iskikin sitten flunssa ja maanantaina olin työreissulla Helsingissä, jossa flunssa vaan paheni. Takaisintullessa päsähti toinen korva tukkoon koneen laskeutuessa eikä ole vieläkään auennut.

Nyt olen saikulla enkä kuule toisella korvalla. :friikkipeukku:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 27 Touko 2008 09:47

Migreeni kirjoitti: Mun pitäis näillä näkymin saada avaimet jo torstaina :jami:

Mäkin ajattelin vongata avaimet jo torstaina, vetoan siivoamiseen, siellä oli jo viime viikon alussa vuori mainoslehtiä eteisen lattialla :epäilevä: Minä ja raavas muuttoapuni (myöskin naisihminen) muutetaan näillä näkymin mun kamat kaksin lauantaiaamuna. Toivottavasti ei ole kovin tukala ilma :virne:

Leisille myöhäiset synttärionnittelut. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ti 27 Touko 2008 11:08

Yyh. Eilen ostettu maitopurkki paljastautui vellimäiseksi riisipuuroksi kun sitä kahviini löräytin. Noottia luvassa Ingmanille.
Mitenkähän Ingmanilla on tapana korvata tällaiset :raps:
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 27 Touko 2008 11:14

moralhazard kirjoitti:Yyh. Eilen ostettu maitopurkki paljastautui vellimäiseksi riisipuuroksi kun sitä kahviini löräytin. Noottia luvassa Ingmanille.

Katsoitko viimeisen käyttöpäivän?
Mahdollisesti myös kylmäketju on voinut katketa tehtaasta kauppaan tai kaupasta kotiin?
Voin kokemuksesta sanoa, että kysesestä tehtaasta ei päästetä hivenenkään epäilyttävää tuotetta ulos. Vahinkoja voi tietenkin sattua, mutta kuluttajan tietenkin täytyy heti ilmoittaa tehtaalle, jos jotain moittimista on. Samalla voi ystävällisesti kertoa pakkauskoodin ja päivämäärät, että osaavat tutkia missä on mennyt myttyyn jos on mennyt.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ti 27 Touko 2008 11:35

Huominen oli merkattu viimeiseksi käyttöpäiväksi ja purkki oli avaamaton. Kaupasta kotiin on noin viiden minuutin kävelymatka,
joten tuskin ainakaan sillä välin on velliytynyt. Pistin nootin jo menemään tarvittavine koodeineen. Jäätelökesää odotellessa :virnu:
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Touko 2008 13:14

Huhhei huijakkaa.

Vielä viimeset pursitukset tällä viikolla kouluhommia ja hurjaa opiskelua ja lukemista pariin viimeseen tenttiin. Sitten alkaa kesä. :superhymy:

Kohta onkin jo Provinssin aika. Onko täällä muuten missään Provinssi- tai festariketjua? En ole vielä törmännyt sellaiseen selaillsessani, enkä ole halunnut sellasta perustaakaan, kun jos sitten jossakin jo ketju onkin, mutta se on vaan mennyt multa ohi. :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 27 Touko 2008 14:36

Nyt se olis sitten kesä ja loma, jos ei jostain taholta löydy töitä. Viime yö meni tämän kevään viimeistä koulutyötä viimeistellessä ja nyt väsyttää. Pää on raskas muutenkin, kun join yhden siiderin tyhjään mahaan raskaan lukuvuoden päättymisen kunniaksi. Ehkä se olisi päikkäreitten paikka.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja moralhazard » Ti 27 Touko 2008 15:28

moralhazard kirjoitti:Yyh. Eilen ostettu maitopurkki paljastautui vellimäiseksi riisipuuroksi kun sitä kahviini löräytin. Noottia luvassa Ingmanille.

Vastaus tuli pikaisesti. Lähettävät korvauksen postin mukana. Varmaan euron lahjakortti Ingmanin tuotteisiin :virne:
are you there?
moralhazard

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 27 Touko 2008 16:04

Pesen pyykkiä. Koneen pesulämpötila oli jäänyt vahingossa 60 asteeseen. Toivottavasti vaatteet eivät ole menneet huonoksi. Erityisesti vasta muutaman kerran käytössä olleen neulepaidan kohtalo jännittää.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 27 Touko 2008 16:30

Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ti 27 Touko 2008 16:40

Minunkin piti pestä pyykkiä tänään, mutta koska koko pesuhuone on täynnä kukkia ja muutenkin suihkuttelusta kostea, päätin olla pesemättä konetta vielä tänään. Itse asiassa se koneellinen piti jo pestä eilen, mutta kun pyykkiteline oli täynnä pyykkiä, ei olisi uudet pyykit mahtuneet kuivumaan. Minkähän tekosyyn keksin huomenna? :raps:

Olen kuitenkin yrittänyt olla viime aikoina hyvä vaimo ja laittanut koulusta/töistä saapuvalle miehelleni ruoan valmiiksi. Kuva
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 27 Touko 2008 17:17

Työt :bubbles:

Kilahdan ihan justiinsa :sekopää:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Touko 2008 17:23

Aurora B. kirjoitti:Työt :bubbles:

Kilahdan ihan justiinsa :sekopää:

:femmat:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 27 Touko 2008 18:04

marenkienkeli kirjoitti:Pesen pyykkiä. Koneen pesulämpötila oli jäänyt vahingossa 60 asteeseen. Toivottavasti vaatteet eivät ole menneet huonoksi. Erityisesti vasta muutaman kerran käytössä olleen neulepaidan kohtalo jännittää.

Aikoinaan meidän äippä pesi lähes kaiken kuudessakympissä, joten en ne vaatteet vähästä säikähdä. En nyt ihan villaa pesisi niin kuumassa, mutta muuten en olisi kovin peloissani. Äippä laittoi myös rintaliivit kuuteenkymppiin, myös ne mun geelitäytteiset, jotka olin huolella kätkenyt erikseen muusta likapyykistä ettei se mene heittämään niitä normipyykkiin. :jaaha: Eivät hajonneet. :tilt:

Nykyään äiti on ruvennut hannaamaan ja pesee vaatteita lähinnä neljässäkympissä. Itse heitän välillä arempiakin vaatteita kuusikymppisten sekaan, jos en raaski pestä pelkkää yksittäistä vaatekappaletta haaleammassa vedessä. Topatut tissiliivit ja fleece ovat tykänneet vähän huonoa, mutta muut vaatteet ovat edelleen entisessä kunnossa. :tilt:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 27 Touko 2008 18:16

Mä pesen lähes kaikki vaatteet 40 asteessa. Käsinpesuun en jaksa ryhtyä. Jos ei vaate kestä 40 astetta, olkoon kestämättä. 60:ssä en vaatteita kovinkaan usein pese (joskus harvoin kestävimpiä vaatteita lakanoiden ja pyyhkeiden kanssa).

Nyt olen jo onnellinen siitä, että ylihuomenna ei ole tenttiä. Olo on erittäin voipunut. Pienet päiväunetkin otin äsken, mutta edelleen olo on sekä henkisesti että fyysisesti väsynyt. Onneksi nyt saa ottaa muutaman päivän ihan rauhassa(, vaikka perjantaina pitääkin Etelä-Pohjanmaalle matkustaakin).

Muoks. Mielenkiintoista muuten katsoa, ovatko sukat kutistuneet. Taisi tuossa olla neljä paria, joista toisen pesin 40 asteessa ja toisen 60 asteessa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 27 Touko 2008 18:40

marenkienkeli kirjoitti:
Muoks. Mielenkiintoista muuten katsoa, ovatko sukat kutistuneet. Taisi tuossa olla neljä paria, joista toisen pesin 40 asteessa ja toisen 60 asteessa. :tilt:

Joka kodin Mythbusters :viileä:

Testattava myytti: värjääkö punainen sukka myös hiukset? :raps:

Kehotamme katsojia kokeilemaan myös aina maistuvaa sukkateetä: "Täähän on hyvää!" (Mutapainin ystävät).
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Tomte » Ti 27 Touko 2008 19:40

Kaarina kirjoitti:Olen kuitenkin yrittänyt olla viime aikoina hyvä vaimo ja laittanut koulusta/töistä saapuvalle miehelleni ruoan valmiiksi. Kuva

Kiinnitänpä taas huomioni olennaiseen, mutta miksi tuo hymiön toinen tyyppi puistelee päätä kun toinen tuo pullon tullessaan? :riips:

Jatkan elämäni etsintää.
Tomte

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 27 Touko 2008 21:47

Plei kirjoitti:Milloinkahan sitä jo vois hyvin?

Toivottavasti pian. Sen sinä kyllä ansaitsisit. :paijaus:

---

Fordeilu on jäänyt nyt aika vähäiseksi koulutöiden takia. Kai tämä tästä, kun tämän loppurutistuksen vielä jaksaa.

Lomaa odotellessa. :tilt:

Niin ja myöhästyneet onnittelut valmistumisista ja vanhenemisista. :kättely:
Maija

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 27 Touko 2008 22:15

Tomte kirjoitti:
Kaarina kirjoitti:Olen kuitenkin yrittänyt olla viime aikoina hyvä vaimo ja laittanut koulusta/töistä saapuvalle miehelleni ruoan valmiiksi. Kuva

Kiinnitänpä taas huomioni olennaiseen, mutta miksi tuo hymiön toinen tyyppi puistelee päätä kun toinen tuo pullon tullessaan? :riips:

Samaa mietin minäkin... Outoa käytöstä :O:

Minulla on mennyt monesti kuudessakympissä pestäessä vaatteita pilalle. Lähinnä ne on kutistunut. Tästä viisastuneena pesen itsekin yleensä neljässäkympissä kaikki, paitsi lakanat ja pyyhkeet.

Muutto alkaa edistyä sen verran, että olen saanut jo vaatteita revittyä kaapista ulos. Ajattelin heittää kaikki vanhat ja käyttämättömät vaatteet pois, tai viedä kirpparille, mutta en yllättäen osaakaan. Siellä on esim. paljon sellaisia paitoja, joita en ole varmaan viiteen vuoteen käyttänyt. Pakko on silti kaikki säästää kun ei raaski heittää pois. :epäilevä:

Skrayn tavoin mietin Provinssi-ketjun perustamista, mutta en uskaltanut, kun en ole ikinä vielä uutta ketjua perustanut. Sinne olisi kuitenkin tarkoitus lähteä :jami:
Migreeni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa