kaneli kirjoitti:Mussa on jotain varmaan tosi paljon vialla, kun mä en jaksa innostua tästä sarjasta.
Tanssijat
ovat teknisesti todella taitavia, mutta mun mielestä nuo heille tehdyt
koreografiat ovat ihan järkyttäviä. Lajit joo vaihtelevat, mutta
koreografiat ovat käytännössä aina samanlaisia. Niihin on otettu
lajille tyypillisiä liikkeitä kyllä, mutta energia on aina sama.
Liikettä liikkeen perään ja kaikki vedetään hirveällä energialla.
Eihän
siinä mitään pahaa ole, mutta voitaisiinko joskus luottaa johonkin
muuhunkin. Esimerkiksi sellaiseen seikkaan kuin läsnäolo tai pieneen,
yksinkertaiseen liikkumiseen. Tulisi vähän enemmän kontrasteja, ja
katsojallakin olisi ainakin mun mielestä kivempaa. Kun mun mielestä
mielenkiintoisessa tanssijassa täytyy olla muutakin kuin hyvä tekniikka
ja hyvä kroppa. :epäilevä:
OT:
Tuli mieleeni, että olisiko tässä vastaus siihen mitä eroa on viihteellä ja taiteella.
Toki joskus viihde on taidetta ja taide viihdyttävää, mutta tanssin saralla telkkarissa
näytettävä materiaali on yleensä tuollainen temppukavalkadin, joka pusketaan täydellä
energialla liha pinkeänä. Minusta siinä ei ole kyse tanssista, vaan nimen omaan liikeiden
peräkkäisestä suorittamisesta.
Duussi kirjoitti:Voi kun meillä olis pitkiä ja vahvoja tanssijapoikia, ei noiden
meidän hippiäisten kanssa voi tällainen amatsooni moisia edes treenata. Hööh!
Mä voin yrittää treenata tota sun kanssa, jos joskus törmätään. Kaikkeen en kykene, mutta
Nostot on tekniikan ja voiman yhdistelmä, useimmiten kun löytää vain oikean hetken voi
nostella ketä vaan. Ja toi loikka näytti ihan normitapaukselta...

) oleminen putoamisvaarassa
Dominickiinki ihastuin
)

En voi muuta todeta kuin mahtavaa. Kylmät väreet meni.
Anteeks mitä? 
Ei voi käsittää. Jos se ei ois ollu kipeenä, niin ne tuskin ois joutunu äänestykseen. Soolotanssin se veti hienosti, parhaiten tytöistä. Anyan soolossa ei ollut mitään hyvää muuta kuin alku, muuten se ei juuri edes tanssinut. Sara tanssi kivasti, mutta mietin että pärjäiskö jätkä samantasoisella soololla, epäilen että ei. Kertonee riittävästi Laurenista ja sen soolosta, että piti hetken hakea kukas se neljäs tyttö olikaan.
Hok on omassa lajissaan ylettömän taitava. Neilissäkin on jotain kivaa. Cedric olisi joutanut pihalle jo ajat sitten. Rickyn olisin halunnut pysyvän kisassa, riepoi kun se heitettiin heti ulos (Tuskin olisi heitetty jos sitä ei olisi yhdistetty niin täysin sopimattomaan tyttöön. Ashlee näytti jättiläiseltä Rickyn rinnalla, eiköhän sieltä nyt olisi pitempiäkin poikia pisimmän tytön pariksi löytynyt. Prhn.). Pashan tanssia on ilo katsella, viimeisin tanssi meni hienosti niin varaparin kuin Jessin kanssa. Dominickin on omalla tavallaan ihan hauska, mutta kun jostain on luovuttava niin mun listalla se alkaa olla lähtökuopissa.
Shauna oli mun suosikki. Anya ois saanu tippua mieluummin. Cedric saikin lähteä.