Aranwe kirjoitti:Jossain spekuloitiin sitä, että persut jäisivät tietoisesti hallituksen ulkopuolelle, jotta voivat jatkaa äänekästä räksytystä oppositiossa ison porukan voimin, eikä heitä voitaisi syyllistää epäonnistuneesta hallituspolitiikasta.

Pascal Lemoix kirjoitti:Jonkinlaisessa puoluetyhjiössä koen olevani. Kun olen akateeminen, mutta en kuitenkaan yrittäjä, suomenkielinen kaupunkilaisateisti, joka kannattaa ympäristönsuojelua, mutta joka ei jaksa jokaista asiaa ajatella hiilijalanjäljen kautta. Joku... Erikoissuomalaiset pitäisi olla

tosin, olen sitä vastaan, että eduskuntaan mennään maineella ( Mikko "siniset silmälasit" Alatalo
) ja julkisuudella, eikä Toivola ole poikkeus.Kibaya kirjoitti:
Olen Emilian kanssa täysin samaa mieltä. Voidaan vaikka jakaa se pahvilaatikko siellä Tukholman sillan alla, jos Soini kohoaa ylimmille palleille.
Jos joku kolmas vielä, ni voidaan ehkä onnistua vuokraamaan joku ihan kämppä.
Mut toisaalta Tukholma ei ole vaihtoehto kun sielläkin on niitä Ruotsidemokraatteja.
Mut eiköhän me tarvittaessa joku kiva paikka keksitä. 
päivänpolttaja kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Jonkinlaisessa puoluetyhjiössä koen olevani. Kun olen akateeminen, mutta en kuitenkaan yrittäjä, suomenkielinen kaupunkilaisateisti, joka kannattaa ympäristönsuojelua, mutta joka ei jaksa jokaista asiaa ajatella hiilijalanjäljen kautta. Joku... Erikoissuomalaiset pitäisi olla
Jos tuota suomenkielistä ei tuossa listassasi olisi, niin olisit ilman muuta RKP:n kannattaja noiden kaikkien muiden asioiden perusteella.

Emilia kirjoitti:Kibaya kirjoitti:
Olen Emilian kanssa täysin samaa mieltä. Voidaan vaikka jakaa se pahvilaatikko siellä Tukholman sillan alla, jos Soini kohoaa ylimmille palleille.Jos joku kolmas vielä, ni voidaan ehkä onnistua vuokraamaan joku ihan kämppä.
Mut toisaalta Tukholma ei ole vaihtoehto kun sielläkin on niitä Ruotsidemokraatteja.
Mut eiköhän me tarvittaessa joku kiva paikka keksitä.
*

Taidan tehdä tuon myöhemmin uudestaan ja peittää koko sen palkin, etten näe etukäteen mitään. Toisaalta antaahan se jotain suuntaa ja hajua mitä tahdon, kun alan itse säädellä vastauksiani niin, että olen pitkälti samaa mieltä hyväksi ajattelemani tyypin kanssa. (Säätely tarkoittaa tässä lähinnä hienosäätöä. Mielipide on kuitenkin mielipide on mielipide)
Kuuden kärjessä oli 2 persua, 2 muutospuolueen tyyppiä, 1 kristillinen ja 1 keskustalainen.
Ja löytyy top 10:stä myös senioripuolueen jäsen. 
) vaalikoneen. Tarjosi samaa settiä kuin yleensä kaikki muutkin vaalikoneet. Vihreää punaisilla korostuksilla. Oli sekaan eksynyt pari keskustan ehdokastakin, mutta pikaisella silmäyksellä varteenotettavin ehdokas oli (taas) vihreä.
Joka vaaleissa on länkytetty protesti sitä ja protesti tätä.
Lisäksi tämä Kiviniemen hallitus on ollut iso mitään tekemätön vitsi. En itsekään oikein tiedä mitä niiden olisi pitänyt tehdä, mutta ei kai hallitus voi koskaan vaan chillailla tekemättä mitään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa