Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 26 Touko 2008 21:55

ahkera kirjoitti:Äiti pukeutuu timanttiin ja nutturaan.

Eikö sekään oo löytäny sopivaa mekkoa? :virne:

Edellisiä luettuani täytyy kai olla kiitollinen siitä, että löydän mekkoja ja muitakin vaatteita kohtuullisen helposti. Tai sitten olen vain tyylitajuton enkä ymmärrä jos joku ei sovi mulle. Mikä on aivan mahdollista. :O:
irvikissa

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 26 Touko 2008 23:08

Janet kirjoitti:Niin, tai sitten mitkään mekot ei istu kun on liian pienet rinnat. :epäilevä:

Sama :femmat:

Mekot sopisi muuten päälleni aivan tosi hienosti, jossei niissä olisi aina niin isoja tissinpaikkoja :huoh:

Muistan kun joskus taannoin ostin bikinejä. (Ei muuten liity nyt mekkoihin, mutta tisseihin liittyy :friikki: ) Kun huomasin, että kaikista pienin koko, mitä kaupassa oli, oli minulle liian suuri, harkitsin jo hetken jonkinmoisten implanttien hankkimista, kunnes tulin järkiini taas... Mutta ei tämä pienuuskaan tosiaan herkkua ole.

Toisaalta voin ainakin juosta ja hyppiä vaikka miten päin, eikä tunnu missään. :tilt:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 26 Touko 2008 23:54

Aguilera-keijo ilmoittautuu! Ostin siis Christina Aguilera -hajuvettä tänään! :inkkari:

Muutenkin olen tyttöillyt tänään aika hyvin. Ostin kengät! Samanlaiset valkoiset ballerinat kuin viime kesänä, koska ne oli niin ihkut. Kyllä nyt kelpaa! :pepsodent:

Myös poikkikselle löytyi lahja. :pusu:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 26 Touko 2008 23:56

Migreeni kirjoitti:
Janet kirjoitti:Niin, tai sitten mitkään mekot ei istu kun on liian pienet rinnat. :epäilevä:

Toisaalta voin ainakin juosta ja hyppiä vaikka miten päin, eikä tunnu missään. :tilt:

:femmat: Joo, on niissä jotain hyvääkin, ei ainakaan pahemmin tiellä ole.

Pitänee joskus santsata semmosiin tekoimplantteihin, jotka vain rintsikoihin sujautetaan, että edes joskus joku vaate istuisi hyvin.
Janet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Touko 2008 00:12

irvikissa kirjoitti:Edellisiä luettuani täytyy kai olla kiitollinen siitä, että löydän mekkoja ja muitakin vaatteita kohtuullisen helposti. Tai sitten olen vain tyylitajuton enkä ymmärrä jos joku ei sovi mulle. Mikä on aivan mahdollista. :O:

Todellakin. :O:

Tänään ostin aivan upean kynähameen. Mekkojakin olisi ollut 70 prosentin alennuksella, mutta olivat L-kokoa, niin en viittinyt edes sovittaa. :( Olivat niin kivoja. Ostin myös huivin. :D Oon huomannut, että karderoopi kaipaa asusteita, joten asiakseni oikein katselin huiveja ja hattuja ja vöitä. Oon vaan niin huono ostamaan sellasia. Täytyy harjoitella lisää. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 27 Touko 2008 00:31

Janet kirjoitti:Pitänee joskus santsata semmosiin tekoimplantteihin, jotka vain rintsikoihin sujautetaan, että edes joskus joku vaate istuisi hyvin.

Kerran sorruin sovittelemaan geelirintaliivejä kaupassa ja kokeilin siihen päälle kaikenlaisia paitoja ja näytin mielestäni tosi hyvältä :kauriinsilmät:

...Ja sitten taas palasin todellisuuteen...

Mutta en kyllä mitään kovin isoja ryntäitäkään haluaisi... Mielummin ehkä näin päin oikeastaan... Kun on jonkin kanssa tottunut elämään, niin ei sitä haluaisi muuttaa enää tässä iässä.
Migreeni

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Touko 2008 13:25

Mekkojen ostamin on eniten perseestä ikinä. :friikki:

Mä oon niin hassun mallinen, kun mulla on isot rinnat ja aika leveä lantio, muutenkaan en oo mikään maailman pienin ihminen. Sovinnolla meen jo sinne xl-mallistolle heti kun meen kauppaan, silläsieltä löytyy pienimmistä koista (typerä sana) yleensä hyviä juttuja. Paitti että jos ei oo joustava kangas (mekoissa ei kovin usein ole), niin rinnat ei mahdu muuten sopivan mekon sisälle. Ja sit jos koittaa sopivampaa mekkoa, niin se sitte roikkuu muuten muodottomana säkkinä.
Joka kerta mekkoja katsellessa taivun enemmän ja enemmän ompelijan puoleen kääntymiseen. Jos hankkis vaan kivan kankaan ja sitte sanois ompelijalle, että tästä mekko kiitos. Sais just sellasen kun haluaa ja täydellistä kokoa joka puolelta. :lanppu:

Sama kokoilmiöhomma toistuu takkeja ostaessa. Muuten sopiva koko kiristii rintoojen kohodalta ja niille sopiva koko roikkuu muuten. Hankalaa on naisihmisen elämä. Vihaan takkien ostamista.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 27 Touko 2008 14:20

Mulla on ongelmia paitojen hihojen kanssa. Ne ovat usein liian lyhyet. Olen ilmeisesti jonkin sortin apinakäsi...

Huomenna ajattelin mennä kauppoihin etsimään kesämekkoa ja joitain muita vaatteita.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 27 Touko 2008 14:51

Mä olen kai Skrayn kanssa samis, yleensä shoppailen suosiolla siellä turbo-osastolla, siellä kun ei pahoita mieltään yhtä helposti. Toisaalta sieltä on välillä ihan mahdotonta löytää nätisti istuvia paitoja, ellei halua pukeutua burkhaan. En ymmärrä, miksei niitä samantyylisiä vaatteita voisi vaan tehdä vähän isompana, miksi pitää aina sitten tarjota muodottomia, roikkuvia säkkejä, jotka eivät varmasti näytä hyvältä kenenkään päällä.

Mä olen muuten törmännyt myös päähinepoliittiseen ongelmaan. Kesä on taas tulossa, ja ellei kaipaa auringonpistosta tai päänsärkyä, olisi pää peitettävä jollain. Mä en löydä sopivaa lippistä mistään! Mun kasvot on vähän nelikulmaiset, niin että tarvitsisin vähän "ison" näköisen hatun päähäni, mutta en toisaalta haluaisi mitään järjetöntä hippimyssyäkään. Jonkin ihan sellaisen tavallisen, helpon päähineen, jossa olisi sen verran lippaa ettei aurinko paistaisi silmiin, ja jonka voisi nykäistä päähän kun lenkittää koiraa. Vaan ei löydy. Kaikki, joita olen kokeillut, on näyttäneet ihan hirveiltä, joko ne on liian matalia mun päähän tai sitten näytän ihan mieheltä.

Buhuu! Joudun edelleen tyytymään huiveihin.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 27 Touko 2008 14:51

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on ongelmia paitojen hihojen kanssa. Ne ovat usein liian lyhyet.

Sama homma täällä. Jos muuten kooltaan sopivan paidan hihat näyttää hyviltä käsien levätessä rentona sivuilla, niin kun ojentaa kädet suoraan eteenpäin, hihat loppuu kesken. Parina viime vuonna olen onneksi onnistunut löytämään paitoja, joissa on sopivat hihat.

Ajattelin vaihtaa hiusten väriä varovasti vaaleampaan suuntaan raitojen avulla. En ole vuosiin ollut vaaleahiuksinen, joten värjäysprosessin lopputulos jännittää vähän. Onneksi tumman värin saa päähän nopeasti, jos alkaa kaduttamaan.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ti 27 Touko 2008 15:15

Emilia kirjoitti:Tänään ostin aivan upean kynähameen.

Tunnustan. Piti käydä guuglettamassa, sillä en tiennyt, mikä kynähame on. Kuva

Kun täällä ovat muutkin häävaateongelmistaan avautuneet, haluan miekin ammua. Syksyllä
pukkaa ystäväpariskunnan hääjuhlaa ja tulevan morsiamen suunnitelmien mukaan illan
pukukoodi noudattaisi jotain tämän ja tämän elokuvan välimaastoa. Kaiken lisäksi
olen lupautunut hääiltaman viralliseksi DJ:ksi, joka sekin velvoittaa laittamaan kainaloon
jotain spesiaalia säihkettä. Tai, ei varmaan pakko olisi, mutta jospa sitä ystävien takia panostaisi
kerrankin ulkoasuunsa.

Onhan tässä kuitenkin koko kesä aikaa muuttua riikinkukoksi. :sekopää:

...vaikkakin oikeasti olen iloinen, ettei tulossa ole mitään kukkamekkohäitä.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 27 Touko 2008 15:59

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on ongelmia paitojen hihojen kanssa. Ne ovat usein liian lyhyet. Olen ilmeisesti jonkin sortin apinakäsi...

Mulla on myös tämä ongelma, mutta olen jo alkanut pitää sitä etuna, sillä yletyn hyvin ottamaan esineitä alas korkeilta hyllyiltä tms. vaikka olenkin muuten lyhyt. Minulla on muutamat irto-hihat joita käytän joskus, kun lyhythihaisuus rupeaa tympimään. Yleensä käärin hihat kaikista paidoista ihan suosiolla. :)
Migreeni

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 27 Touko 2008 17:24

Minä olen mallia lyhyt pötkylä, joten sopivien vaatteiden löytäminen Suomesta on haasteellista. Varsinkin nuorempana ahdisti, kun muuten sopivat housut ja takit tahtoivat kiristää vyötäröltä, tai vaihtoehtoisesti vyötäröltä sopivat vaatekappaleet roikkuivat ja pussittivat muualta. Nykyään sentään tajuan, että vika ei ole minussa vaan niissä vaatteissa. Sekin auttaa, että on edes joku käsitys siitä, että mikä minulle sopii. Ostoksilla käyminen kyllä ahdistaa vieläkin. Tosin en enää oletakaan löytäväni kaupasta sopivaa talvitakkia, eikä toiveet ole korkealla sopivien housujenkaan suhteen. Yhden sopivan farkkumallin olen sentään löytänyt, mutta sekin tapahtui usean yrityksen ja erehdyksen jälkeen. Nyt kun on taas enemmän vapaa-aikaa, ajattelin opetella tekemään vaatteita itse. Mikään helppo tie sekään ei tule olemaan, koska suurin osa valmiskaavoista tehdään standardikokoisille ihmisille. Ehkä parin hermoromahduksen saaminen on kuitenkin sen arvoista sitten. Tällä hetkellä vanhat lakanat ja verhot saavat kyytiä, ja ehkä pian saan aikaseksi vaatekappaleen, jota kehtaan käyttää julkisesti :tilt: .
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Touko 2008 18:20

tiipetti kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Tänään ostin aivan upean kynähameen.

Tunnustan. Piti käydä guuglettamassa, sillä en tiennyt, mikä kynähame on. Kuva

Aloin epäillä itseäni, jotta menikö sittenkin väärin. :virne:
Mut siis tämmönen kaponen.
Oli vieläpä alessa. :superhymy:

Tilaamani kengät ja laukku saapuivat. :superhymy:

Nyt on mennyt ihan sikana rahaa kaikkeen muutenkin.. Pitää hillitä shoppailua.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Leirum » Ke 28 Touko 2008 00:19

Janet kirjoitti:Pitänee joskus santsata semmosiin tekoimplantteihin, jotka vain rintsikoihin sujautetaan, että edes joskus joku vaate istuisi hyvin.

Siis nää fileet :D

En itse tiedä kun oon sieltä toisesta ääripäästä. Ja se on kyllä näin pohdittuani totta mitä joku aikaisemmin kirjoitti, että kyse on siitä mihin on tottunut. Tavallaan haluaisin pienemmät rinnat, että vaatteet istuisi ja näyttäisin laihemmalta (varmasti) mutta toisaalta isoihin rintoihin on tottunut ja yleensä kaiki trikoosta valmistettu istuu kuitenkin hyvin ja näyttää hyvältä (joustamattomnat materiaalit on sitten eri asia). Lisäksi isot boobsit häivyttää vähän mahamakkaroiden näkyvyyttä....tai niin ainakin uskottelen itelleni. :p

Rahassa pienemmillä rinnoilla kuitenkin voittaa aivan selkeästi. Ne vinssit mitä pitää alusvaateliikkeistä etsiskellä ei ole ihan halpoja. (Tilasin muuten ulukomailta tällasen basquen. Odotan innolla josko se tekisi tehtävänsä vrt. tavalliset olkaimettomat hökötykset.) :peukut:
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja skray » Ke 28 Touko 2008 00:26

Leirumin pitää sitten basquen saavuttua kertoa kokemuksia, sillä haluaisin joskus itsekin mahdollisuuden käyttää olkaimetonta mekkoa tai edes niskalenkillä varustettua paitaa (tavallisia olkaimiahan ei sellasen paidan kanssa voi pitää ja tällaselle ei tehdä niskalenkkisiä/läpinäkyvä olkaimisia rintsikoitakaan). Tuollasen kokonaisuuden kanssa olkaimettoman mekon käyttäminen vois jopa onnistua. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 29 Touko 2008 14:21

Mä olen muuten törmännyt myös päähinepoliittiseen ongelmaan. Kesä on taas tulossa, ja ellei kaipaa auringonpistosta tai päänsärkyä, olisi pää peitettävä jollain. Mä en löydä sopivaa lippistä mistään! Mun kasvot on vähän nelikulmaiset, niin että tarvitsisin vähän "ison" näköisen hatun päähäni, mutta en toisaalta haluaisi mitään järjetöntä hippimyssyäkään. Jonkin ihan sellaisen tavallisen, helpon päähineen, jossa olisi sen verran lippaa ettei aurinko paistaisi silmiin, ja jonka voisi nykäistä päähän kun lenkittää koiraa. Vaan ei löydy. Kaikki, joita olen kokeillut, on näyttäneet ihan hirveiltä, joko ne on liian matalia mun päähän tai sitten näytän ihan mieheltä.

Buhuu! Joudun edelleen tyytymään huiveihin.

Miten olisi "pappalippis" tyylin Jake Shears?
Nuohan ovat kyllä miehille tarkoitettuja, mutta kyllä ne naisillekin sopivat. Itselläni on Kangosin valmistama lippis, jonka löysin Stockmannilta kolmellakympillä.
Gaffa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 29 Touko 2008 16:32

Menkat. :epäilevä: Onhan se mukava tietää, ettei sitä perheenlisäystä ole vielä luvassa, mutta nämä ensimmäiset pari päivää ovat aina tuskaisia. Särkylääkettäkään en muistanut ostaa.

Onneksi on edes suklaata.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 29 Touko 2008 17:21

Olen ollut ahkera shoppailija eilen ja tänään. :superhymy: Eilen ostin kaksi pitkähihaista paitaa ja kahdet rintsikat. (Parhaat rintsikat, joita oon itselleni löytänyt, joten pitihän niitä ostaa kahdet lisää. Nyt mulla on niitä viidet. Kolmea eri väriä :pusu: Kaiken hyvän lisäksi olivat puoleen hintaan.)

Tänään ostin hameen ja kesämekon sekä massiivisen määrän cd-levyjä. Piti kyllä kauan miettiä, miten voin oikeuttaa itselleni seitsemän (!) Apulannan ( :sydän: ) levyn oston. Päädyin siihen, että leikkautan ja värjäytän hiukseni vasta syksyllä. (Pitkissä hiuksissa tuo ei ole ongelma ja äiti voi värjätä hiukseni.) Kampaajalla käynti olisi varmaankin maksanut yli 52,5 euroa.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 30 Touko 2008 13:20

Kävin eilen pyörähtelemässä kaupoissa. Tarkoitus oli löytää kesämekko, johtava ajatus oli topgearmaisesti How hard can it be.

Niinpä. Ekaan kauppaan menin kun niitten mainoksessa oli kiva mekko. En sellaista enkä mitään muutakaan vastaavaa kaupasta löytänyt, erilaisia juhlamekkoja kyllä, mutta kun pitäisi löytää vähän vähemmän juhlava mekko. Sitten menin koittelemaan kenkiä. Kivoja ja edullisia kenkiä kyllä oli, mutta oma kokoni 39 tippui jalasta ja 38 puristi.

Seuraavaan mekkokauppaan siis, siellä riitti valikoimaa, varsinkin jos satut olemaan kokoa 34. En satu. Muutamasta sentään löytyi vähän isompiakin, kolmen kanssa menin koppiin.

Ensimmäinen mekko, halpa pellavainen, koko 38. Puristaa rinnoista. Kerta sen on ensimmäinenkin, että olen muka liian rintava vaatteeseen. Lantion seudulla sitten taas on tilaa niin paljon, että mekko pussittaa rumasti, joten ei kannata edes koittaa seuraavaa kokoa, jota ei tietenkään edes olisi ollut paikalla. Seuraavaksi vuorossa olkaimeton mekko, koko 40. Ei mee päälle, tiirailen taustapeilistä että mikä siellä takapuolella ahdistaa ja mihin kohtaan mikäkin pitäisi osua. Yksinkertaisesti ei vaan yläosasta mahdu päälle, jää lähes 10 cm auki siitä kohtaa mistä vetoketjun pitäisi sulkeutua. Pääni sisällä käy kova kiroilu, miten voi olla että koko 40 ei mahdu, mille ihmeen pikkutytöille näitä vaatteita tehdään, miten helkkarissa tää voi olla näin ahdas. Aikani kiroiltuani vilkaisen uudelleen lappua, mekko on kokoa 34. Ei ihme ettei mahtunut. Viimeinen mekko on kokoa 40 niin kuin oli tarkoituskin, mutta se on sitten taas liian iso. Siinä vaiheessa luovutan. Pitäkää mekkonne, prhn.

Ja toinen prhn, miksei naisille tehdä reisitaskullisia, rentoja capreja. On tiukkaa farkkucapria yms, mut miksi vaan miesten puolella on reisitaskullisia. Häh?!

Ostin kolme mustaa t-paitaa. Niin aina.
Purple

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 30 Touko 2008 13:47

Purple kirjoitti:Ja toinen prhn, miksei naisille tehdä reisitaskullisia, rentoja capreja. On tiukkaa farkkucapria yms, mut miksi vaan miesten puolella on reisitaskullisia. Häh?!

Minä ostin just semmoset reisitaskulliset caprit H&M:ltä ja naisten puolella olivat. Mutta jos miesten puolella on kivoja ja sopivan kokoisia, niin mikä niitä estää ostamasta? :)
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 30 Touko 2008 14:10

Tänään pitää raahautua työpaikan kevätjuhlaan ja sitä varten kaivella kaapista jotain sopivaa. Tekisi mieli mennä arkiretkuissa, mutta ei se oikein käy. Hametta en kyllä laita!
Fantsu

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 30 Touko 2008 14:19

puolikarkea kirjoitti:
Purple kirjoitti:Ja toinen prhn, miksei naisille tehdä reisitaskullisia, rentoja capreja. On tiukkaa farkkucapria yms, mut miksi vaan miesten puolella on reisitaskullisia. Häh?!

Minä ostin just semmoset reisitaskulliset caprit H&M:ltä ja naisten puolella olivat. Mutta jos miesten puolella on kivoja ja sopivan kokoisia, niin mikä niitä estää ostamasta? :)

H&M:ltä pitääkin sitten käydä katsomassa, kiitos vinkistä. :)

En ole edes miesten housuja sovittanut, olen olettanut että ovat epäsopivan mallisia ja ne, mitä olen katsonut, ovat olleet niin suuren näköisiäkin. Mut täytyyhän niille mua pienemmille jätkillekin housuja kaupoissa olla, eli ehkä miesten puolelta sittenkin löytyisi sopivia. Miesten kokoluokista mulla ei oo mitään käsitystä, koko 48 tai 54 ei sano yhtään mitään, mut täytyy arvioida silmämitalla.
Purple

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 30 Touko 2008 14:26

En muistanut raportoida keskiviikkoisen ostosreissuni yllätävää tilannetta. Löysin melko halvan juhlamekon. Pienikokoisena ihmisenä harmittelin, ettei kyseistä mekkoa ollut kokoa XS. S sentään löytyi. Sovittamassa ihmetys oli suuri, kun S-koko ei meinannut mahtua kiinni. :friikki: Toisaalta rintojen kohdalla oli liikaakin tilaa ja jopa minä näytin kyseinen mekko päällä siltä, että olisin raskaana. :epäilevä: Tai ainakin musta näytti siltä.

Esimerkiksi housuissa ja mekoissa mulla on usein ongelmana se, että vyötärön kohdalta ne ovat usein liian suuret ja toisaalta lantion kohdalta kinnaa. Onneksi olen löytänyt itselleni hyvän farkkumerkin, jonka farkut ostan sitten varmaan taas joulualennusmyynneistä. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 30 Touko 2008 16:09

Onko mustavalkoinen housut-toppi-jakku-yhdistelmä + valkoiset kengät liian synkkä kevätjuhlaan? Nyt tuntuu etten keksi muutakaan... :huoh: Kaipa se vastais miesten tummaa pukua, joka taas sopii melkein mihin vaan.
Fantsu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa