Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

Re: Euforiat ja ahdingot - eli kaikenlaiset tuntemukset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 24 Tammi 2011 19:14

On jotenkin levoton ja stressaantunut olo, vaikka ei pitäisi olla mitään syytä. Töissä on ollut melko rauhallista viime aikoina eikä siellä tai yksityiselämässäkään ole mitään keskeneräisiä asioita. Silti tuntuu koko ajan päässä pyörivän kaiken maailman pikkuasiat, jotka jäytää mieltä, vaikkei niille edes voisi enää tehdä mitään. Navan alla on ärsyttävä pieni möykky, joka aiheuttaa lievän yökötyksen. (Siis henkinen möykky, en usko olevani millään tavalla sairas. :tilt: ) Hartiat ja yläselkäkin ovat kolmatta viikkoa täysin lukossa ja välillä meinaa jännityspäänsärkyä iskeä (esim just nyt).

Ärsyttävää. En tiedä, miten kauaksi ja miten pitkäksi aikaa pitäisi lähteä, että olo palautuisi normaaliksi. Vieläköhän (tai jokohan) mahtuisin jollekin joogakurssille... Se tuntui aikoinaan rentouttavalta.

:huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » To 03 Helmi 2011 07:32

Käsittämätön hajotus päällä. :pillitys: Vitusti tekemistä, muttei yhtään aikaa ja väsyttää, muttei
saa nukuttua. Sen lisäksi vielä leikkasin etuhiukseni vituilleen ja näytän ihan kynityltä apinalta. :pillitys:
Ei vittu tästä tule taas yhtään mitään, saatana. Haluan vaan nukkumaan ja tehdä työni rauhassa
ja kunnolla ja ajan kanssa ja päästä illalla stressittömänä oman kullan viereen nukkumaan, mutta
vitut ku sais ees mitään noista vähään aikaan. :gaah:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 09 Helmi 2011 17:39

:gaah: Ärsyttää. Tympeä käytös ja kun huomautan asiasta ja kerron, kuinka olisi mun mielestä kannattanut toimia, "selviää", että syy on muka mun. :kieli: Haistakoot...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 09 Helmi 2011 19:55

Uusien tuntien erilainen treenaaminen avaa lukkoja :epäilevä:

Näen taas ihme unia aivan vääristä tyypeistä.
Sitten vain taas mietin sitä aivan väärää henkilöä koko päivän ja näen seuraavanakin yönä unta hänestä.

:gaah:

Silti sen ihmisen miettiminen saa kyllä häivähdyksen jostain hyvästä liikahtamaan sisuskalujen ympärillä.
Hyvä ei ole tämä. Ollenkaan.

:epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 17 Helmi 2011 20:07

Kamala väsy. :huoh:

Tunnetasolla on aivan kelpo olo, mutta ei vain oikein jaksa mitään.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Sippura » La 26 Helmi 2011 21:32

:raivo:

*tana, *ttu, *kele!

Kysyttiin asiasta A hyvissä ajoin ennen tapahtumaa B - kaikki ok, ei mitään, onnistuu
kyllä. Tapahtumaan B tehtiin varaukset ja järjestelyt, systeemit maksettiin, kaikki
edelleen ok.

No, tulee tämä päivä, jolloin ilmoitetaankin että sorry, asia A ei onnistu, nyt ei vaan
nappaa.

*ttu!

Ei siinä sitten hittojakaan, mutta voi..!

:kieli:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 01 Maalis 2011 12:28

Tänttäränttä perkele! Jotenkin hirmu huono aloitus tälle päivälle, enkä ees nyt täysin ole selvillä mistä tuulee. Kävin hoitamassa nopeasti välttämättömät ostokset hiki virraten. Kotiin päästyäni puhisin hetken raivoa ulkovaatteita riisuessani ja kotivaatteisiin vaihtaessani hoidin alle kymmenen sekunttia kestäneet pikaitkut alta pois. Nyt on rauhallisempi olo.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 04 Maalis 2011 16:59

Huolestuttaa. :huoh:

Isä joutui tänään sairaalaan sydämensä takia.

Kunhan kaikki vain menisi hyvin. Ainakin hän pääsi hoitoon ajoissa.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 04 Maalis 2011 17:17

Jaksamista huolestuksen keskelle, Maija! :paijaus:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 04 Maalis 2011 20:01

Voi Maija! :paijaus: Läheisen sairastuminen on kovin rankkaa. :( Toivottavasti kaikki kääntyy vielä voiton puolelle.

Ystäväni isä on myös ollut huonossa jamassa jo kolmatta viikkoa leikkaushaavan repeämisen myötä. Nyt ei ole kuulunut vähään aikaan mitään uutta tietoa ystävältäni, joten oletan isän tilan parantuneen, vaikka huonolta vaikutti. Toivottavasti näin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 04 Maalis 2011 21:25

Maijalle iso :paijaus:

--

Ite olen tänään vetänyt aika huolella ahdingosta euforian kautta ahdinkoon takaisin.

Aamulla luin naamakirjasta, että lapsuuden aikainen ystäväni on saanut lapsensa 2 kk liian aikaisin. Siihen liittyy muitakin komplikaatioita ja itkin maailman vääryyttä. Heidän perheeseen kun kuuluu traaginen läheisen poismeno ja tämä ystäväni oli laitettu soittamaan ulkomailla oleville lähisukulaisille toissapäivänä :epäilevä: Kun muiden syy oli "emmä ny pysty". Että mitenkä se siihen liittyvä stressi vaikutti :epäilevä:

Euforiaa ehti olla siinä välissä hieman ja nyt sain uutisia, johon en tiedä miten reagoida. :ahistus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » To 17 Maalis 2011 17:28

Yök. Iski joku järjetön ahdistuspahdistus. Yritän selitellä tän itselleni jotenkin, mutta ei vaan osaa. Paha fiilis vaan hyökyaaltoilee mun yli.

Kaipa se sitten tässä pikkuhiljaa vähenee kunhan vaan pääsisi pois täältä töistä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » To 24 Maalis 2011 22:26

Oli niin hyvä fiilis aikaisemmin illalla ja piristyin liikunnasta kunnolla pitkästä aikaa, mutta sitten
menin soittamaan kullalle ja sillä oli kavereitten kans hommat kesken ja hauskaa eikä se kerenny
puhua... Mulle tuli kauhia masis ja ikävä sen puhelun jälkeen. Tymää... :huoh: Vituttaa olla niin
kaukana siitä ja niin ulkona sen elämästä. Se varmaan muuttaa kesätöihin vielä kauemmaksi. :huoh:
Tymä rakkaus. Tymä elämä. :pillitys:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 20 Huhti 2011 10:27

Maijalle sympatiaa :paijaus: Toivottavasti isäsi voi jo paremmin.

Mä mietin paljonkin jatkuvasti mun vanhempien terveydentilaa. Lähinnä niiden isälle sattuneiden väärien hälytysten takia. Ärsyttävää. Tyhmää murehtia etukäteen jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu.

Noin muuten olen sekavissa mielentiloissa. Periaatteessa on ihan kiva olla taas töissä, lepäämässä :p Lapsesta huolehtiminen 24/7 on yllättävän raskasta, joten 10 kuukauden jälkeen on kiva tehdä välillä vähän muutakin. Silti mulla on koko ajan ikävä kotiin, kun istun töissä. Ja kun pääsen kotiin, niin on kamala morkkis, jos ei jaksa koko iltaa peuhata nappulan kanssa. Kun hirveästi haluaisi, mutta ei vaan pysty. Välillä yrittää yli voimiensa, sitten on ihan piipussa, eikä jaksa yhtään.

Ääh. Kuinka muut vanhemmat selviää tästä?
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 20 Huhti 2011 13:37

Aurora B. kirjoitti:Maijalle sympatiaa :paijaus: Toivottavasti isäsi voi jo paremmin.

Mä mietin paljonkin jatkuvasti mun vanhempien terveydentilaa. Lähinnä niiden isälle sattuneiden väärien hälytysten takia. Ärsyttävää. Tyhmää murehtia etukäteen jotain, mitä ei ehkä koskaan tapahdu.

Noin muuten olen sekavissa mielentiloissa. Periaatteessa on ihan kiva olla taas töissä, lepäämässä :p Lapsesta huolehtiminen 24/7 on yllättävän raskasta, joten 10 kuukauden jälkeen on kiva tehdä välillä vähän muutakin. Silti mulla on koko ajan ikävä kotiin, kun istun töissä. Ja kun pääsen kotiin, niin on kamala morkkis, jos ei jaksa koko iltaa peuhata nappulan kanssa. Kun hirveästi haluaisi, mutta ei vaan pysty. Välillä yrittää yli voimiensa, sitten on ihan piipussa, eikä jaksa yhtään.

Juurikin samojen asioiden kanssa olen itsekin painiskellut. :hullu:
Haluaisin kovasti viettää aikaa ja leikkiä pojan kanssa, mutta en vaan ihan koko aikaa jaksa töiden jälkeen. Meillä tilanne se, että mies on lomautettuna ja hoivaa siis enimmäkseen poikaa. Mä tunnen itseni ihan ulkopuoliseksi välillä. Ikään kuin olisin joku vieraileva tyyppi meidän perheessä. :( Isästä ja pojasta on tullut niin läheisiä että olen vähän kateellinen. :bubblesfriikki: Toki ovat ennenkin olleet läheisiä, mutta silti... :O:
Eowyn

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 20 Huhti 2011 14:22

Eowyn kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Noin muuten olen sekavissa mielentiloissa. Periaatteessa on ihan kiva olla taas töissä, lepäämässä :p Lapsesta huolehtiminen 24/7 on yllättävän raskasta, joten 10 kuukauden jälkeen on kiva tehdä välillä vähän muutakin. Silti mulla on koko ajan ikävä kotiin, kun istun töissä. Ja kun pääsen kotiin, niin on kamala morkkis, jos ei jaksa koko iltaa peuhata nappulan kanssa. Kun hirveästi haluaisi, mutta ei vaan pysty. Välillä yrittää yli voimiensa, sitten on ihan piipussa, eikä jaksa yhtään.

Juurikin samojen asioiden kanssa olen itsekin painiskellut. :hullu:
Haluaisin kovasti viettää aikaa ja leikkiä pojan kanssa, mutta en vaan ihan koko aikaa jaksa töiden jälkeen. Meillä tilanne se, että mies on lomautettuna ja hoivaa siis enimmäkseen poikaa. Mä tunnen itseni ihan ulkopuoliseksi välillä. Ikään kuin olisin joku vieraileva tyyppi meidän perheessä. :( Isästä ja pojasta on tullut niin läheisiä että olen vähän kateellinen. :bubblesfriikki: Toki ovat ennenkin olleet läheisiä, mutta silti... :O:

:hymyhali: Meilläkin on koti-isä, ja se oikeasti hieman vähentää kärvistelyä. Tietää, että poitsu voi oikein hyvin isänsä hoivissa. Saa nähdä, millainen hermoraunio musta tulee, kun jätkä pistetään hoitoon.

Ymmärrän oikein hyvin tuon vierauden tunteenkin. Sekin on niin tyhmää, koska ennen töihinpaluuta tuli välillä ajateltua, etteikö se ipana voisi välillä roikkua isässäkin. Nyt sitten on ihan huuli mutrulla, kun tuntuu, ettei mua paljon kaipailla :pahis: Silti on ihanaa, kun isällä ja pojalla on niin kivaa keskenään. Vaikeeta on :p
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 20 Huhti 2011 15:12

Ai teillä vähän sama tilanne. :virne: Teidän muksu vaan vähän pienempi, meidän poika on nyt 2 v 4 kk.
Meillä poika on 3 päivää viikosta hoidossa, ettei hoitopaikka mene, mies saattaa kuitenkin yhtäkkiä päästä töihin.
Silloin ihan aluksi kun menin töihin, poika oli tosi vihainen mulle, ei suostunut halimaan eikä esim. halunnut että minä autan missään asiassa.
Nyt viime viikkoina vasta poika on antanut mulle anteeksi töihin menemisen, eikä kanna kaunaa. :O: Ja mä olen ollut töissä jo 2 kuukautta.
Eowyn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 03 Touko 2011 21:53

Paska fiilis. Suutuin pienehköstä asiasta ja vielä tilanteessa, jossa Miehekkeellä oli rankka tentti takana. Hän totesi, että hän ei nyt jaksaisi.Ei JAKSAISI. :gaah: Pitäisikö minun sitten muka säästää tunteeni hetkeen, jolloin arvon herralle sattuu sopimaan. (Nukkunut jo monen tunnin päiväunet. Oli oikeastikin väsynyt.) Odotin hänen pyytävän anteeksi, mutta lopulta vain minä pyysin anteeksi.

En oikein aina ymmärrä sitä, miksi anteeksi-sana on niin vaikea tietyille ihmisille. Jos ei siihen pysty, voisi vaikka sanoa: "Anteeksi, että pahoitin mielesi." Tai jotain. Mutta ei. Häntä harmitti se, että hän unohti - ei se, että hän siinä rytäkässä pahoitti mieleni. Tai ehkä sekin harmitti, mutta sitä ei tietenkään voinut ääneen sanoa. V***u.

Osittain ylireagoin, mutta v**uttaa, kun toinen ei osaa pyytää anteeksi. Jos pyytää anteeksi, asian ei välttämättä ole täytynyt olla tahallinen. Joidenkin kohdalla tuo ei vissiin päde.

Jotain hyvääkin: sain kirjoitettua runon. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Touko 2011 00:19

Oon ollut viime aikoina melkoisen herkässä tilassa. Liikutusitku meinaa tulla milloin mistäkin :hullu: (Kirjoitin ensin miestäkin. :keijo:) Leijonien kultajuhlat, Kauneus ja terveys -lehden kertomus yh-äidistä, Kiban koulujutut ilmarissa, suhde-ketjun jutut... Ihana liikuttuneisuuden tila. Tuntuu, että voisi itkeä onnesta.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 19 Touko 2011 20:12

Vituttaa
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Touko 2011 23:22

Em: :paijaus: :halitus:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Touko 2011 23:32

Em. :paijaus:

-

Mulla on sekava tila.
Koulu päättyy huomenna.
Siinä on jotain kaunista, arvokasta, mutta myös niin hemmetin kipeetä.

10 kuukautta otti ja sujahti ohi.

Koko tämä viikko on itkettänyt ja on tullut itkettyä.
Vähän jännittää miten käy huomenna.

Sitten on kesä.
Rakas Kesä :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Touko 2011 14:48

Kiitos tytöt! :hymyhali:

Onneksi se oli ohimenevä tila. Nyt on jo paljon parempi. :)
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Touko 2011 15:45

Haikeaa. Kivakämppis haki tavaransa ja lähti muulle paikkakunnalle kesäksi. :huoh:
Onneksi kuitenkin syksyllä sit taas nähdäänkin, mutta nyt on. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Touko 2011 17:46

Ihmeen hyvä fiilis. Tekee kai hyvää olla välillä muualla kuin kotona, ja vielä netittömässä taloudessa kissojen kanssa. Tosin eilen kyllä vietettiin siskon kanssa iltaa ja sitä ennen istuttiin serkun kanssa parvekkeella, että kai silläkin on jotain osuutta asiaan. :D

Ja huomenna näen pitkästä aikaa rakkaan ystäväni. :hymyhali:

(Ja menkat alkoi eikä v**uta yhtään! :jami: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa