damn kirjoitti:sinkkuna ollaan.

Miss Stone kirjoitti:toivottavasti on jo edes hieman parempimieli.
Vittu! Määenkestäperkele. Eräs läheinen ystäväni sanoi ennen eksää, että jos ei kato korttejaan niin ei voi koskaan onnistuakaan. Mutta nyt mä pelkään vielä enemmän. Tyyppi on sikamukava ja niin edelleen, mutta pelkään enemmän myöskin oman maineeni vuoksi
Ihan tosi, toinen tyyppi peräkkäin, johon isken silmäni samalla kaavalla

Kibaya kirjoitti:Mutta!
Olen onnistunut kehittämään jotain ehkä täysin mielikuvituksellista erästä toista tyyppiä kohtaan.
Tokijoo, sillä on samanlainen huumorintaju mitä mulla, mikä vain vaikeutti asiaa. En vaan voinut olla vastaamatta niihin sen tyhmiin juttuihin ja niistä kehittyi lisää tyhmiä juttuja ja lopputulos oli vaan pöljää.

Pvi kirjoitti:...toinen olisi halunnut koskea mun rintoja, kun kuulema tyttöystävillä on olleet pienemmät.

Eli meillä on vähän niin kuin vuosipäivä. (Vaikea sanoa, alkoiko seurustelu tuosta päivästä, mutta ainakin sitä voi pitää symbolisena vuosipäivänä.
) Harmi, että hänellä on tänään ja huomenna töitä, mutta huomenna illalla olisi tarkoitus mennä ravintolaan syömään.
Ollaan vissiin vaan pari kertaa käyty yhdessä ravintolassa ja silloinkin vain kiinalaisessa. Tykkäämme kokkailusta sen verran paljon, että juhlapäivinäkin tulee usein tehtyä herkkuruuat itse.
Mutta siis erityislaatuinen ilta tulee olemaan. 

marenkienkeli kirjoitti:Tänään tuli täyteen 2 vuotta siitä, kun päätimme yrittää miehekkeen kanssa yhdessä.

Sippura kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Tänään tuli täyteen 2 vuotta siitä, kun päätimme yrittää miehekkeen kanssa yhdessä.
Oho! Onko siitä jo noin kauan? Muistan kun kirjoittelit ekoja kertoja teidän tarinan
alusta, awww
Onnittelut

Damnille, jaksamista erotoipumiseen!Emilia kirjoitti:
MUTTA PVI!? Missä ihmeessä sä oikein pyörit kun tapaat jatkuvasti tollasia idiootteja?
Tässä on mennyt jo kaksi vuotta.
Välillä mieheke sanoo mun ajatukset ääneen ja välillä minä tiedän jo ilmeen perusteella, mitä hän aikoo sanoa. 
.

damn kirjoitti:No joo. Ei tullut yhteenpaluuta. Ei olisi tullut muutenkaan, mutta sitten kuvioon tuli myös semmosta, että Tyyppi eksyi minun kaverin kanssa sänkyyn. Nyt on yksi kaveri vähemmän ja mieli maassa.

)!
Jaksamista!Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa