American Idol

Re: American Idol

ViestiKirjoittaja Duussi » Ma 19 Touko 2008 12:27

SimonTemple kirjoitti:ihmettelen miten se rastapää Castro vieläkin roikkuu siellä mukana. Ettei vaan voita koko roskaa?

No mutta eilenhän se justiin äänestettiin sieltä ulos. Niin kuin oikein olikin.

Cook on mustki noist kivoin. Maroon 5:n laulaja taas kuulosti säikähdyttävän kimeältä.
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Rulla » To 22 Touko 2008 11:03

Jos nyt tuotantokautta Suomen ajassa seuraavat eivät vielä ole spoilaantuneet,
niin ÄLKÄÄ menkö Ilta-Sanomien sivuille ÄLKÄÄKÄ katsoko forden yläreunassa
killuvaa banneria. Voittajaa julistellaan koko kansalle sen kummemmin ajattelematta.
Itseäni ei juuri enää haittaa tuloksen paljastuminen, kun omat suosikit on kipattu
pellolle aikaa sitten.

Möyks: Jaaha, olinpas sitten hidas. Niin ja toisaalta, hittojakos sitä täällä varoittelee,
kun banneri osuu silmiin varmaan väkisin.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Shay » To 22 Touko 2008 18:28

ÄLKÄÄKÄ kuunnelko radiota tai katsoko telkkaria. :epäilevä: Joka paikassa ne näyttää
voittajasta meuhkaavan. Kiitti vaan. :kieli:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 22 Touko 2008 23:18

En ole vielä spoilaantunut. Enkä tahdokaan, vaikka ei se nyt maailmaa kaataisi kuitenkaan. Ymmärrän kyllä, että se ottaa päähän.

Jotenkin ei vaan enää jaksa välittää tollasista spoileri-uutisista, kun maailma tuntuu kiitävän sellaista vauhtia eteenpäin, ettei mitään rajaa muutenkaan. Tässä tapauksessa ei mun mielestä ole edes niin väliä lopputuloksella. Vaikka tietäisi etukäteen, kuka voittaa, on silti mielenkiintoista katsoa kilpailijoiden esitykset. American Idol on myös kilpailuna niin iso juttu, että kolme viikkoa myöhässä katsoessa on todennäköisesti mahdotonta olla spoilaantumatta. Ehkä pidän sitä jopa hieman naivina, että joku viimeiseen asti, kynsin ja hampain, pysyttelee uutispimennossa laulukilpailun vuoksi. :sori:

Voisivat nuo ip-lehdet silti vähän miettiä. Liikaa pyydetty, tiedän. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 23 Touko 2008 12:09

Emilia kirjoitti:Voisivat nuo ip-lehdet silti vähän miettiä. Liikaa pyydetty, tiedän. :huoh:

Ja sanomalehdet. Mä spoilauduin tänä aamuna lukiessani Etelä-Suomen Sanomia.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 23 Touko 2008 12:40

Lumikki75 kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Voisivat nuo ip-lehdet silti vähän miettiä. Liikaa pyydetty, tiedän. :huoh:

Ja sanomalehdet. Mä spoilauduin tänä aamuna lukiessani Etelä-Suomen Sanomia.
Samoin. Noh, eipähän tartte katella enää, tai ainakaan jännittää.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja SimonTemple » Su 25 Touko 2008 23:26

Molemmat Davidit meni finaaliin, hyvä niin, se tumma likka roikkui yllättävän kauan mukana vaikka ei ollut mistään kotosin. Biisivalinnat ovat olleet kyllä liian paljon pehmosoulia ja r'n'beetä.
SimonTemple
Kansan ääni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 27 Touko 2008 02:59

[tiedotus]Jos vielä on voittajan nimi arvoitus (ja haluat sen sellaisena pitääkin), ei ehkä kannata tiistai-illan Conania katsoa, sillä varsin todennäköisesti se siinä sanotaan.[/tiedotus]
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 02 Kesä 2008 00:21

"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 02 Kesä 2008 01:11

DarkSide kirjoitti:Hyvin kävi. :tilt:

Ei Simonkaan ole aina oikeassa. :nirppa:
Ei edes läheskään joka kerta, sillä eihän se olis viitoskaudella päästäny Taylor Hicksiä edes karsinnoista Hollywoodiin. Ei kyllä ollut munkaan suosikkejani sillä kaudella. Eikä se myöskään tykänny Chris Daughtrysta.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 08 Heinä 2008 10:29

Voi harmi ku nyt vasta hokasin tämän forden ja AI-keskustelun. Olisin voinut hehkuttaa David Cookia jo ajat sitten. Jos muistatte vanhalta fordelta, niin oli jo silloin mun suosikki ja herran suosikkiasema vain vahvistui viikko toisen jälkeen. Hieman ihmettelen sitä, miten näin moni täälläkin lämpeni Cookille, sillä kaveri edustaa sitä rock-osastoa, jota Suomessa ei oikein tunnuta arvostavan. Mutta hyvä näin. Vaikka versio olikin Chris Cornellin sovittama, niin Billie Jean oli aivan huikea veto DC:ltä. Vaikka Carrien ja Jordinin voittaessa oma suosikki on kisan vienyt, niin silti ikinä en ole ollut näin tyytyväinen AI:n ratkaisuun! Huippu tyyppi, mahtava ääni! Ja levy julkastaan syksyllä Suomessa. Mahtavuutta! Nyt lopetan... David Cook! :pomppuhymy:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

American Idol

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 31 Tammi 2011 21:58

Jatkan tähän vanhaan ketjuun, kun en raaski aloittaa uutta ja tämä oli nyt ainut, jota ei otsikon puolesta ole sidottu tiettyyn tuotantokauteen.

Kymppikausi starttasi melkoisen mahtavasti! :D Pitkästä aikaan innostuin vallan kamalasti tästä!

Oh my o my. Steven Tyler. :tipahdus: Mulla on iän myötä tullut kyky nähdä vanhoissa patuissa seksiä ja kuumaa karismaa ja Stevenissä sitä kyllä on. Huh. :nolo: Rokkityyppejä on ollut mukana Idolissa aiemminkin mutta se, että Steven Tyler aikoo etsiä tämän aikakauden Janis Joplinin, sulatti heti alkuun mun sydämen.

Ekan jakson perusteella vaikutti olevan paljon superhyviä laulajia. Kivaa, ettei niin paljon enää keskitytä niihin huonoihin ja naurettaviin, kun on niin paljon hyviäkin laulajia, joita on oikeasti paljon nautittavampi katsoa. Jerseystä jäi mieleen varsinkin Robbie (video. Laulu alkaa siinä 1:20 suunnilleen.

Hirveesti noilla kyl riittää noita nyyhkystooreja, mut taitaa kuulua formaattiin. Osahan niistä onnettomista osaa oikeasti laulaakin ja mikäpä sen viihdyttävämpää kuin ryysyistä rikkauksiin -tarinat.

AI, uuuujeah. :täpinä:
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ti 01 Helmi 2011 11:15

Mäkin katoin puolivahingossa ohjelmaa, kun tulin kanavalle simpsonien toivossa.
Yllättävän paljon oli todella hyviä laulajia. Ehkä tämä kausi kiinnostaa tarpeeksi, jotta jaksan katsoa sitä ihan oikeasti. :) Nimiä en muista, mutta osa jatkoon päässeistä ei mun mielestä ollut edes niin hyviä, että itse olisin ne päästänyt jatkoon. Mutta kaippa ne tuomarit tietää keitä jatkoon päästävät ja niistä saattaa vielä joku hyvä tullakin.

Jotenkin tämmösiä sarjoja on alussa kumma seurata, kun ei kenenkään nimiä muista ja ens jaksossa on taas ihan sekasin, että kuka nyt oli kuka ja oliko joku hyvä vai ei. Mielenkiintoisempaa on sitten katsoa ne Hollywoodin tiputukset ja katsoa, ketkä pääsee finaaliin. Siinä sitä sitten vasta alkaa muodostaa mielipidettä lemppareistaan ja inhokeistaan. Sitten sarjaa on jännä seurata. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 08 Helmi 2011 13:49

Emilia kirjoitti:Hirveesti noilla kyl riittää noita nyyhkystooreja, mut taitaa kuulua formaattiin.

Ei koettiin kyllä oikeasti koskettava nyyhkytarina, kun Chris Medina kertoi tarinan vammautuneesta puolisostaan. Ja kaiken lisäksi veti Break Evenin todella hyvin! http://www.youtube.com/watch?v=-BtuB8xZHPE

Muutenkin oli todella hyviä kokelaita eilisessä jaksossa. 16-vuotias countryjäbä Scotty tulee pärjäämään todella hyvin. Upea ääni ja kun tietää millaisia countryhöperöitä jenkit osaavat olla, niin helppo ennustaa menestystä tuolle kaverille.

Ihanata ku AI on jälleen täällä. :halitus:

ps. Perhana ku en osaa hotlinkittää noita tekstejä!!! :kiro:
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 08 Helmi 2011 14:06

Laaksonen kirjoitti:ps. Perhana ku en osaa hotlinkittää noita tekstejä!!! :kiro:

Koodi: Valitse kaikki
[url=osoitetähän]tekstitähän[/url]

:tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 08 Helmi 2011 19:18

Laaksonen kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Hirveesti noilla kyl riittää noita nyyhkystooreja, mut taitaa kuulua formaattiin.

Ei koettiin kyllä oikeasti koskettava nyyhkytarina, kun Chris Medina kertoi tarinan vammautuneesta puolisostaan. Ja kaiken lisäksi veti Break Evenin todella hyvin! http://www.youtube.com/watch?v=-BtuB8xZHPE

Joo, en mä jaksanut siitäkään kuunnella kuin laulun. :tilt:
Olen paatunut ja tylsistyttää tollanen irtopisteiden keruu, kun menestystä irtoaisi varmaan ilman tarinoitakin. Eikö voi olla jotain normaaleja tarinoita? Vaikka trukkikuskitytöstä, jolla periaatteessa kaikki hyvin mutta kun tahtois niin kovasti idoliksi... Ei tosin kiinnostais sekään, mutta vaihtelun vuoksi. :sori:
Emilia

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 09 Helmi 2011 12:25

Lyyra kirjoitti:
Laaksonen kirjoitti:ps. Perhana ku en osaa hotlinkittää noita tekstejä!!! :kiro:

Koodi: Valitse kaikki
[url=osoitetähän]tekstitähän[/url]

Kiitos!

Kyllä se vaan toimi! Hienoa.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Helmi 2011 12:29

:hymyhali:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 16 Helmi 2011 11:52

...AI:ssa taasen verrattuna Suomen Idoliin todella hyvien laulajien joukko on aivan hillittömän suuri. Ihan hirveä vaikea edes muistaa kaikkia, kun jokaisessa jaksossa silmien eteen tuodaan nopealla temmolla potentiaalisia menestyjiä lukuisia. Ehkä kuitenkin Rusty Cagea tulkinnut 19-vuotias Caleb Johnson nousi kertaheitolla suosikiksi Texasin koelauluista. En malta odottaa häntä jatkossa.

WAU!

Olen ennenkin sen maininnut, että Suomessa on oikeastaan järkeä katsoa Idolsia vasta (semi)-finaaleista alkaen, kun taasen AI tarjoaa herkkua (erityisen paljon tällä kaudella) jo alkumetreiltä lähtien.

Ai niin. Jos jätetään yli-imelä rakkaustarina toisarvoiseksi ja ajatellaan pelkästään laulua, niin rakastunut nuoripari Nick ja Jacqueline olivat myös todella potentiaalisia! TJEU...
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 16 Helmi 2011 23:18

Mun mielestä American Idol on paljon avoimempaa ja hauskempaa kuin Suomen tök-tök Idols. Tunteet näytetään heti ja onhan Steven Tyler jo itsessään mielenkiintoinen. Suomessa tiukkailmeinen raati vain tuijottaa eteensä. Jos tykkäävät, niin sitä ei ainakaan kilpailijalle ilmaista kuin pakon edessä.

Aluksi ajatus Idolista ilman Simonia tuntui oudolta, mutta nykyisessä tuomaristossa on kuitenkin hyvä kemia ja kaikki pelaa helvetin hyvin. American Idol toimii viihdeohjelmana, vaikkei välittäisi itse kilpailusta tuon taivaallista.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 08 Maalis 2011 18:10

Nyt on jo ensimmäiset semifinalistit valittu ja ensimmäiset yrittäjät pudotettu kalkkiviivoilla. Mitään oikeusmurhia ei vielä ole syntynyt, vaikkakin itse olisin laittanut Hollien jatkoon, siinä missä Haleyn olisin pudottanut.

Paul on toistaiseksi jatkoon menneistä mielenkiintoisin. Todella persoonallinen soundi ja muutenkin kaveri vaikutti täyspäiseltä tyypiltä. Sen sijaan Clint Jun Gamboa on aavistuksen luotaantyötävä tyyppi. Joka lauluun vaihtuvat ironiset rillit, yliampuva laulutyyli ja Hollywood-viikolla nuoren Jaceen tylyttäminen laski kovasti pisteitä, vaikkakin todella hyvä laulaja hänkin on.

Huomenna selviää loput semifinalistit. Omaksi suosikiksi on, aiemmin mainitun Calebin pudottua, noussut 23-vuotias Jacob Lusk. Todella nöyrän oloinen tyyppi, jolla uskomaton ääni! Matalat äänet soivat kuten sillä 17-vuotiaalla countryjäbllä ja silti Jacob vetää parhaimmillaan todella korkealle! Ja soundi on kuten Cee-Lo Greenillä parhaimmillaan, ilman Cee-Lo Greenin nasaalia.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Shay » La 12 Maalis 2011 00:57

Mää en kestäis kuunnella Jacob Luskin kiikaamista kovinkaan kauaa, mutta kaverista kyllä
lähtee ääntä ja esiintymistaitokin on kaikessa maanisuudessaan erinomaista. (Eräällä
hetkellä tuli Taylor Hicks mieleen) Hieno laulaja, mutta ei minun makuuni.

En ihan kaikista semifinalisteista ole perillä, mutta itse tykkään siitä Seth Rogenin näköisestä
kaverista. :keijo: Tai siis sen äänestä. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 15 Maalis 2011 14:04

Shay kirjoitti:Mää en kestäis kuunnella Jacob Luskin kiikaamista kovinkaan kauaa, mutta kaverista kyllä
lähtee ääntä ja esiintymistaitokin on kaikessa maanisuudessaan erinomaista. (Eräällä
hetkellä tuli Taylor Hicks mieleen) Hieno laulaja, mutta ei minun makuuni.

Se on vaarana ja itseasiassa Jimmy "AI:n-lerileskinen" Iovine totesi jossain vaiheessa, ettei tartte kokoajan vetää täysillä. Jos oppii käyttämään tuota ääntä, niin jälki on murhaavaa. Ja se pitää sanoa, että vaikka kaverin korkeat äänet ovat huikeita, niin miehen alarekisteri se vasta vakuuttava onkin...

En ihan kaikista semifinalisteista ole perillä, mutta itse tykkään siitä Seth Rogenin näköisestä
kaverista. :keijo: Tai siis sen äänestä. :jaaha:

Casey Abrams! Todellakin suosikkien joukossa myös Laaksosen listalla. Erittäin hauska esiintyjä ja äänikin on persoonallinen ja teknisestikin laulu on hyvää.

Ennen semifinaaleja (joita itse en ole vielä nähnyt) miehissä on useampia voittajasuosikkeja kun taas naisista ei ole yksikään säväyttänyt.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja skray » Ti 15 Maalis 2011 14:19

Casey on minunkin lempparini mitä nyt on tullut tätä kautta seurattua. :sydän:
Muilla ei niin väliä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 15 Maalis 2011 17:10

Laaksonen kirjoitti:Ennen semifinaaleja (joita itse en ole vielä nähnyt) miehissä on useampia voittajasuosikkeja kun taas naisista ei ole yksikään säväyttänyt.
No vilkase semit, niin saatat olla jo eri mieltä. Tytöt veti pirun hienosti ja kokonaisuutena poikia paremmin mun mielestäni, tosin poikien joukosta löytyi se paras veto.
Jorssi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv