Mutta siis: Ei täällä ole yleensäkään ollut tapana kiroilla.

Pvi kirjoitti:Onko piip siis kirosana?
Mä en ole pitänyt sitä moisena, vaan muuten korvaan särähtävänä.
Lyyra kirjoitti:Se, ettei kaikilla oo samanlainen huumorintaju kuin sulla, ei tee heistä tosikkoja.

theia kirjoitti:Musta olisi kiva meikata jotenkin erikois-hyvin ja nätisti lauantaina, kun ollaan menossa syömään "paremmin" vuosipäivän kunniaksi, mutta en mä vaan osaa
Aina kun yritän esim. häivyttää muutamaa väriä, ne vaan on epämääräisinä värialueina jossain mun luomilla. Kulmiakaan en oo koskaan jaksanut värjäillä/muotoilla, ja siksipä ei ne kehystä nassua "kunnolla", jolloin kovin räikeitä värejäkään en viitsi käyttää. Eyelinerit on aina samalla tavalla - alhaalle haluaisin kivat rajaukset, mutta kun ei ne ikinä pysy siellä viittä minuuttia pidempään!

Kyl mä ehkä tajusin. Kokeilen kotona, kiitti vinkistäMiss Stone kirjoitti:Mulla oli kans aina sama ongelma luomivärin kanssa. Sitten mulle opetettiin,
että kun ensin iskee värit luomille tasaisesti (eli mun kädellä vähän niinkun lapsi ois piirtänyt),
niin sen saa häivytettyä kun liikuttaa sellaista pientä karvasutia pystysuunnassa edestakaisin.
Oliko nyt mahdollisimman epäselvästi selitetty? En kyllä parempaankaan pysty, sori.
Musta tuo kuitenkin toimii, ja on aika helppoa.

Shay kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Se, ettei kaikilla oo samanlainen huumorintaju kuin sulla, ei tee heistä tosikkoja.
Ei, mutta jos siitä vetää hernarit, niin tekee.

Shay kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Se, ettei kaikilla oo samanlainen huumorintaju kuin sulla, ei tee heistä tosikkoja.
Ei, mutta jos siitä vetää hernarit, niin tekee.
- reaktion.
Viikon jälkeen edellisistä.
Ketään ei kiinnosta, ei edes minua.
Tulin yllättäen hirmuisen itkuiseksi, kun selostin miehekkeelle yhtä pikkujuttua. Sitten välähti. Ai niin, kuukautiset alkanevat huomenna.
Pitäisi kirjoittaa kirjallisuuskatsausta, mutta ei tästä tuu mitään, kun on niin surkea olo. Katse hakeutuu jatkuvasti keittiöön. Makeaa ja rasvaista tekee mieli. Mutta ei meillä taida olla valmiina mitään sellaista. Paitsi miehekkeen tryffelit. 

duunin jälkeen kipaisin kaupasta hakemassa pussillisen sipsiä & patukan tummaa suklaata, jotka ei kyllä oo yhtään parantanut fiilistä.
, vaikka periaatteessa se ei mua edes haittaa (siis haittaa, mutta esim. päivällä ajattelin että "jee, saa katsoa boksille kerääntyneet ohjelmat!"). Mutta kun hormonitoiminta on nyt vähän normaalista poikkeava, on ekana reaktiona alkaa vähän itkua tuhertaa ja mököttää kun pitää olla yksin. Ekana ihan säikähdin, kunnes tajusin, että menkathan ne vaan. PRKL. Pitänee varmaan kertoa ton toisen tullessa kotiin, että sori, soli hormonit, en minä 

theia kirjoitti:renkienkeli

theia kirjoitti:Hengataanks me tytöt fordella liikaa, kun alkaa olla sama kiertokin?

annastindeli kirjoitti:Miulla ei nyt oo menkat, mutta sillon kun ne alko, niin alkoivat 8.3.![]()
Olin mahottoman ylpeä, aina siihen asti kun alko koskemaan.

Se on aikasöpö. 

marenkienkeli kirjoitti: Ostin itselleni uimapuvun (Olisi tarkoitus alkaa uida 1-2 kertaa viikossa ja ainoa uimapukuni oli bikinit.)
Karmeinta kyllä on, kun kaikilla alle kymmenvuotiaillakin

Been there.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa