Lyyra kirjoitti:Luulin aina, että toi tuusimuusi on vaan joku Julmahuvin juttu.

puolikarkea kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Luulin aina, että toi tuusimuusi on vaan joku Julmahuvin juttu.
Minä myös.

Lyyra kirjoitti:Mää oon kuullut jotain puhetta, että tää video ois tehty nimenomaan homoyleisölle, koska alkuaikoina homot olivat TT:n kohdeyleisö. Esiintyivät homobaareissa ja levyttivät Lulun kanssa. Mutta hullukos tuosta tietää, että kuinka virallista ja oikeaa tietoa toi on.
Lyyra kirjoitti:Mutta lähtökohtaisesti, onko siinä sit jotain pahaa, että miehet leikkii hyytelön kanssa ja toistensa kanssa? Se on kuitenkin vain musavideo.

Ei kai, mutta mä suosin naisia tässä asiassa.Lyyra kirjoitti:Mutta lähtökohtaisesti, onko siinä sit jotain pahaa, että miehet leikkii hyytelön kanssa ja toistensa kanssa? Se on kuitenkin vain musavideo.

Suvi kirjoitti:Ehkä oltiin huomattu, että pikkutytöt ja homot ainakin jossain määrin tykkäävät samoista asioista.

Pascal Lemoix kirjoitti:ja entäs sitten Kikka, 90-luvun Tuksu

Win here, win there, win win everywhere!Pascal Lemoix kirjoitti:Keijoimmissa kun on Einin versiota kuunnellut Like a Virginistä, niin tulee hakemattakin mieleen:
Pulttiboisin Madonna
ja entäs sitten Kikka, 90-luvun Tuksu
Aake Kikkana

Lyyra kirjoitti: Charlie Sheen on kyllä jo niin yesterday, mutta repeilin tälle ihan kunnolla eilen.![]()

Pascal Lemoix kirjoitti:Kikka-teeman jatkoa: Trio Kikan siskot

Lyyra kirjoitti:Kaikki Rocky-leffat tiivistettynä viiteen sekuntiin

Shay kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Kaikki Rocky-leffat tiivistettynä viiteen sekuntiin
Brokeback Mountain viidessä sekunnissa on kyllä kans paras.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa