Royal Onnela oli parempi.

Muuten sai kyllä nauraa.
Ja sain aika hyvää
-materiaalia.

(käytin backspacea
)
Oli oikeasti kivaa!
Näin aamuyöstä vain tekee mieli kjutella oikeittebn ihmidten
Elämä on. Paska lausa. 
Vikassa paikassa meni sittenkin aika monta.
Mä en taida kyllä olla enää jurrissa. Siideri taitaa enemmänkin vaan väsyttää. 
:keijoriips:

Istuttiin työkavereiden kanssa terassilla varmaan kuusi tuntia.
En kyllä tajua, miten en ole tämän enempää kännissä (melkein yhtään) vaikka vedettiin viisi kaknnullista mojitoa ja muutakin. Meitä oli kyllä aika paljon, että mojitoa ei kovin paljon per naama jakautunut.
Kivaa oli kuitenkin a hyvää oli. 

Liekö olut sotkettu vedellä vai minussako on vika?
Oli tarkoitus läheteä yhksin yhdelle, mutta päädyin baariin tuttujen kanssa ja
Jos menis nukkumaann...
Join aika vähän, mutta just silleen, ettäalkoi vähän nousta päähän. Kuulin baarissa juttuja, joitten takia piti lähteä kotiin, en kestänyt olla. Kauhea morkkis erinäisistä asioista, joita oon tehnyt tai sanonut eräälle taholle. Että mä oon tyhmä. Olin kännissä ääliö taannoin ja pelkään että se kostautuu, mikäli tulee tietoon. Voispa vaan tukkia yhden ihmisen suun, en luota siihen yhtään, että se pitää suunsa kiinni minun ja sen välisistä asioista. Näitä pohtiuessa voipi olla ettei uni tuu, tai ois ainakin pitänyt juoda kymmenen kertaa enemmän niin, ettei enää vaan välittäs mistään. tyhmätyhmätyhmä
Ja oli isosiskokin ihan kivaa seuraa ,vaikka vanha kurppa
sain pusun kädelle joltain töhöktä, mutta sitte se yritti pussata mun tissejä jkans.
Mää tykkään vaareista (kirotusvier BAAREISTA)
Se oli ihan söpis ja normaali typii noihin kääniääliöiin verrattuna. 

Hyvää oli (itse tehtyä), vaikka itse sanonkin 
Apis (kohta)
(ja nyt) 

Emilia kirjoitti:Oikea puuma on yli nelikymppinen, joten Inkaa on ainakin ihan turha moiseksi kutsua.

theia kirjoitti:Emilia kirjoitti:Oikea puuma on yli nelikymppinen, joten Inkaa on ainakin ihan turha moiseksi kutsua.
Eiiiikun, mä kuulin, että puuma on naisen ikä : 2 + 4 vuotta. Ja jos tyyppi on siis sen ikäinen tai alle, niin sitten ollaan puumia. Eikuuuun... Meniköhän se niin![]()
...en siis ole kännissä
En ole moisesta laskentakaavasta koskaan kuullutkaan. Ainoastaan noita et vähintään 35-vuotias, yleensä se ("ikäraja") on mainittu yli nelikymppiseksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: L-S ja 0 vierailijaa