Idols 2011

Re: Idols 2011

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 11 Maalis 2011 02:41

Poikien taso oli aivan perseestä. Martti laulo ihan hyvin joo, mutta biisivalinta oli niin tylsä rallatus, että hohhoijaan puolelle meni. Loput olivatkin sitten enemmän tai vähemmän huonoja, huonoimpana "rokkikukko" Ilpo, joka persraiskas Pinkin Who Knewn lähes tunnistamattomaksi kieunnaksi. Harmi, ettei Ilpo saanut kenkää, mutta periaatteessa mulle oli ihan sama kuka sieltä putoaa, kun noin kehno taso oli. Jos pojat eivät tästä yhtään petraa, niin en näe edes pikkutyttöjen äänillä kenenkään pojista voittavan (*öhm* Ilkka Jääskeläinen *khrh*). Tällä hetkellä tytöt jyrää 6-0 (kirjaimellisesti).
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Triple H » To 17 Maalis 2011 23:16

Miten Jusu voi pudota noin hyvällä esityksellä? Ilpo jatkaa paskan esittämistä ja jatkaa tätä myös ensi viikolla. Tän illan parhaat ehdottomasti Martti sekä Jusu. Pojilta huomattava tason nosto (paitsi Ilpo). Vietävästi harmittaa Jusun putoaminen. Ennen tätä iltaa Jusu on ollut aika yhdentekevä mulle, mut tän illan esitys oli aika perhanan hyvä. Martti veti perinteisesti törkeän hyvin. Ali yllätti myös positiivisesti. En oo hirveesti Aliakaan pitänyt arvossa, mut kyllä se aika hyvin tänään veti.

Perkeleen äänestäjät!

Ilpo pois ja Jusu takas! Laskekaa äänet uudelleen!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 18 Maalis 2011 01:54

Triple H kirjoitti:Miten Jusu voi pudota noin hyvällä esityksellä?
Koska raiskas Musen biisin aika pahasti. Oikeutetusti tippui, esitys oli kamalaa kuultavaa. Ilpon olisin minäkin mieluummin tiputtanut, mutta pelkästään tän illan perusteella Jusu saikin lähteä. Ilpon loppukiekasu oli kyllä jotain korviaraastavan hirveää.

Taso oli pojilla edelleen perseestä. Kukaan ei vetänyt loistavasti, ei oikeastaan edes hyvin. Tuomarit jatkoivat vaan kehuskelua ja kilpailijoiden nuoleskelua. Kattookohan ne samoja esityksiä ku minä? Ali oli muuten hyvä, mutta paikka paikoin todella epävireinen. Martti ja Jerkka olivat parhaat, mutta ei heissäkään nyt mitään hurraamista ollut. Martti hieman mumisi läpi koko biisin ja Jerkan esitys oli tylsä. Silti laulullisesti nämä kaksi olivat parhaita.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 22 Maalis 2011 21:56

Mä tein sunnuntaina päätöksen, etten suostu enää kiduttamaan itseäni Fattiksen biiseillä. Kylmästi vaan telkkari äänettömälle ja surffailemaan muutamaksi minuutiksi. Heti oli paljon nautinnollisempi ilta Idolssia katsoessa.

Illan parhaat oli Martti, Stina Girs sekä Hennariikka. Lotastakin jotenkin tykkäsin. Ilpon paskuus alkaa jo vähän harmittamaan. Mä oon jo parina kertana toivonut että Ilpo laulaisi paremmin. Periaatteessa mä tykkään Ilposta tyyppinä, mutta ei se laulu vaan toimi.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 23 Maalis 2011 12:27

Triple H kirjoitti:Mä tein sunnuntaina päätöksen, etten suostu enää kiduttamaan itseäni Fattiksen biiseillä. Kylmästi vaan telkkari äänettömälle ja surffailemaan muutamaksi minuutiksi.

Itse oon pitänyt kyllä Fatimaa jopa mustana hevosena. Mikään huikea skaala hänelläkään ei äänessään ole, mutta äänen puhtaus tekee vaikutuksen. Ja ihan ok esiintyjä. Viimeksi biisivalinta meni kyllä metsään.

Monella suulla olen kuullut, että tämän vuoden taso olisi jollain tavalla kovempi kuin aikoihin, mutta yhtään "Wau!"-esitystä ei ole omalle kohdalle sattunut. Ehkäpä se kova taso on silmänlumetta siinä mielessä, että tämän kauden finalistit on aika tasavahvoja ja tasoerot eivät ole järin suuret. Toki Martti ja Stina ovat esiintyjinä ja tasonsakin puolesta valovuoden edellä esim. Lottaa tai Hennariikkaa.

Martti hieman petti omat odotukseni Iriksellä. Matalat äänet olivat todella horjuvia, eivätkä korkeammat äänetkään saanut hommaa lentoon. Kaiken kaikkiaan ihan ok kuitenkin, odotan itse vaan Martilta enemmän. Potentiaalia hänessä on.

Stina jatkaa tasavarmaa suorittamista. Ei hänestäkään vielä mikään starapotentiaali paista, mutta tuossa porukassa erittäin hyvää laatua.

Ali veti mun mielestä jopa odotuksia paremmin. Matalat äänet soivat hyvin, eikä ne korkeammatkaan mennyt ihan metsään vaikka selvästi näki, että rajoilla mennään. Top 3:ssa.

Jerkkaan en meinaa oikein saada mitään otetta. Periaatteessa hyvää tekemistä, mutta joku siinä koko ajan haraa vastaan. En oikein tiedä vielä millainen muusikko hän haluaa olla. Rokkari joo, mutta millainen. Sinänsä tämäkin oli ihan jees veto, vaikkei niin tuttu biisi ollutkaan.

Ilpo paransi rutkasti viime kerran mahalaskusta ja jos jatkaa ylämäkeään, niin miksi ei jatkaisi vielä muutaman viikon.

Fatima on ollut mun korviin ja silmiin yllättäjä. Tosin aika varmanpäälle hän on biisit vetänyt. Ei ole juuri epävarmuusalueelle astuttu. Kuules Aino oli outo biisivalinta, joka ei juuri tuonut hänen äänen kauneutta esiin. Eikä myöskään antanut tilaa revitellä.

Hennariikka veti myös ihan jees. Nämä SMG:t, Laura Närhet, Anna Erikssonit ja Jiput on Idols-naisille ongelmallisia, koska niin helposti tulee vertailtua alkuperäiseen ja vähän vaikuttaa, ettei tuossa porukassa ole sellaista kykyä, joka löisi alkuperäisen esityksen.

Lotta oli kyllä totaalisen hukassa oman biisinsä kanssa. Koko biisi oli erittäin horjuvaa ja useaan otteeseen veti pahasti nuotinviereen. Sinänsä haluaisin kovasti pitää Lotasta, kun on nätti, mukanvanoloinen, nuori flikka, mutta lopunlopuks tää on kuitenkin laulukilpailu...

Piti Jorssille käydä vastaamassa jo aiemmin, ettei Jusun Time is Running Outia voida millään muotoa kutsua raiskaukseksi, vaikkei luonnollisestikaan yltänyt alkuperäisen tasolle. Muuten ihan ok. Jos joku oli tuolla edellisellä kierroksella väkisinmakaamista, niin se oli Ilpon kauhea Billie Jean. Chris Cornell ja David Cook nauraisivat itsensä kuoliaaksi, jos tuon kuulisivat. Yritys hyvä, mutta lopputulos kaukana siitä miten se pitäisi vetää! Näin!
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 25 Maalis 2011 00:06

Fatimasta sitten vihdoin ja vitun viimein päästiin eroon! Ei siitä sen enempää, Idolssin paras käänne.

Jerkka oli mun kirjoissa todennäköinen tippuja jo viikko sitten. Nyt sitten ennakointi piti paikkaa ja Jerkka putosi. Ei suuria tunteita herättänyt.

Stina lauloi ihan perushyvästi. Ei nyt mitään suuria hurraahuutoja, mutta ihan ok. Martti veti myös perushyvästi. Fatimaa en kuunnellut kuin sen "kertauksen" verran. Paskasti veti. Jerkkakaan ei tänään venynyt mihinkään.

Paska systeemi tää, ettei tiedä etukäteen kuka laulaa. Oletan toki että eilen tai aiemmin tänään ovat tiedon saaneet. Kuitenkin tunne puuttuu kun on epävarmaa koko esiintyminen. Paskaa rahastusta tuotantoyhtiöltä ja formaatilta.

Asiaton sivuhuomautus: Hyvä perse Stina sekä Lotta! Onx kuvei!!!1?
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Pe 25 Maalis 2011 14:39

Triple H kirjoitti:Fatimaa en kuunnellut kuin sen "kertauksen" verran. Paskasti veti.

Ikävä asenne. En tykkää. :ei:

Kyllä taas Suomen kansa näytti kuuroutensa. Neljä parasta olivat pudotusuhan alla! Mitä vattua!?! Toinen äänestys meni sitten ihan oikein, vaikkakin Fatima esim. veti hyvin Georgia on My Mindin. Alku oli kyllä unettavaa, mutta se lopun voimalaulanta oli piristävää. Oli muuten ensimmäinen esitys KOKO kauden aikana, jossa laulaja haastoi ääntänsä ja siinä vielä onnistui mainiosti.

Martilla oli muutamassa kohdassa hieman vaikeuksia, mutta muuten tasavarma esitys. Tuosta genrestä olisi löytynyt kyllä läjäpäin parempia (ja tunnetumpia) biisejä, mutta onneksi ei ampunut pahasti itseään jalkaan biisivalinnallaan.

Stinalla on selkeästi oma juttu hallussa. Esiintyminen on varmaa, äänikin on hyvä. Ei huikea, mutta tarpeeksi hyvä tuohon skabaan. Häneltä kaipaisin Fatimamaista oman äänen haastoa. Kun hän testaisi ylärekisteriään (ja uskoisin onnistuneesti), niin silloin saataisiin "WOW!"-esitys aikaiseksi.

Jerkka ampui itseään jalkaan biisivalinnallaan. Tuntematon suomenkielinen biisi, jossa alaäänet olivat huteria ja ylärekisterissäkin oli vaikeuksia, vaikka se loppu huomattavasti paremmin sujuikin.

Laaksonen-ranking:

1. Martti
2. Stina
3. Ali
4. Ilpo
5. Lotta
6. Hennariikka
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 25 Maalis 2011 19:24

Laaksonen kirjoitti:
Triple H kirjoitti:Fatimaa en kuunnellut kuin sen "kertauksen" verran. Paskasti veti.

Ikävä asenne. En tykkää. :ei:

Laaksosen linjoilla tässä. Miten voi sanoa, että toinen on paska jos ei edes kuuntele?
Häpeä Triple.

En itsekään Fatimasta paljoa perustanut niiden kahden esityksen jälkeen, joita ehdin nähdä, mutta ainakin kuuntelin.
Kovin aktiivisesti en ole Idolsia seurannut mutta sen verran kuitenkin, että toivon Alin voittavan. Ei noista kukaan mun mielestä ole kovin mieletön laulaja/esiintyjä. Kaukana ollaan Hanna Pakarisesta, Antti Tuiskusta ja Anna Abreusta.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 25 Maalis 2011 23:03

Sori jos loukkasin, mutta en häpeä. Viikosta toiseen täyttä paskaa. Pelkkää vitutusta tuomarien kehumisena. Päätin etten kiduta itseäni enää fatimalla. Puolivahingossa kuulin sen "kertauksen" ja kuulosti ihan hirveältä.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja L-S » La 26 Maalis 2011 20:48

En mä tiedä onko tässä nyt loukkaamisestakaan kyse, mutta yleensä rakentava kritiikki on järkevämpää kuin sanoa, että jokin on täyttä paskaa. Sellainen ei vaan ole kovin kiinnostavaa lopulta. :sori:

Mutta mun mielestä Fatima oli sentään esiintyjänä kiinnostavampi kuin nämä Lotat ja muut. Jotenkin sillä on läsnäolo hallussa paremmin. Kaikkihan nämä ovat tuollaisia perushyviä poplurittelijoita - mutta Fatima siis erottui mun mielestä edukseen esiintymisellään. Ja tosiaan varsinkin viimeisessä esityksessä haastoi äänensä.

Mietin sitäkin, että millaisia artisteja näistä sitten tulee, jos voittavat tai sijoittuvat muuten siten, että levytyssopimus olisi mahdollinen. Tuntuisi, että aika moni hukkuisi joukkoon. Jostain Ilposta tulisi varmaan uusi Ari Koivunen, mutta kiinnostaako Arinkaan musiikki nyt hirveästi yleisöä enää?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 28 Maalis 2011 01:50

Laaksonen kirjoitti:Monella suulla olen kuullut, että tämän vuoden taso olisi jollain tavalla kovempi kuin aikoihin, mutta yhtään "Wau!"-esitystä ei ole omalle kohdalle sattunut.
Ensimmäinen tyttöjen semi antoi hyvän kuvan, mutta eipä tuo taso sitten loppujen lopuksi järin hyvä ole. Tasaista on, mutta myös aika keskinkertaista.

Toki Martti ja Stina ovat esiintyjinä ja tasonsakin puolesta valovuoden edellä esim. Lottaa tai Hennariikkaa.
Höpö höpö. Hennariikka pesee nuo molemmat mennen tullen.

Piti Jorssille käydä vastaamassa jo aiemmin, ettei Jusun Time is Running Outia voida millään muotoa kutsua raiskaukseksi, vaikkei luonnollisestikaan yltänyt alkuperäisen tasolle.
Kyllä voi.

Jos joku oli tuolla edellisellä kierroksella väkisinmakaamista, niin se oli Ilpon kauhea Billie Jean. Chris Cornell ja David Cook nauraisivat itsensä kuoliaaksi, jos tuon kuulisivat.
Ilpon veto oli hirveä, mutta silti Jusun Time Is Running Out oli vielä enemmän päin persettä vedetty. En muuten pidä myöskään Cornellin ja Cookin versioita minään. Saatanan Chris Cornell meinaa väkisin pilata Soundgardenissa ja ekalla soololevyllään ansaitsemansa huippu-rockmuusikon ansiot täysin näillä muutamilla myöhemmillä sooloräpellyksillään. Pelottaa jo valmiiksi Soundgardenin tuleva comeback-levy. No tämä nyt lipsahti ohi aiheen.

L-S kirjoitti:Jostain Ilposta tulisi varmaan uusi Ari Koivunen, mutta kiinnostaako Arinkaan musiikki nyt hirveästi yleisöä enää?
Kyllä Ilposta ennemminkin tulisi seuraava Ilkka Jääskeläinen. Hän tekisi sen vaadittavan soololevyn, joka sitten löytyisi kolmen viikon päästä alelaarista kolmella eurolla, jonka jälkeen Ilposta ei enää kuuluisi mitään. Eihän Koivunen soolotuotantoa enää teekään, koska on Amoralin laulaja (prkl, hyvä bändi meni pilalle). Amoral työstää uutta levyä parhaillaan.

Jorssi-ranking:
1. Hennariikka
2. Martti
3. Lotta
4. Stina
5. Ali
6. Ilpo
Jorssi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 11:31

Jorssi kirjoitti:
Jos joku oli tuolla edellisellä kierroksella väkisinmakaamista, niin se oli Ilpon kauhea Billie Jean. Chris Cornell ja David Cook nauraisivat itsensä kuoliaaksi, jos tuon kuulisivat.
Ilpon veto oli hirveä, mutta silti Jusun Time Is Running Out oli vielä enemmän päin persettä vedetty. En muuten pidä myöskään Cornellin ja Cookin versioita minään. Saatanan Chris Cornell meinaa väkisin pilata Soundgardenissa ja ekalla soololevyllään ansaitsemansa huippu-rockmuusikon ansiot täysin näillä muutamilla myöhemmillä sooloräpellyksillään. Pelottaa jo valmiiksi Soundgardenin tuleva comeback-levy. No tämä nyt lipsahti ohi aiheen.

Jorssi :femmat:
Chris :läps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 28 Maalis 2011 12:39

Lyyra kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:

Jorssi :femmat:
Chris :läps:

Komps siihen, ettei herra Cornell ole yltänyt Soundgarden-aikojen tasoonsa. Mutta hänen ansiokseen voidaan laskea upea sovitus kulahtaneeseen klassikko-osaston biisiin. Tuon sovituksen pohjalta David Cook esitti kaikkien aikojen parhaimman American Idol-vedon, joten ei ihan turha suoritus...

Kävin jälleen kuuntelemassa tuon Jusun Time is Running Outin, niin en hoksaa miltä osin se on väkisinmakaamista. :riips: Pitää ottaa huomioon, että Matthew Bellamyn lauluääni ja sen myötä itse biisi ei edusta mitään perusjollotus-osatoa. Suureen osaan tämän kauden biiseistä verrattuna, tuossa oli todella haastetta kuulostaa alkuperäiseltä. Toki olisi toivottavaa, että laulajat tekisivät lauluista oman näköisiään, eivätkä vain tavoittelisi imitaatiota, mutta se on Suomen Idolsissa turha toivo, joten tasoon nähden tuo oli jopa hyvä suoritus!
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 12:56

Mä en kyllä koskaan tajunnut, mikä siinä Cornellin Billie Jean -sovituksessa oli niin hienoa. If it ain't broke, why fix it? :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 28 Maalis 2011 13:10

Lyyra kirjoitti:Mä en kyllä koskaan tajunnut, mikä siinä Cornellin Billie Jean -sovituksessa oli niin hienoa. If it ain't broke, why fix it? :sori:

No makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä jos lähtee tekemään jotain cover-biisiä, niin on huomattavan paljon mielekkäämpää, jos siitä tekee kokonaan uuden sovituksen, kun vain kopioi sen alkuperäisen. Ja varsinkin tuolla Idols-maailmassa tämä on erittäin tärkeää.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 13:29

Laaksonen kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mä en kyllä koskaan tajunnut, mikä siinä Cornellin Billie Jean -sovituksessa oli niin hienoa. If it ain't broke, why fix it? :sori:

No makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä jos lähtee tekemään jotain cover-biisiä, niin on huomattavan paljon mielekkäämpää, jos siitä tekee kokonaan uuden sovituksen, kun vain kopioi sen alkuperäisen. Ja varsinkin tuolla Idols-maailmassa tämä on erittäin tärkeää.

Tottakai, mutta eikös se sittenkin kannattais tehdä hyvin? Musta se Cornellin versio on vähän köykäinen. Tota Idols-versiota en oo kuullut. Mut joo, makuasioita. Jokainen tykätköön mistä tykkää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Ke 30 Maalis 2011 10:32

Ja sunnuntaina alkaisi sitten finaalit.

Mitäköhän eroa semeillä ja finaalilla on? Edelleen siellä on x määrä tyyppejä, joista ilmeisesti ne putoaa yksitellen? Tokihan finaaleissa lauletaan kokonaisia biisejä, mutta onko siellä jotain muuta? Enkö mä vaan tajua?
Musta tää kausi on ollut jotenkin kovin sekava näiltä osin. :töktök:

Mut joo, mun lempparina taitaa olla Martti. Ja Stina on ihan nätti ja laulaa ihan ok. Muuten noi on vähän... ei-vaan-niin-kiinnosta.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja skray » Ke 30 Maalis 2011 11:10

No on tosiaan vähä sekavaa. Mä en oo seurannu aktiivisesti telkkarista jaksoja, mutta pyrkiny kuitenki edes vähän pysymään kärryillä netin kautta. Näin myös telkkarista sen, kun pudottivat Fatiman ja sen jonkun pojan ja sanoivat, että "nää kaks muuta menee sitte finaaliin" ja mietin sitte, että mihin ne muut kaikki, 4 tai 6 tyyppiä, on kadonnu jos nää jo on finaalissa. Olivatpa sitten vaan jo aiemmin päästäny jotkut niistä muistakin jotenki finaaliin ja siellä onki joku 6 laulajaa. :keijo:

En myöskään ymmärrä, että mikä ero näillä tähän astisilla jaksoilla on ollut aiempina vuosina esitettyihin finaalijaksoihin? :sori:

Ei näin sekavilla ohjelmasysteemeillä saa sekottaa katsojaa. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 30 Maalis 2011 12:52

Noku...

Semifinaaliesitysten jälkeen oli huikean jännittävä yleisöäänestys ketkä neljä pääsevät varmuudella jatkoon. Sen jälkeen neljä jäljelle jäänyttä, vähiten ääniä saanutta, saivat uuden mahdollisuuden vakuuttaa yleisö kyvyistään laulamalla uuden biisin. Näistä neljästä kaksi lunasti paikkaansa finaalikuusikossa kihelmöivän tiukassa äänestyksessä. Nämä kuusi finalistia laulavat sunnuntaista eteenpäin kokonaisia biisejä ja joka viikko vain yksi putoaa. Helppoa... Eiku rahastusta anyone?
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 30 Maalis 2011 18:34

Sunnuntain ekan "finaalin" biisit:

Yhteisbiisi: We Will Rock You
Martti: You Shook Me All Night Long
Lotta: Let Me Entertain You
Ilpo: Highway Star
Hennariikka: I Love Rock 'n Roll
Ali: No One Knows
Stina: Up Around the Bend

Lähde
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » To 31 Maalis 2011 20:17

Jaaaaa.... :lanppu: :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 31 Maalis 2011 20:21

Jaa Lotta ja Let Me Entertain You? Siis Robbie Williamsin Let Me Entertain You? :isosilmä:
Alin No One Knowsiltakaan en odota ihan liikoja (jos se siis on se QOTSA:n tunnetuksi tekemä ralli).

Saapa nähä mitä tästä tulee. Mieluummin oisin sen Fatiman nähnyt finaalissa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » To 31 Maalis 2011 23:07

Lyyra kirjoitti:Jaa Lotta ja Let Me Entertain You? Siis Robbie Williamsin Let Me Entertain You? :isosilmä:
Alin No One Knowsiltakaan en odota ihan liikoja (jos se siis on se QOTSA:n tunnetuksi tekemä ralli).

Mietin samaa. :isosilmä:
Täähän pitää melkeen kattoa.
skray

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 03 Huhti 2011 23:12

Tänään olikin yllätyksiä täynnä ollut finaali.

Ensinnäkin Ilpo oli illan paras! Törkeen hienosti veti. Alin kehut olivat taas tuomareilta jotenkin käsittämätöntä. Miten tuomosta vetoa voi kehua miltään osin? En olisi ikinä voinut kuvitellakaan, että noin huonon biisin voi raiskata. Puhtaasti tän illan esitysten perusteella olisin heittänyt Alin takaisin Mikkeliin.
Huonostihan se Lottakin veti, sitä ei käy kiistäminen. Lotalle plussaa pakaroistaan. Stina veti ihan kivasti, ei mitenkään huikea WAU-esitys, mutta hyvin silti. Hennariikan haukkuja en oikein ymmärtänyt tälläkään kertaa.

Ranking tän illan perusteella

1. Ilpo
2. Martti
3. Stina
4. Hennariikka
5. Lotta
6. Ali

Aloin tässä vähän miettimään noita biisivalintoja. Jos mulla ois valta ja mahti, niin olisin pistänyt "stadionrock" -teeman alla tyypit laulamaan seuraavat biisi.

Ali - Yö - Joutsenlaulu
Stina - 69 Eyes - Chair
Martti - Accept - Balls to the Walls
Lotta - Nightwish - Amaranth
Hennariikka - Within Temptation - Ice Queen
Ilpo - Helloween - Save Us

Kovasti koitin Bruce Dickinsonin Tears of the Dragonia sovittaa, mutta ei kukaan sitä voisi tarpeeksi hyvin vetää.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja skray » Ma 04 Huhti 2011 11:04

Mäkin katsoin eilen koko ohjelman ja olen tosi eri mieltä Triplen kanssa Alin esityksestä. Eihän se mikään kaikkein paras ollut, mutta hyvin se meni ottaen huomioon, että ei tainnut olla ihan Alin tyylistä musiikkia muuten. No one knows on muutenkin hyvä biisi ja mielenkiinnolla odotinkin, että millaiselta se Alin laulamana kuulostaa. Äitini sanoi muistaakseni viime viikolla, että Ali tulee viemään kisan kotiin ja alan kallistua samalle kannalle pikkuhiljaa.

Lotta oli aika huono. Laulu oli ihan ok, mutta rockhenkinen esiintyminen oli tipotiessään. Jos pitää esittää rockia, pitää itsekin olla edes vähän rock, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Rock ulkonäkö ei riitä viemään yleisöön perille sellaista iskua mikä Let me entertain you -kappaleessa muuten on. Jos Lotta olisi viihdyttänyt kappaleellaan yleisöä oikeasti, niin yleisö olisi noussut seisomaan ja tanssimaan hänen esityksensä ajaksi ja lopussa olisi ollut paljon enemmän kiljumista. Näin olisi ollut vaikka laulusuoritusitsessään ei olisi ollut ylihyvä, mutta viihdyttävä esitys olisi varmasti taannut jatkopaikan.

Stina eläytyi biisiinsä niin paljon enemmän ja esitys oli heti paljon parempi. Stina lauloi muutenkin hyvin, ei olisi kumma jos hän taistelisi tämän kisan voitosta muutenkin.

Martin esitystä en edes muista, niin mieleenpainuva se oli. Ihan ansaitusti oli pohjasakassa tiputusuhan alla, kun katsoja ei edes ohjelman lopussa enää muista mitä hän esitti tai miten se meni. Tosin eihän sitä oikeesti tiiä, että saiko Martti toisiks vähiten ääniä kaikista, vaikka olikin kahden viimeisen joukossa lavalla.

Ilposta ja Hennariikasta mulla ei nyt ole mielipidettä kertoa, ihan ok kai ne kummatkin oli. Ilpo ehkä vähä parempi ku Hennariikka.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv