Selviytyjät

Selviytyjät

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Maalis 2011 16:34

19. kausi menossa, itse katson nyt ensimmäistä kertaa (parempi myöhään...). Eniten ohjelmasta tulevat mieleen BB ja Diili. Jenkki-Diiliä ja Selvitytyjiä tuottaa Mark Burnett, joten ei ihmekään.

Hassua ohjelmassa on se, että suuri osa mielipiteistä ilmaistaan kameralle ja ääniraidat sitten yhdistetään mykkien kuvien päälle. Tulee fiilis, että henkilöt puhuvat ajatuksissaan. Sellainen utuinen.

Kilpailijat ovat melko käsittämättömiä ihmisiä :friikki: Yksikin alkoi välittömästi kerätä liittoja ja sabotoida omaa joukkuettaan. Yksi hakkasi teräaseella puita tyhjän päiten keskellä yötä. Ei siis tehnyt puita, vaan reuhasi vain. Pelattiin jotain taistelupalloa, missä sai tehdä melkein mitä vain. Yksi teki liikaa ja ajettiin ulos (ensimmäisen kerran lajin historiassa). Eräs kilpailija taklattiin rajusti. Hänelle tuli hengitysvaikeuksia ja huimausta. Lääkintätiimi tarkisti ja totesi, että sydän ei toimi kunnolla, pois saarelta...

Aika ihmeellinen show :O:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Selviytyjät

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Maalis 2011 18:47

Tästä on jo ketju! :google: Tais siis haku. :virne:

Entisenä Selviytyjät-fanina olen kyllä pudonnut kelkasta jo kausia sitten. On varmaan melkoinen
homma keksiä joka kaudelle aina jotain uutta ja epäilen, että Selviytyjissäkin lähennellään jo
farssia kilpailijoiden ja tehtävien laadussa.

Tuleeko se vielä lauantaisin yhdeksältä? :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Maalis 2011 19:16

Yritin kyllä katsella ketjua, mutta eipä osunut silmään. No, väliäkös hälläkään, ei meillä niin tuhottomia ketjumääriä ole muutenkaan.

Mutta tulee lauantaisin yhdeksältä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Maalis 2011 19:30

Selviytyjät oli pitkään yks mun lempparirealityistä, mutta tosiaan se taitaa olla mennyt jo niin pitkälle, että kilpailijoiden käytös menee tommoseksi Pascalin kuvailemaksi. Kattelin sillon joskus niitä 2-10-kausia, vähän on/off. Ykkösen oisin sittemmin halunnut nähdä, mutta ei sitä oo tullut ainakaan siten, että ite oisin päässy telkan ääreen. Pitäisköhän alkaa seuraamaan tätä Pascalille seuraksi. :raps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Su 27 Maalis 2011 21:32

Itse odotan sitä, että kilpailijat vietäisiin vaihteeksi jonnekin kylmään, esim Alaskaan tai Siperiaan. Olisi ainakin vaihtelua. Mä olin innokas silloin 2-5(?) tuotantokausien aikoihin. Sitten tuli pitkä tauko, ettei jaksanut seurata. Nyt jälleen parit viimeiset tuotantokaudet on tullut seurailtua ja on siinä se sama viehätys kuin aiemminkn. Suosikkia ei ole vielä muodostunut, mutta Ben ja Russell ovat ottaneet jo paikkansa suurina inhokkeina. Russell on siinä mielessä virkistävä tapaus, etten muista kenenkään koskaan noin selkeästi pelaavan likaista peliä. Eiköhän hänen kulissi kaadu aika nopeasti ja kaveri passitetaan kotiin.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Maalis 2011 21:34

Laaksonen kirjoitti:Russell on siinä mielessä virkistävä tapaus, etten muista kenenkään koskaan noin selkeästi pelaavan likaista peliä.

Ai jopa likaisempaa kuin Johnny Fairplay? :isosilmä: Tätähän pitää alkaa seuraamaan. :virne: :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Maalis 2011 21:59

Laaksonen kirjoitti:Itse odotan sitä, että kilpailijat vietäisiin vaihteeksi jonnekin kylmään, esim Alaskaan tai Siperiaan. Olisi ainakin vaihtelua.

Määkin oon miettiny, että mikä muu siinä mättää kuin se, ettei tissejä sitte näy? Paiskaisivat ne
jonnekin Lapin mehtiin syömään mustikoita ja säikkymään hirviä. Tulis siitä ihan jees homma. Ei mun
mielestä tarvis olla ees talviolosuhteissa Siperiassa. On sielä kesätki tarpeeks rankkoja. Lumimaisemissa,
ku on pimeääkin talvella koko ajan, vois olla melko hankalaa kuvata.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Maalis 2011 22:01

Mää oon kans toivonut sitä arktisten alueiden Survivoria. Johki Kanadaan nyt luulis olevan suht halpaakin lähteä, kun ei tarvisi edes lennättää toiselle puolelle maailmaa. Mutta ehkä pelkäävät, ettei jenkit suostu semmoseen, "paratiisiaspekti" puuttuu. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Maalis 2011 23:38

Lyyra kirjoitti:
Laaksonen kirjoitti:Russell on siinä mielessä virkistävä tapaus, etten muista kenenkään koskaan noin selkeästi pelaavan likaista peliä.

Ai jopa likaisempaa kuin Johnny Fairplay? :isosilmä: Tätähän pitää alkaa seuraamaan. :virne: :popkorni:

Russell kaatoi toisten juomavedet yön aikana pois ja poltti yhden miehen sukat. "Kun hallitsen heidän ajatuksiaan, hallitsen heitä" :piru: "Jos ei ole kanssani samaa mieltä, joutuu kotiin. Minä päätän kaikesta, mitä tällä saarella tapahtuu." :piru:

Ihan kuin BB-Satu :isosilmä:

Russell on lisäksi patologinen valehtelija ja kertoi liikuttavia juttuja rakkaasta saksanpaimenkoirastaan, jota ei todellisuudessa koskaan ole ollut. Viime jaksossa hän löysi jonkin suoja-amuletin, mikä vuoksi hän ei kai voi tippua.

Ben on siis hän, joka hakkasi hulluna puita ja taklaili törkeästi pallopelissä. Naisiakin.

Viime jaksossa äänestettiin ulos naispoliisi Betsy, joka näki Russellin mädännäisyyden. Russell käynnisti oman myyräntyönsä ja kaikki paitsi Betsy itse äänestivät Betsyä ja hänen liekkinsä sammui.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Maalis 2011 23:46

Pascal Lemoix kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Russell kaatoi toisten juomavedet yön aikana pois ja poltti yhden miehen sukat. "Kun hallitsen heidän ajatuksiaan, hallitsen heitä" :piru: "Jos ei ole kanssani samaa mieltä, joutuu kotiin. Minä päätän kaikesta, mitä tällä saarella tapahtuu." :piru:

Tollanen pikkukiusaaminenhan on ihan perussettiä. Johnny Fairplay aloitti aikoinaan pelin jo ennen saarelle pääsyään, kun värväsi ystävänsä kertomaan mahdollisen saarivierailun yhteydessä, että Johnnyn mummo on kuollut tämän poissaollessa. Noh, kyseinen saarivierailu toteutui, ja valheen turvin Johnny sai ihmisten sympatiat puolelleen vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ja tyyppi eteni melkein finaalikaksikkoon asti. Tuloslähetyksessä Johnnyn mummo naureskeli iloisena yleisössä. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Maalis 2011 23:57

Oliko Fairplaykin tekaistu nimi? :jaaha:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 00:03

Fairplay oli siis lempinimi (muistaakseni tyypin itse itselleen jo ennen ohjelmaa antama lempinimi). Tyypin oikea nimi on Jon Dalton.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Maalis 2011 00:22

Oliko sillä kolme roistoveljestä? :virne: *köh Lucky Luke *köh
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 11:28

:virne: Tarina ei kerro.

Mutta suosittelen katsomaan, jos saat tuon Pearl islandsin käsiisi. Se oli hurjan viihdyttävä kausi. Sarjan historian mukavin ja ilkein tyyppi samalla kaudella.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 28 Maalis 2011 14:06

Kyllä tuossa Russellissa on aineksia päihittämään Fairplaykin kaikkien aikojen pelurina. Kertoi mm. että oli perheineen New Orleansissa, kun Katrina iski ja haki tällä sympatiaa. Rikas oljypohattapaskiainenhan ei ole koskaan edes New Orleansissa käynyt. Ties mitä se ukko vielä keksii. Ben on aika ihme tyyppi, sehän vittuili jopa Jeffille, eikä tunnu välittävän toisista ihmisistä tai heidän mielipiteistään paskan vertaa. Kun nämä kaksi miestä ovat Foa Foa -heimossa, niin violetin heimon tekemisten näyttäminen jää aika vähille. En edes muista sen heimon nimeä.

Sen verran alussa on kausi, että mitään listoja ei vielä voi rakennella, mutta Russell H ja Ben ovat selkeitä inhokkeja ja tällä hetkellä lupaavimmilta suosikkien asemaan vaikuttavat Jaison ja Ashley.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 28 Maalis 2011 15:49

Lyyra kirjoitti:

En tosiaan katsonut noita välikausia, joten en nähnyt Johnnyn toilailuja. Myöhemmin luin, että isoäitinsä kuoleman oli feikannut tjv. Varmaan aika samanlaista pelaamista.

Edit: No niin, voisi tosiaan lukea kaikki viestit ennen kuin vastaa. Olit tosiaan tuon mummoepisodin jo avannut.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 03 Huhti 2011 20:01

Kolmas jakso oli jotenkin tylsä. Russellin puheet ärsyttävät, mutta ei ne muutkaan kyllä todellakaan mitään ruudinkeksijöitä ole. Sokeiden maassa kyklooppi on kuningas. Galun heimosta nähdään hyvin vähän, koska huomio on jatkuvasti häviävässä Foa Foassa. Siinä palikkatestissä olisi muuten riittänyt, kun olisi laittanut kaikki palat samoin päin... :p

Haastekilpailut näytetään hyvin epämääräisesti eikä niistä jää mitään käsitystä, kuka on hyvä ja kuka huono. Jotkut juoksee veteen, sitten painia ja joku voitti. No questions asked. :keijo:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 20 Huhti 2011 20:19

Katsoin pari jaksoa putkeen ja on taas ollut ihan mielenkiintoista. Shambo - entinen merijalkaväen nainen, ihailee Ramboa :jaaha: - on just yhtä pimee kuin voi olettaakin. Hänen vahtivuorollaan karkasi kana häkistä. Hieman myöhemmin samainen kana havaittiin puussa, jolloin Shambo ihmetteli ääneen, että ai nuo otukset osaavat lentää :läps:

Oma heimokin (Galu) lähettää Shambon aina tilaisuuden tullen Foa Foaan, koska eivät voi sietää häntä. Foa Foa taas pienenee koko ajan ja jäljellä on enää viisi jäsentä. Russell jatkaa manipulointiaan, mutta oma ryhmä häviää koko ajan, joten itseään jalkaan ampuvaa johtamista.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 20 Huhti 2011 20:21

:läps: Oon unohtanut katsoa. "Shambo" vaikutti kyllä aika :töktök: -tyypiltä. Pitänee alkaa taas seuraamaan. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 26 Huhti 2011 19:11

Kisa kovenee. Samoalla on satanut päiväkaupalla putkeen ja kilpailijat tärisevät apaattisina kylmästä ja vähän kadehtivat niitä, jotka pääsevät saarelta pois. Juontajan mukaan millään kaudella ei ole ollut näin rankkoja sääoloja. Eräs Erik löysi sopivan puunkolon, missä pysyi kuivana. Siellä pienessä kolossaan hän sanoi viettäneensä 12 tuntia rukoillen pystymättä nukkumaan.

Nestehukasta kärsinyt Galun johtaja, Russell, lopulta pyörtyi kesken tehtävän. Lääkintä kutsuttiin paikalle. Russell nousi istumaan ja pyörtyi taas. Kisa jäi kesken, vaikka Russell oli kisassa erittäin vahvoilla: johtavan joukkueen johtaja, jota tuskin pitkiin aikoihin olisi äänestetty ulos.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 28 Touko 2011 10:34

On ollut jännä ohjelma ja viimeksi oikein suutahdin. Heimot yhdistettiin ja Galulle jäi selvä ylivoima. Kuitenkin kolmesti putkeen ent. Foa Foa on saanut jonkun toisesta leiristä ulos. Shambo on käytännössä vaihtanut jo leiriä, liittynyt Russelliin. Shambo, tuo vasemman jalan saapas, uskoo varmaan oikeasti, että Russell tykkää hänestä ja antaa hänen voittaa. Viimeksi tippui Laura, Shambon päävihollinen ja Shambo nauroi avointa pilkkanaurua Lauran lähdölle :kiro: -ttu, mikä akka!

Russell on kolmesti putkeen löytänyt koskemattomuustalismanin ja tuntuu, että kyllä muut taitavat sittenkin olla aika tyhmiä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 29 Touko 2011 08:44

Mä olen taas Pascalin kanssa eri linjoilla. Minä suoraan nautin katsoa sitä, miten Russell vetää
tuota porukkaa kuin pässejä narussa. :superhymy:
Toki ensimmäisen jakson perusteella ehdin leimata tyypin täydeksi kusipääksi, kukapa ei? Vesien
kaatamisen vielä ymmärrän, mutta että toisen sukat piti vielä polttaa... Niin kauan kun jäynät ei
koske toisen täysin omaa omaisuutta (vaatteita ja laukkuja), asia on ok. Ja ette voi olla myöntämättä
etteikö Russell olisi muuttunut tässä jaksojen aikana. Hänestähän on tullut oikeasti jopa inhimillinen
kaikesta juonittelusta huolimatta. Paljastaakohan Russell viimeisessä jaksossa että hän on oikeasti
öljypohatta? :keijo:
Shambo on taas omalla tavallaan herttainen ja saattaa päästä loppujen lopuksi pitkällekin kun muut
eivät pidä häntä uhkana, vain idioottina. Toisaalta onhan sitä nähty kuinka tuo asenne voi kilahtaa
kuuppaan. No, sama se kunhan ei voita.

Ja kyllä tuli viikko sitten :lälläspieru: kun galulaiset selittivät että heillä on vielä jengi kasassa ja
kaikki on hyvin, ja voi niitä :täh: -ilmeitä kun Laura yhtäkkiä tippuikin eli joku oma oli juuri
kääntänyt selkänsä Galulle. Vahingon ilo, paras ilo.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Walker » Su 05 Kesä 2011 11:22

Selviytyjiä oli tullut jo niin monta kautta että sarja oli muuttunut
aneemiseksi, inflaation kärsineeksi sarjaksi. Heimoja yhdistäessä
enemmistö äänesti pois vähemmistön valmiin kaavan mukaan.
Tähän Foa Foan dominointi, talismaani pyörinyt kisassa useampaa kerran
ja Russellin pelaaminen on tuonut sarjaan vaihteeksi vaihtelua :popkorni:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 09 Heinä 2011 22:47

Loppui sitten seikkailu Samoalla. Russell ei voittanut, mutta nousi sarjan loppuvaiheessa katsojien suosikiksi ja sai 100 000 euroa lohdutusrahaa. Shambo oli toiseksi suosituin, mikä kertoo jenkkiyleisöstä oleellisen :epäilevä: Tosin myös leikkauksella oli erittäin suuri vaikutus - Shambo sai useaan otteeseen selittää kantojaan.

Kaudelle 20 kootaan yhteen aiempia pelaajia, joista taktikoijat muodostavat roistojoukkueen ja reilut tyypt sankarijoukkueen. Saa nähdä, koska Maikkari esittää tuon kauden, ainakaan mitään tietoa siitä ei ole.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 29 Kesä 2013 01:42

Olen lähes villiintynyt sarjaan. Olen kesällä jo katsonut edellisen kauden nopeaan tahtiin ja nyt kun olen esitystahdissa, tuntuu pitkältä odottaa uutta jaksoa :täpinä:

Viime jaksossa tapahtui hyvin herkullinen tapahtuma. :kyllä:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Seuraava

Paluu Leffa.tv