Ajattelin muokata Facebookin 30 day song challengestä Fordelle sopivan version. Sielä on ideana laittaa profiiliinsa joka päivä yksi kappale tietystä teemasta. Fordelle ajattelin venyttää sen 30 viikkoon, että joka viikko laitetaan biisejä. (Koska jos osallistujia tulee montakin, niin ei kai kukaan pysy kaikkien osallistujien listoissa perässä. Ja jos joku ei käykään fordella joka päivä (
), niin ois mahis kuitenkin osallistua.) Ja onpahan 30 viikoksi ainakin jotain elämää ja tekemistä Fordelle. Mä voin aina joka maanantai käydä laittamassa uuden teeman pystyyn. Osallistujia?Teemat olisivat seuraavat, joista siis ekalla aloitetaan. Laitan nämä nyt vain tähän, että jos joku haluaa vaikka vähän suunnitella etukäteen. Ja joo, tiedän, että ne toistaa osaltaan vähän itseään (esim. 3->21, 4->22). Jos joku keksii parempia teemoja noihin toistokohtiin, niin voidaan muuttaa.

Ja vaikka nää kaikki teemat nyt onkin tässä, niin jos ei kuitenkaan hätiköitäis, vaan mentäis yks teema kerrallaan?

viikko 01 - lempikappaleesi
viikko 02 - inhokkikappaleesi
viikko 03 - kappale, joka saa sinut onnelliseksi/iloiseksi
viikko 04 - kappale, joka tekee sinut surulliseksi
viikko 05 - kappale, joka muistuttaa sinua jostakusta
viikko 06 - kappale, joka muistuttaa sinua jostakin paikasta
viikko 07 - kappale, joka muistuttaa sinua jostakin tapahtumasta
viikko 08 - kappale, jonka sanat osaat ulkoa
viikko 09 - kappale, joka tanssittaa
viikko 10 - kappale, joka saa sinut nukahtamaan
viikko 11 - kappale lempibändiltäsi
viikko 12 - kappale inhokkibändiltäsi
viikko 13 - kappale, josta tykkäät, "vaikkei saisi" (alunperin a song that is a guilty pleasure)
viikko 14 - kappale, josta kukaan ei odottaisi sinun pitävän
viikko 15 - kappale, joka kuvaa/kuvailee/kuvastaa sinua
viikko 16 - kappale, jota ennen rakastit, mutta nykyään vihaat
viikko 17 - kappale, jonka kuulet usein radiosta
viikko 18 - kappale, jonka toivoisit kuulevasi radiosta
viikko 19 - kappale lempialbumiltasi
viikko 20 - kappale, jota kuuntelet, kun v*tuttaa
viikko 21 - kappale, jota kuuntelet, kun olet iloinen/onnellinen
viikko 22 - kappale, jota kuuntelet, kun olet surullinen
viikko 23 - kappale, jonka haluaisit kuulla häissäsi (tai kuulit häissäsi, koska keijoissa on naineitakin)
viikko 24 - kappale, jonka haluaisit soitettavan hautajaisissasi
viikko 25 - kappale, joka saa sinut nauramaan
viikko 26 - kappale, jonka osaat soittaa jollakin soittimella
viikko 27 - kappale, jonka toivoisit osaavasi soittaa
viikko 28 - kappale, joka herättää syyllisyydentunteen
viikko 29 - kappale lapsuudestasi
viikko 30 - suosikkikappaleesi viime vuonna tähän aikaan

Mää oon kans Kiban kannalla, että se on ehkä eka, joka tulee mieleen. Mulle tää ei ollu ollenkaan hankala. Mun lempikappale on ollut mun lempikappale jo vuosikausia. Tottakai on niitä ajoittaisia kausittaisia lempibiisejä, mutta mikä kappale toistuu tuossa kierrossa useammin kuin muut? Tai mikä on sellainen, jonka haluaa joka kerta kuunnella kokonaan, vaikka ei "olisi sillä tuulella"? 

Mut sitä ei kysytä, niin jätetään tää offtopic tähän
Uskomattoman typerä teksti.