Pikkuihastuksia.

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Huhti 2011 11:03

L-S kirjoitti:Mä olen jo hyvin pitkään ollut sillä kannalla, että kaikki ihastuminen on turhaa :nirppa:

:femmat: :nirppa:

L-S kirjoitti:Mutta saa kai ihan mini-ihastus silti olla? Jos toisella on äärettömän söpö hymy? :ahihi: Ja jos tekisi mieli istua viereen.

Toki saa. :D
Mut ihan pieni vain :soosoo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Huhti 2011 11:54

Lyyra kirjoitti:
L-S kirjoitti:Mä olen jo hyvin pitkään ollut sillä kannalla, että kaikki ihastuminen on turhaa :nirppa:

:femmat:

(Vaikka saattaa se välillä piristääkin, mutta useimmiten menetän vain yöuneni siitäkin. :p )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Huhti 2011 12:08

Suvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

(Vaikka saattaa se välillä piristääkin, mutta useimmiten menetän vain yöuneni siitäkin. :p )

Ai sen pitäis piristääkin?
Ei se ehkä ihan turhaa ole, mutta joskus niin väsyttävää :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 03 Huhti 2011 15:11

Ei ihastumiset turhaa ole. Ne piristää päivää kummasti, vaikka ei mihinkään johtaisikaan.
Aranwe

ViestiKirjoittaja L-S » Su 03 Huhti 2011 15:38

Saattaa ne hetkeksi piristää, mutta varsinkin jos ne jatkuvat yhtään muutamaa päivää pidemmälle, niin sitten mennään jo tuohon väsyttävyys-osastoon. :keijo: Tästä syystä en harrasta niitä. :nirppa: Onneksi mainittu juttu on sellainen, että jo olosuhteiden pakosta pitäisi unohtua.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 07 Huhti 2011 17:17

Meidän rinnakkaisryhmässä on yksi hyvin vetoava ihminen.
Onneksi ne opiskelee ihan eri tahdissa meidän kanssa.
Voi olla kuitenkin, että joudutaan törmäilemään heihin tässä kevään aikana enemmänkin.

Arvatkaa olenko yrittänyt analysoida mikä siinä vetoaa :epäilevä:
Koska jo silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet, niin jäin vain tuijottamaan.

:tipahdus:

Ainiin! Tästä on pitänyt tulla avatumaan!
Siis tästä seuraavasta, eikä tuosta edellisestä.
Kun... eräs henkilö käyttää sellaista tuoksua, että hänen lähellään tunnen oloni huumatuksi.
En tiedä, ehkä se on joku ihan pelkkä deodorantti, mutta hänen lähellään pelkkä tuoksu tekee tehtävänsä.
Ja vastaavasti hänen kaverinsa tuoksu saa perääntymään ja irvistelemään. Molemmat ovat ihan ok kavereita, eikä
heitä kohtaan ole yhtään mitään enempää koskaan ollutkaan, mutta se tuoksu! :tipahdus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Dnd » To 07 Huhti 2011 17:50

Kibaya kirjoitti:Meidän rinnakkaisryhmässä on yksi hyvin etova ihminen.
Onneksi ne opiskelee ihan eri tahdissa meidän kanssa.
Voi olla kuitenkin, että joudutaan törmäilemään heihin tässä kevään aikana enemmänkin.

Arvatkaa olenko yrittänyt analysoida mikä siinä vetoaa :epäilevä:

Piti ihan miettiä että jos se on niin etova, niin mikäs siinä tosiaan viehättää. Eihän siinä etova lukenut kuitenkaan. :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 07 Huhti 2011 19:34

Itsekin muistan elävästi kuinka lukioaikaisen ihastukseni kohteen tuoksu meinas lyödä jalat alta. :tipahdus: Ehkä siinä oli osittain kyse siitä että olin vaan niin rakastunut (yksipuolisesti), mutta olisin vaan voinu hengitellä sitä. :hullu: Enkuntunnit abivuonna oli parhaita kun se istu vieressä, pulpetit oli vieläpä pareittain, että oli ihan lähellä. :nolo:
annastindeli

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 08 Huhti 2011 21:26

Tein virheen: möläytin lähtiessäni, että pidä yhteyttä, ja nyt sitten odottelen sitä yhteydenottoa, jota ei todennäköisesti tule. :läps: :pönde:
Jotenkin oli vaan olevinaan niin mukavaa hengata tyypin seurassa ja lähtiessä sekin kehui, että oli mahtava tavata jne. Toisaalta mä teen myös yleensä helposti vääriä tulkintoja.

En näe koko tyyppiä nyt yli neljään kuukauteen, joten parempi olisi olla miettimättä koko asiaa. En myöskään voi itse ottaa yhteyttä, koska mulla ei ole sen yhteystietoja, ainoastaan tyypin äidillä on mun sähköpostiosoite (älkää kysykö...) :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 10 Huhti 2011 17:45

Keksin näköjään korvikeihastuksia, kun pää-ihastus katosi näköpiiristä. :salaliitto: Rasittavaa. :huoh: Ei nuo muut ole edes yhtä hauskoja. Kai. Nyt sitten jäin taas funtsaamaan, että aatteleekohan se mua ikinä, vaikka elkeet vaikuttivatkin sellaisilta. Onkohan mun loppuelo tälläistä, että jään aina odottamaan miehen aloitetta ja sitten kihisen itsekseni kiukusta ja surusta, kun mitään ei tapahtunutkaan.

Ihastuja on edelleen söötti, mutta ei herätä edelleenkään suuria tunteita. Yritin hänestä jo korvikeihastusta itselleni, mutta ei se onnistu. Tuolta suunnalta olisi ainakin tullut selvää vastakaikua. :keijo:

Ihmeen vilkasta ollut tällä rintamalla tässä parina kuukautena. Suorastaan niin vilkasta, että itse en ehdi kyytiin...
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 11 Huhti 2011 19:59

annastindeli kirjoitti:Itsekin muistan elävästi kuinka lukioaikaisen ihastukseni kohteen tuoksu meinas lyödä jalat alta. :tipahdus: Ehkä siinä oli osittain kyse siitä että olin vaan niin rakastunut (yksipuolisesti), mutta olisin vaan voinu hengitellä sitä. :hullu:

Ei se ihan jalkoja sentään alta lyö, mutta on huumaava kyllä.

Tein sunnuntaina tutkimusta meidän teatteritreeneissä :pahis:
Jouduin hyvin läheisiin tekemisiin miehisten miesten kanssa ja treenin aikana päädyin ajattelemaan tätä tuoksu-juttua.
Toinen miehistä tuoksui hauskasti puhtaalle pyykille ja toinen jollekin hajusteelle (ehkä). Molemmista sai erilaisia mielikuvia ja siinäpä sitä saattoi sitten mietiskellä kaikessa rauhassa että mitä merkityksiä niillä on ja mitä eroa niillä on sen "tuoksumiehen" tuoksun kanssa :keijo:
Kyllä, meillä oli aika rankat treenit :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 12 Huhti 2011 00:10

Miesten tuoksu...
Sydänsolmumies tuli eilen kaupunkiin. Hän oli vähän vaisuna niinkun minäkin varmaan. Vuosi sitten ollaan nähty viimeksi, eikä olla oltu missään yhteyksissä tässä välillä. Keskustelu meni lähinnä mitä kuuluu-ei tässä mitään akselilla. En oikeastaan katsonut kunnolla miestä, mutta tanssttiin yhdessä. Se oli suurelta osalta uutta ja erilaista, mutta siinä oli kuitekin jonkinlainen luottamus ja tuttuus, mitä ei vieraiden ihmisten kanssa tanssiessa ole. Tanssiessa oli vielä ihan cool meininki, mutta ikävä iski sydämeen aikalailla heti kun mies lähti.
Nyt tappelen itseäni vastaan, että en kutsu sitä tekemään jotain mun kanssa. Annoin osoitteen ja ovikoodin, että saa tulla...
Kuinkakohan monta päivää mä kestän?

Ai ja hajusta piti sanoa... sillä oli paksu huppari päällä tanssiessakin, että en oikein kunnolla päässyt tuttuun tuoksuun kiinni. Alitajuisesti kyllä taisin tyypin hajun tunnistaa, kun kerta tuttu kaipuu heräsi.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 13 Huhti 2011 02:40

Kuulisti en kutsunut sitä seuraksi vaan vinkkasin Helsingin tapahtumista. Se kertoi että oli suunnitellut menevänsä huomenna korkeasaareen, ja tosi kuulisti ilmoitti, että jos mulla on päivisin aikaa, niin voidaan puuhata jotain.

Tämmönen semibiologi ei voi vastustaa elukoin tiirausta. Ajatus on huippu, pääsee katsomaan magnustien ruokintaa! Eli tuuppaan itseni seuraan.

... Huomenna mennään korkeasaareen...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Eowyn » Ke 13 Huhti 2011 09:12

Ihastuksista jos puhutaan, niin minuun on ilmeisesti eräs mies töissä ihastunut. Mua vaan ahdistaa tuollainen. :hullu:
Koko ajan tyyppi keksii jotain syitä tulla puhumaan mulle, ja tuo suklaakonvehteja. :O:
Ei se hemmetti näe sormusta mun sormessä näköjään. Tokkopa auttaisi edes, jos siitä joku stokkeri vielä muotoutuu. :seko:
Eowyn

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Huhti 2011 09:29

Pvi kirjoitti:Kuulisti en kutsunut sitä seuraksi vaan vinkkasin Helsingin tapahtumista. Se kertoi että oli suunnitellut menevänsä huomenna korkeasaareen, ja tosi kuulisti ilmoitti, että jos mulla on päivisin aikaa, niin voidaan puuhata jotain.

Tämmönen semibiologi ei voi vastustaa elukoin tiirausta. Ajatus on huippu, pääsee katsomaan magnustien ruokintaa! Eli tuuppaan itseni seuraan.

... Huomenna mennään korkeasaareen...

Oih ja voih! Kuulostaapa varsin muikealta päivän piristykseltä! Magnustien ruokintakin! :D

Ihanaa, kevät - ja se kevät siellä rinnoissa :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 25 Huhti 2011 18:00

Kevät. :hullu:
Multa pussattiin perjantaina jalat alta.

Hemmetti.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Touko 2011 21:56

Pyysin pussaajaa kahville.

:sekopää:
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 03 Touko 2011 21:58

Emilia kirjoitti:Pyysin pussaajaa kahville.

Näinkö se nykyään menee, että eka pussaillaan ja sitte vasta mennään kaffelle? :munmo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Touko 2011 22:05

Shay kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Pyysin pussaajaa kahville.

Näinkö se nykyään menee, että eka pussaillaan ja sitte vasta mennään kaffelle? :munmo:

:virne: no niin vissiin.
kattoo nyt suostuuko se edes.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 03 Touko 2011 23:43

Kahvit voi olla yllättävän vakava juttu. Selvinpäin osoitettua kiinostusta toista kohtaan... onhan se pelottavaakin.

Omat meiningit ovat toisaalta selvinneet toisaalta edelleen epäselvemmät. Nyt just asia on okei, mutta on hetkiä kun on kovin levoton. Joskus tulee itku.
Tyypit kyselee että onko se mun poikakaveri ja että onko meillä jotain. Että kai se sitten näkyy ihan kilometrien päähän.
Mutta olen koittanut kuvata itselleni, että jonon hännille en rupea. Eikä myös hirvittävästi herätä luottamusta ajatus, että minä en ole kaikin puolin kiinostava. Joku osa saattaisi kelvata hetkeksi (kohtu) ja yleinen ok kivuus, mutta sitten siitä lopusta en tiedä.

Onko tämä edes vaikeaa?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 04 Touko 2011 00:08

Avauduin :kops:-tyypille.

En nolannut itseäni, mikä on huojennus.

Mutta ei siitä sen enempää.
Vielä vähän täristää, kun olin niin paniikissa että meinasin oksentaa.

Tunneasiat ei ole mun vahvuusaluetta.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » To 05 Touko 2011 18:25

Hiton söpis poika möi mulle kivat autostereot. :ahihi: Meni vähän pasmat sekasi. :ahihi:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » La 04 Kesä 2011 23:33

Pikkuihastus näyttäisi nyt langenneen ah niin ihanan herkän tanssijattaren pauloihin.
Harmi.
Mutta on se ihana silti.

Mullekin joku ihana, ja semmonen kiva. Ja vielä toiveena olisi, että se niinku tykkäis musta, eikä vaan mun tisseistä.
Ehkä on aika paljon vaadittu. Tiedän.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Heinä 2011 21:26

:tipahdus:
Jotkut ihmiset osaa olla valloittavia.
Kätellessä tuntui että kipinät sinkoaa käsistä ja Sen silmät oli ehkä jotain kauneinta mitä tiedän.
Kun hän joutui ohittamaan mut läheltä ja otti kiinni olkapäistä kipinöi pitkäänkin.
Yritin loppuajan vain olla vilkuilematta.

Oh my :tipahdus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » Ma 04 Heinä 2011 18:31

Lähitalon Rastapää on söpö :tipahdus: . Ja nään sitä usein tässä kulmilla, keskustassa ja baareissakin. Tänään unohduin tuijottamaan kun se skeittasi tossa ulkona... En meinannut millään löytää avaimia laukusta, kun piti viimeiseen asti tuijotella muualle kuin kotiovelle.

Minulla on taas joku hölmö rastapää-fetissi. Sama oli joskus vuosia sitten, mutta nyt, monen vuoden tauon jälkeen tuntuu, että joka paikassa on söpöjä rastapääpoikia. Hyvänä kakkosena tulevat blondit pitkätukat. :ahihi:
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö