) Eli katsojan huomio kiinnittyy tisseihin ja viesti on kuitenkin asiapitoinen?

Ei noita sanoja voi käyttää samassa lauseessa.
ja ihan eri sukupuoltakin, kuin alun perin ajattelin.
Puolueen sivujen nimilistasta löytyi nimi, kävin nettisivulla, vilkuilin vaaliteesit läpi, ja tein vielä kertaalleen pari vaalikonetta. Top 5:ssä Ylellä, ja Top 10:ssä Hesarissa. Kaipa se siis käy. Kivaa nuoruuden idealismia sillä ainakin on. 

Huomenna sitten!Kyllä se välillä (lue useimmiten) on hyvin, hyvin helppoa.Triple H kirjoitti:Soinin kanssa on hyvin vaikeaa olla erimieltä.
Triple H kirjoitti:Soinin kanssa on hyvin vaikeaa olla erimieltä. Mies puhuu asiaa. Minä tiedän sen, Soini tietää sen ja myös sinä tiedät sen ja sekös se vasta ihmisiä vituttaakin.

No en nyt tiedä, sen ainoan tentin jonka olen katsonut (MTV3:n jokin) antoi sellaisen kuvan että kyllä Soini asiaa osaa puhua, ainoa vain että se on täysin turhaa asiaa. Kun kyseisessä tentissä ainoa ulosanti oli valitus ettei saa puheenvuoroja, jopa silloin kun olisi ollut mahdollista sanoa se asia eikä valittaa. Hienointa tietysti oli, että soini valittiin katsojien toimesta silti kyseisen tentin menestyksekkäimmäksi (eli kun valittaa ettei saa puhua puhutaan asiaa)LazyBastard kirjoitti:Triple H kirjoitti:Soinin kanssa on hyvin vaikeaa olla erimieltä. Mies puhuu asiaa. Minä tiedän sen, Soini tietää sen ja myös sinä tiedät sen ja sekös se vasta ihmisiä vituttaakin.
Ei tarvitse lukea kuin Persujen vaaliohjelma, niin huomaa kuinka paskaa Soini puhuu...
Mutta muuten, en ole kuullut Soinin suusta sanaakaan sellaista asiaa jonka voisin allekirjoittaa (paitsi sen, ettei sille annettu puheenvuoroja, nekin olisi voinut jättää kuulematta).Lyyra kirjoitti:Huomenna kajahtaa klo 19:30. Kai Ilmarissa on sit vaalivalvojaisten valvojaiset?

Pascal Lemoix kirjoitti:Joo, en ollut tyytyväinen vaalitulokseen. Tosin yhdessä vaiheessa iltaa hyppäsi jo sydän kurkkuun, kun ennuste löi Persut ykköseksi. Ihan lopullinen tulos ei ollut niin jytky sentään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa