Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä
Ihan tyhmää vaihtaa taiteilijanimeksi Lauri Tähkä, kun oikea nimi on Jarkko Suo.

Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä

Shay kirjoitti:Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä
Ihan tyhmää vaihtaa taiteilijanimeksi Lauri Tähkä, kun oikea nimi on Jarkko Suo.

skray kirjoitti:Shay kirjoitti:Annis kirjoitti: Ja olin mä kyllä luullut että Lauri Tähkä on oikeesti Lauri Tähkä
Olisko Jarkko Juurikas ollu parempi?![]()

) että Eva Biaudet:n sukunimi oli Biodee.

Mutta silti Kirkalla ei ollut muita nimiä

Katri Helena Kalaoja vaan havahdutti (luin vanhaa Seiskaa lounaalla
) ajattelemaan asiaa, ja sitten mua sivistettiin lisää ilmarissa. Katri Helena. Ihan hyvin voisi olla Helena sukunimi 

Alkoikin jo ottaa hengityselimiin tuo pöly, varsinkin kun olen sotkenut pyörällä töihin jokusen kerran.

Annis kirjoitti:Mä luulin lapsena, että Hitler ja Ruben Stiller on sama tyyppi, että ne vaan käyttää välillä eri nimeä![]()

Lyyra kirjoitti:Mä taas sekoitin jonkun aikaa Ruben Stillerin ja Ben Stillerin.

puolikarkea kirjoitti:Samaten miulla meni aikanaan sekasin Robbie Williams ja Robin Williams, että kumpi olikaan kumpi. Sippura elä anna korville!

Niin siis eihän Tapio ollut edes Kari Tapion oikea toinen nimi, vaan se oli Tapani.skray kirjoitti:Mä kans kauan kuvittelin, että Kari Tapio on oikeesti sen nimi, mutta tässä muutama vuosi sitten paljastui, että sukunimi olikin jätetty pois..
Meillä se oli Kantri Heluna.Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana![]()

Jorssi kirjoitti:Meillä se oli Kantri Heluna.Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana![]()
(Ja saatan sanoa sitä vieläkin siksi.
)Jorssi kirjoitti:Meillä se oli Kantri Heluna.Kibaya kirjoitti:Meillä isä aina puhui hänestä joko näin, tai tosi "vitsikkäästi" Kutri Hulinana![]()

Jorssi kirjoitti:Niin siis eihän Tapio ollut edes Kari Tapion oikea toinen nimi, vaan se oli Tapani.skray kirjoitti:Mä kans kauan kuvittelin, että Kari Tapio on oikeesti sen nimi, mutta tässä muutama vuosi sitten paljastui, että sukunimi olikin jätetty pois..

puolikarkea kirjoitti:Samaten miulla meni aikanaan sekasin Robbie Williams ja Robin Williams, että kumpi olikaan kumpi.

Tällä on kuitenkin tarkoitus lievittää Emeritus kirjoitti:Itse luulin pienenä (eli siis jonnekin täysi-ikäisyyden kulmille asti...) että Eva Biaudet:n sukunimi oli Biodee.
Ihan selvästi on aina lausuttu Biodee.
En tosin tähän päivään mennessä ollut oikeaa kirjoitusasua tarkistanut, vaikka olen tiennyt, ettei sitä kirjoiteta samoin kuin miltä nimi kuulostaa.
Ei millään karamelliväreillä sotkettuja, vaan itävaltalaisilla erikoisväreillä värjätty niin, että myös kuoritun munan pinnalla oli hienosti marmoroituneita kuvioita
), kalkkunaa, hevosta. Ainoa mitä eivät olleet löytäneet pöytään oli poro. Olisivat halunneet, mutta eivät jaksaneet metsästää erikseen, kun sitä lihaa oli siinä muutenkin paljon. Tämän lisäksi oli sitä isän tekemää hieman makeaan taittuvaa leipää, jonka koostumus oli ihanan pehmeä. Itseasiassa se ei ollut leipäinen ollenkaan, vaan semmoista erilaista
Kaiken tämän kanssa oli raastettua piparjuurta, joka kyllä avasi huolella tukkeutuneita röörejä. Kippo oli siinä vierellä eikä tarttenut paljoa maistella kun pelkkä tuoksu riitti.
Ruokailuun liittyi vielä omat tapansa joiden saloihin perehdytettiin kyllä kivasti. Perheen 8-vuotias tyttö infosi hyvin tarkkaan mitä tapahtuu missäkin välissä

(Edit: Ja mulla on huomenna!
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa