Lyyra kirjoitti:Mun ymmärrykseen ei mahdu, että ei suostuta edes myöntämään, että jotain meni pieleen.
Triple H kirjoitti:Mua ihmetyttää kovasti, se että äärimmäisen hyvillä mielin ja hyvässä hengessä sujuneesta juhlasta pitää väen väkisin kaivaa jotain negatiivista. Ei keskitty mitään muuta, niin valitetaan siitä että juhlissa oltiin humalassa. Kun olisi edes oltu maailmanlopun humalassa. Nyt valitetaan ihan tyhjästä. Ehkä tästä tosiaan on turha mitään keskustelua koittaa saada. Moraalinvartijat ja juhlakansa ei kohtaa tässä asiassa.
Triple H kirjoitti:Boohoo vaan, jos maailmanmestaruuden juhlimisesta ei saa jokainen juhlia kuten itse haluaa niin kannattaisko valittajien jättää seuraavat kekkesit katsomatta.
Mitä vittua te oikein odotitte? Kaikki tulee sinne lavalle selvinpäin ja ovat vaivautuneita 100 000 ihmisen huutaessa, laulaessa ja kirkuessa. Joukkue nostaa peukalot lavalla ylös ja heilauttaavat kaksi kertaa kättään kun Sakari Kuosmanen laulaa finlandiaa. Kyseessä oli JUHLAT! Jotain rotia tähän ruikutuskulttuuriin, jossa valittaan aina kun jollain on hauskaa. Suosittelen pitämään itsekin vähän hauskaa, niin ei vanne purista päätä kun näkee muilla olevan hauskaa.

LazyBastard kirjoitti:Ei mua sinänsä ihmetyttäisi jos parikymppisiltä kendojanareilta mopo karkaisi. Enemmän hämmentää se, kuinka aikuiset miehet ja joukkueen johtajat ovat noin arvostelukyvyttömiä.
Lyyra kirjoitti:Tosta oli ihan hyvä haastattelu Urheilulehdessä.

LazyBastard kirjoitti: kendojanareilta

Triple H kirjoitti:Mitä vittua te oikein odotitte?

EI VÄLIÄ KUKA JUHLII MITENKIN, KUNHAN TEHDÄÄN SE YHDESSÄ JA HYVÄSSÄ HENGESSÄ!
"

Pohjasta pidettiin oikeaoppisesti kiinni, ei roikotettu kahvoista, koska palkinto ei sitä kestä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa