Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Janet » La 31 Touko 2008 16:36

Hohhoijaa. Onpas tämä odottelu TYLSÄÄ. Koko päivän oon keksiny tekemistä, että kello valuis tuonne viiteen. Sitten pääsis lähtemään sinne juhliin. Ois tehny mieli tosiaan vaikka käydä täsäs terassilla aikansa kuluks, mutta kun ei. Autolla pitäisi vielä ajaa. Toivottavasti siellä juhlissa ei olis kauheesti ihmisiä. Ja toivottavasti mä saan auton järkevästi parkkiin. Ja onko ilmastointia autossa? No ei. :huoh: Kaiken ja laista ressaamista.
Janet

ViestiKirjoittaja Emilia » La 31 Touko 2008 16:50

Oon täysin koukkuuntunut Facebookin Are YOU Interested? -sovellukseen. :hullu: Niin paljon kivannäköisiä miehiä... :ahihi:

Kohta täytyy alkaa laittautumaan. Kaverilla on tuparit. :) Myöhemmin illalla tanssimaan. :)

Kämppis huomautti, että oon alkanut steppailemaan aina, kun joutuu seisomaan paikoillaan. Totta, en osaa enää vain seisoa. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Nugat » La 31 Touko 2008 17:40

Musta on tulossa vanhapiika nipottaja tylsimys. :epäilevä: Oireita on ilmennyt parin päivän aikana. En ymmärrä nykynuorisoa.
Keskustelin muutaman vuoden nuorempien pikkuserkkujen kanssa, ja kyselin muuten vaan mitä hyö puuhastelee yleensä vapaalla. "Me vaa chillaillaan." Mitä? Grillailette? Sehän on mukavaa. (En kestä tuota nykynuoriso sanastoa, joten pakko oli kiusata.) "Eikö... me niinku... chillaillaan niinku... siis ollaan." Aijaa. Te siis keskitytte olemiseen. Pelkäättekö kuolevanne, jos ette keskity "olemiseen"? "Eikö siis... me chillataan. Se on niinku... hengaillaan." Ai niinkö se Kirkan biisi? "Siis mikä vtn kirka?" ja niin edelleen...

Ja vielä paikallisessa kesälehdessä kehtasi olla isolla otskikko "Nuoriso chillailee." Lämmitän sillä varmaankin saunan.

Ihanaa avautua. :pepsodent: Tänään ei vain jaksa olla ymmärtäväinen.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 31 Touko 2008 20:36

Nyt olen tässä aktiivisesti parin päivän ajan muuttanut oikein urakalla... Kohta alkaa olla viimeisiä loppu-sisustus-silauksia vaille valmista :superhymy:

On ollut myös aivan ihana kesäilma, mutta enhän minä semmoisista ole kerennyt nautiskella :epäilevä:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Dnd » La 31 Touko 2008 22:22

Niinpä niin. Lupasin lähteä "käyttämään" kavereita paikallisessa, vaikka aamulla on töihin meno. "Ei mee myöhään". Saapa nähä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 31 Touko 2008 23:14

Pikkuinen pikkuveljeni pääsi tänään ylioppilaaksi. Siinä tuli isosiskollakin (siis
minulla) väkisinkin tippa linssiin. Kyllä sitä nyt alkaa tajuamaan, miten "vanha"
onkaan.

Voih. :itku:

Ihanaa, ettei tarvinnut lähteä tänään minnekään bilettämään. Alkoi ahdistaa,
kun istuin ratikassa kohti kotia. Samassa vaunussa oli kasa juopottelevaa nuorisoa,
ja alkoi ahdistaa. Halusin vain kotiin nukkumaan, ja nyt en sitten saakaan unta. :friikki:

Jos huomenna olisi parempi fiilis. Mutta veljeni puolesta olen iloinen. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Kesä 2008 00:29

Kivaa, nyt on jo kesäkuu. :tilt: Tosin en ymmärrä, mihin koko alkuvuosi on mennyt, kun nyt ollaan jo puolessa välissä ja vain hujaus on kulunut.

Sovin kaverin kanssa, että huomenna tehään pizzaa yhdessä ja herkutellaan. Jei. :)

Onpa mulla rento viikonloppu, kun ei ole mitään muuta ilmoiteltavaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 01 Kesä 2008 04:09

Olin toukokuun ekan (ja ylläripylläri vikan) kerran baarissa. Lämmitetyllä terassilla oli miellyttävää ja jonkinlaiseen humalaankin tultiin. Helpotti puhua ihmisten kanssa. Jos väli venähtää pitkäksi, alkaa miettiä, onko joku pahoittanut mielensä jostakin. Yleensähän se menee niin, että yhteydenpito vain mystisesti "jää". Itseltäkin.

Nyt on ainakin tämän osalta helpompi hengittää.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 01 Kesä 2008 05:14

Kuskinreissulta kotiuduin viimein. Ei sitten myöhään mennytkään....
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Kesä 2008 13:36

Perjantaina tulin tänne kotikotiin ja on tämä aika oudon tuntuista. Kun on tottunut siihen, että varsinkin aamuisin on todella rauhallista, on vaikea saada nukuttua. No, kaipa tähän pian tottuu.

Vaikealta tuntuu myös aikataulujen sovittaminen yhteen kavereitten kanssa. Osa tekee kaikkia vuoroja. Onneksi mulla on sentään aina aamuvuoro, joten iltaisin saattaa ehtiä nähdä kavereita. Kai tästä vielä ihan mukava kesä tulee. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Kesä 2008 14:03

Että osaa olla raivostuttavaa tämä paikallinen tv-kulttuuri. Yritin katsoa Velho ja leijona -leffaa (lämmittelyksi Prinssi Kaspianille, joka tulee ensi-iltaan ensi viikolla). Puolentoista tunnin katselun jälkeen kyllästyin, koska täällä tukitaan mainoskatkoja ja uutiskatsauksia kaikkeen kymmenen minuutin välein, ja leffa oli edennyt ehkä yhden kolmasosan verran. Yritä siinä sitten. Kestääköhän tuon näyttäminen tosiaankin neljä ja puoli tuntia?

En olis halunnutkaan kattoa sitä leffaa :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 01 Kesä 2008 16:07

Lyyra kirjoitti:Että osaa olla raivostuttavaa tämä paikallinen tv-kulttuuri. Yritin katsoa Velho ja leijona -leffaa (lämmittelyksi Prinssi Kaspianille, joka tulee ensi-iltaan ensi viikolla). Puolentoista tunnin katselun jälkeen kyllästyin, koska täällä tukitaan mainoskatkoja ja uutiskatsauksia kaikkeen kymmenen minuutin välein, ja leffa oli edennyt ehkä yhden kolmasosan verran. Yritä siinä sitten. Kestääköhän tuon näyttäminen tosiaankin neljä ja puoli tuntia?
Älä huoli, on tuo pöllökanava tääläkin tehnyt jotain tuon eteen, tosin kun laki sanoo että tauot min. 20 minuutin välein (muistatteko aikaa kun väli oli vielä 10-15 minuuttia, sillon kun CSIssäkin oli kolme mainostaukoa, ei kahta 10 minuutin taukoa), näkyy se sitten tauon pituudessa (5-10 minuuttia minimi). Yhdessä vaiheessa pöllökanavan (laadukkaampi) pikkuveli subi muistaakseni onnistui jotenkin tyrkkäämään mainostauon Conanin loppuun, just siihen kohtaan missä häivytetään lopputekstien alkuja varten... Huomannut joku muukin?
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 01 Kesä 2008 16:19

Kesä! :pomppuhymy: Vaikkei lomaa olekaan.

Eilen oli aika jänskä ja odottamaton päivä. Heräsin aamulla ihan surkutilassa. Tunsin itseni niin vanhaksi. Muistelin vanhoja päättäreitä ja tajusin, että muistan joka ikiset päättärit seiskaluokasta alkaen. Sitten mietin, kuinka kurjaa on, kun enää ei ole mitä juhlistaa. Suoraan hautaan vaan ja sitä rataa. En siis ollut ollenkaan ylidramaattinen. :tilt:

Noh, kahdentoista aikaan hepun kurssikaveri soitteli ja sanoi, että tulevat tyttöystävänsä hakemaan meidät tunnin kuluttua. Halusivat kaupungille. Mie siinä äkkiä hipsin suihkuun ja vihoittelin hepulle, joka ei varsinaisesti kysynyt, halusinko minä lähteä mihinkään. Tunnin aikana ehdin vielä vetää parit "voih, kun olen niin surkea" ja "olen niin lihava ettei mitkään vaatteet sovi mulle" -surkuilu-/itkukohtaukset. Lopulta, hepun potkittua mua henkisesti persuksille, sain vedettyä kesämekon päälleni suunnilleen samaan kun kaverit ajoivat meidän pihaan.

Ja olihan meillä sitten lopulta kivaa! Istuttiin parillakin terassilla (ensimmäinen siideri meni päähän, kun en ollut syönyt aamupalaa) ja käytiin parissa kaupassakin. Ostin kivan topin. :superhymy: Välillä käytiin hakemassa pikaruokaa ja mentiin näitten kamujen luo syömään. Pelasimme myös vähän koripalloa! Mie olen viimeksi pelannut ehkä kolme vuotta sitten, mutta muistin taas, kuinka mukavaa se on.

Lopulta minä päädyin tämän tytön ja sen miespuolisen Jenkkilästä tulleen työkaverin kanssa yksiin pirskeisiin. Meidän omat miehet jäivät pelaamaan Xboxia. :jaaha: (Mun heppu varmaan olisi halunnutkin tulla mukaan, mutta toinen oli tylsempi.) Oli oikein hauskaa! Juotiin paljon ja juteltiin kaikesta. Tutustuin moniin uusiin ihmisiin, kun porukkaa vain koko ajan ilmestyi jostain lisää. :pepsodent: Humalaisen minäni mielestä ilta tosin loppui aivan liian varhain (puolenyön aikaan jo), kun heput soittivat olevansa pihalla auton kanssa. Pöh.

Tänään ei ole hurjaa krapulaa, eikä kerrankin ole tarvinnut riidelläkään yltiömustasukkaisen hepun kanssa :superhymy: Ehkä se on hoksannut, että minuun voi kuitenkin luottaa. Toivottavasti tästä tulee oikein mahtava kesä!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 02 Kesä 2008 02:01

Vielä minä perkeleeni kesytän!

Kävin äsken pihalla harjoittelemassa rullaluistinten kanssa. Outoon ajankohtaan on varsin hyvä syy - viimeksi olen ollut luistimilla kymmenen vuotta sitten, ja silloinkin vaan sen yhden kerran. En ihan välttämättä kaivannut suoritukselleni yleisöä, enkä myöskään muuta liikennettä jota olisin voinut holtittomasti vaarantaa.

Saatans että voikin olla vaikeaa taas! Eteenpäin pääsen kyllä, mutta pysähtyminen ja edes vauhdin hiljentäminen tuntuu ihan mahdottomalta. Pienikin alamäki tuo tuhon tullessaan. En oikein vielä uskalla jarruttaa sillä jarrupalalla, kun sitten pitää tasapainoilla yhdellä jalalla, joten ainoa toivo on odottaa vauhdin hiljenemistä tai törmäämistä väistämättömään esteeseen.

No en mä kaatunut kuin kahdesti, puolituntisen sessioni aikana. Toinen sääri otti ihan minimaalisen pientä damagea, muuten suojat blokkasivat asvaltin. Yllättävän paljon tuo ottaa voimillekin, en olisi jaksanut yhtään pidempään. Ja oon ihan varma, että näitä yöllisiä harjoitussessioita tarvitaan vielä paljon, ennen kuin uskallan edes yrittää missään ihmisten nähden. Mutta tämän minä vielä opettelen, vaikka sitten väkisin. Kyllä se jossain vaiheessa lakkaa pelottamasta, pakkohan sen on!
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 02 Kesä 2008 03:11

Yabba kirjoitti:Älä huoli, on tuo pöllökanava tääläkin tehnyt jotain tuon eteen, tosin kun laki sanoo että tauot min. 20 minuutin välein (muistatteko aikaa kun väli oli vielä 10-15 minuuttia, sillon kun CSIssäkin oli kolme mainostaukoa, ei kahta 10 minuutin taukoa), näkyy se sitten tauon pituudessa (5-10 minuuttia minimi). Yhdessä vaiheessa pöllökanavan (laadukkaampi) pikkuveli subi muistaakseni onnistui jotenkin tyrkkäämään mainostauon Conanin loppuun, just siihen kohtaan missä häivytetään lopputekstien alkuja varten... Huomannut joku muukin?

Niin joo. Enpä minä Suomessakaan katsonut leffoja kaupallisilta kanavilta mainosten takia. En tajua mikä päässäni kilahti kun päätin haluta katsoa tuon, vaikka tiesin, että täällä mainostetaan usein ja aggressiivisesti.
Päädyin sitten vielä katselemaan leffan kliimaksin ja lopputaistelut. Kokonaisuudessaan olisi pitänyt jaksaa parin tunnin leffan takia istua telkkarin ääressä mainosten pommitettavana kolme tuntia.

Niin jotain kertonee, että yhteen Simpsoneiden jaksoon mahtuu kolme mainostaukoa. Viimeinen on juuri ennen sitä vihoviimeistä loppukevennystä, joka kestää ehkä minuutin tai pari. Täällä sitten toisaalta ei kuitenkaan ole mainoksia ohjelmien välissä. Suomessahan ohjelman loppumisen jälkeen voi olla se 10-15 minsaa mainoksia ja ohjelmapuffeja ennen kuin seuraava alkaa. Tuota mainosväliä täällä ei ole. Kai ne on tajunneet, että normaalit ihmiset lähtee siinä välissä jääkaapille ja vessaan..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 02 Kesä 2008 03:23

Yabba kirjoitti:Älä huoli, on tuo pöllökanava tääläkin tehnyt jotain tuon eteen, tosin kun laki sanoo että tauot min. 20 minuutin välein (muistatteko aikaa kun väli oli vielä 10-15 minuuttia, sillon kun CSIssäkin oli kolme mainostaukoa, ei kahta 10 minuutin taukoa), näkyy se sitten tauon pituudessa (5-10 minuuttia minimi). Yhdessä vaiheessa pöllökanavan (laadukkaampi) pikkuveli subi muistaakseni onnistui jotenkin tyrkkäämään mainostauon Conanin loppuun, just siihen kohtaan missä häivytetään lopputekstien alkuja varten... Huomannut joku muukin?

Niin joo. Enpä minä Suomessakaan katsonut leffoja kaupallisilta kanavilta mainosten takia. En tajua mikä päässäni kilahti kun päätin haluta katsoa tuon, vaikka tiesin, että täällä mainostetaan usein ja aggressiivisesti.
Päädyin sitten vielä katselemaan leffan kliimaksin ja lopputaistelut. Kokonaisuudessaan olisi pitänyt jaksaa parin tunnin leffan takia istua telkkarin ääressä mainosten pommitettavana kolme tuntia.

Niin jotain kertonee, että yhteen Simpsoneiden jaksoon mahtuu kolme mainostaukoa. Viimeinen on juuri ennen sitä vihoviimeistä loppukevennystä, joka kestää ehkä minuutin tai pari. Täällä sitten toisaalta ei kuitenkaan ole mainoksia ohjelmien välissä. Suomessahan ohjelman loppumisen jälkeen voi olla se 10-15 minsaa mainoksia ja ohjelmapuffeja ennen kuin seuraava alkaa. Tuota mainosväliä täällä ei ole. Kai ne on tajunneet, että normaalit ihmiset lähtee siinä välissä jääkaapille ja vessaan..
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ma 02 Kesä 2008 03:40

Tapasin tänään yllättäen vanhan luokkakaverini. Edellisen kerran olimme nähneet kahdeksan, yhdeksän vuotta sitten. Koulua kävimme 12 vuotta yhdessä, ala-asteella olimme osa samaa, pientä kaveriporukkaa.

Olen edelleen järkyttynyt uudelleennäkemisestämme. Puolituntisen jälkeen, mitä kohtaamisemme baarissa kesti, lähdin paikalta edes hyvästejä sanomatta. Jätin luokkakaverini tuijottamaan tuoppiinsa tympeänä.

Hassuinta on se, että olin välillä muistellut luokkakaveriani. Huhujen mukaan elämä ei ollut kohdellut häntä silkkihansikkain, mutta eipä ollut minuakaan sen koommin. Kuvittelinko tämän yksityiskohdan sitovan meitä?

Kohtaamisemme oli surullinen esimerkki siitä, miten pieni väärintulkinta sysää tapahtumasarjan sivuraiteille. Ensimmäinen virheeni oli, etten ollut tunnistaa luokkakaveriani. Toinen virheeni oli, etten pyytänyt häntä istumaan pöytääni. Pöytäämme. Missä istuimme minä ja Hän, ensimmäistä kertaa, hieman jännittyneinä.

Ensin en ollut edes ymmärtää. Mutta kolmannen, neljännen tai viidennen ivallisen kommentin jälkeen aloin hahmottaa tilannetta. Muistatko ajokoulussa, luokkakaverini kysyi. Sinä muistat ihan eri asioita kuin minä, vastasin häpeissäni. En muiston häpäisemänä, vaan tilanteen, jossa luokkakaverini nöyryytti minua Hänen edessä.

Luokkakaverini sairastui syöpään kuudennella luokalla. Luokkakuvassa hänellä oli peruukki päässään seuraavat kolme vuotta. Älykäs, taiteellinen tyttö vetäytyi kuoreensa. Kieli, joka oli viljellyt huumoria, vääntyi piikikkääksi, sivaltavaksi. Jo silloin.

Katkeruus, ikuinen taakka.

Olen surullinen.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 02 Kesä 2008 07:23

Lämpimän peiton alla kello 6:23
"Ihanaa, sunnuntai."
.
.
.
.
:läps: TOU!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Kesä 2008 12:00

Em, tiedän tunteen. Ei kiva. :paijaus:

Mutta onneksi on loma. :tilt:
*piiloutuu kohti lenteleviltä esineiltä*

Ilma on mitä parahin, mutta en keksi oikein tekemistä. Heräsin kahdeksalta, joten olen ehtinyt jo siivoamaan, ulkoilemaan, lukemaan ja tekemään koulutöitä. Ja tietysti notkumaan koneella.

Ei kukaan kaljalle lähtisi? :tilt:
Kaljaa kyllä itselläni piisaisi, mutta en minä nyt yksinäni viitsi.

Levoton olo.
Maija

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 02 Kesä 2008 15:30

Koko päivän on satanu vettä. Oon ootellu sateen loppumista, että pääsis tekemään ostoksia. Miekkonen vei aamulla miun sateenvarjon, kun ei löytänyt omaansa. Eipä ihmekään, ettei löytäny. Mie vähän muistelisin, että sen oma sateenvarjo meni rikki viime syksynä.

Harmittaa vähän, että ostin jo kumpparit. Nämä olis nimittäin niin kivat, mutta en pysty järkevästi perustelemaan itselleni, miksi ne pitäis hommata.

Ellei sitten entisille kumppareille satu yllättävää vahinkoa. :vihellys:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 02 Kesä 2008 15:44

^ Aika ihkut kumpparit. Voihan vanhat viedä kirpparille, ne on ehkä jollekin aarre :kauriinsilmät:

Mie olen alkanu vaatia omia oikeuksiani.

Tää on ollut tosi omituista, pelottavaa. Lähetin äsken elämäni ensimmäisen palkkatoivomuspostin. Se oli yhdestä koululähtöisestä projektista, jonka piti kestää vain lukukauden ajan, mutta joka onkin nyt paisunut, ja jonka toteutuksesta vastaan. Hyi hemmetti, että piti sitäkin miettiä kauan! Siis eeh...enhän minä voi itse ehdottaa omaa palkkaani! Ja joillekin tuokin on ihan arkipäivää.

Kamalan hankala opetella, että pitää osata VAATIA. Että kukaan ei tule mulle heittelemään rahaa, vaikka oisin kuinka hyvä ja taitava. Pitää osata vaatia. Pyytää. Sama koske muutakin elämää. Aina ei kohdella hyvin, jollei osaa sitä erikseen vaatia. Kyllä niitä tallojia ja hyväksikäyttäjiä riittää. On hankalaa, jos uskoo siihen, että kaikki yrittävät aina parhaansa ja että kaikki ovat aina hyviä ja lojaalia. Ei se mene niin.

:jaaha:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 02 Kesä 2008 17:39

Päk from kotikoti. Oli taas turhaa ja jopa normaalia ikävämpää, mutta
toisaalta tädillä vieraileminen ja siihen liittyvät kivat jutut kompensoivat
vähän. Ei siis ihan päästä varpaisiin kamaluutta.

Taas väsyttää. Kuitenkin taas kohta nukahdan ja koisin vähintään tunnin.
Ei siinä, nukkuminen on kivaa, mutta näin liiallisissa määrin jo vähän
ärsyttää. En halua nukkua puolta vuorokautta ainakaan näin kesäaikoina.

Denin rullaluistelutaisto innosti minuakin muuten. Taidan itsekin taas
uskaltautua treenaamaan, kunhan asfaltti tuosta kuivuu. Tsemiä meille! :femmat:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Rulla » Ma 02 Kesä 2008 20:21

Kesä on nyt ohi.
Kangaskaupan ikkunassa mainostettiin täydellä teholla rapukauden kuoseja ja tarvikkeita.
Helan går ja sunffaralallanlei.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 02 Kesä 2008 22:41

Heips :tilt:

Mullapa ei toimi forde enää duunissa, ihan hanukkaa. Jotain käsittämätöntä se sieltä sivustolle pyrkiessä herjaa :epäilevä: Uudessa kodissa taasen on kaikki niin mullin mallin, ettei oikein malttaisi istua tässä, ja eihän mulla ole tuoliakaan koneen ääressä vielä :virne: Kauheeton ikävä ollut tänne ja kaikkia, taidan olla hippasen omituinen?

Muutto tosiaan meni ihan oukkei, vaikka muutoapulaiset olivat tuhannen krapuloissaan. Mulle selkisi perjantaina myöskin semmonen tosiasia, että tässä talossa on katolla antenni - kaapelipoxihan mulla on. Digitöllö ei oikein suostunut yhteistyöhön, onneksi duunista irtosi tuommonen perustoppy, saa tölsöäkin katella. Tänään olen ostellut kaikkea pientä känpille, pari peiliä ja mattoa ja verhoklipsuja sun muuta pientä. Tahtoisin matkia erästä tyylitajuista fordaajaa ja maalata yhden olkkarin seinistä punaiseksi :hullu: kävis niin kivasti sohvan kanssa.. Oki nää kuuluu kait muuhun ketjuun.

Kaiken muun hyvän lisäksi kämppis tuli ja ihan kivasti menee. Hänellä on oma konekin mukana, saa tää matolaatikko olla rauhassa. Ostin tänään liput provinssiin :täpinä: eli Seinäjoki aim kamin! Parhautta. Totesin myös muutama päivä sitten, että entinen huoltoyhtiöni on paska - tästä voisin avautua enemmänin, mutta täysin ammattitaidotonta ja asiakaspalveluun kykenemätöntä sakkia ovat, palaute on matkalla. Ah, kissat ovat sopeutuneet uuteen luukkuun mitä mainioimmin.

Kiitos pikkukivet, ootta parhaita :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 03 Kesä 2008 07:40

En tiedä menisikö tämä oikeasti työvalituksiin vai tänne, mutta menköön tänne.

Töissä on taas kesäkuun avajaisrumba: lomaltapalaajat, kesätyöläiset, työsopimuksen uusijat, ne normaalit keijot...ja tietenkin puhelimissa on minimimiehitys + työkaveri sai Ari Koivuselta taudin (oli ollut sunnuntaina YleX popissa. Nyt on sitten kuumeessa. Eikös Koivusella ollut se kauhea kuumetauti? :ahihi: ).

Eli jos ei minusta kuulu viikolla mitään, niin voitte olla varmoja että kerrankin syynä on työ, työ ja työ :sekopää:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa