En halua jostain syystä koskea raakaan lihaan tai kalaan. Hyi.
Tänään nostin kuitenkin lohifileen pakkauksestaan uunivuokaan omin pikku kätösin. Jee!
Ennen en ole tehnyt vastaavaa, vaan aina käyttänyt jotain kapustoja avuksi.
Lohi.

skray kirjoitti:En halua jostain syystä koskea raakaan lihaan tai kalaan. Hyi.

Lyyra kirjoitti:Mikä siinä sit on niin ällöttävää? Ruokaahan se vain on.

Oli pakkasessa ollut iso paketti kanan rintafileitä joita meinasin paistaa. Paketti oli ollu sulamassa jo jonkun aikaa pöydällä, mutta en jaksanut enää odotella niin laitoin kulhossa mikroon sulatusteholle. Köntsä oli sisältä vielä aika tiukassa jäässä kun otin pois, mutta pinnalta oli alkanu jo kypsyä, niin en laittanu pidemmäks aikaa. Oli varsin hämärä fiilis repiä irti niitä palasia, jotka oli osittain lämpimiä ja lötköjä, osittain jäisiä.
Sormenpäät oli jäässä ja marinadi luiskahteli
Paljon ällöttävämpää kuin lihapullataikina

shaana kirjoitti:Note to self 1: Laktoositon maito on karmeeta, älä juo sitä vaikka joku tarjoaisikin.

theia kirjoitti:shaana kirjoitti:Note to self 1: Laktoositon maito on karmeeta, älä juo sitä vaikka joku tarjoaisikin.
Ai on?
Meillä juodaan lähinnä rasvatonta laktoositonta maitojuomaa, kun siinä on päiväykset niin paljon pidemmälle, ja mä en maista siinä mitään eroa. Onko mun makuaisti aivan mennyt?
Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:shaana kirjoitti:Note to self 1: Laktoositon maito on karmeeta, älä juo sitä vaikka joku tarjoaisikin.
Ai on?
Meillä juodaan lähinnä rasvatonta laktoositonta maitojuomaa, kun siinä on päiväykset niin paljon pidemmälle, ja mä en maista siinä mitään eroa. Onko mun makuaisti aivan mennyt?
Mietin ihan samaa. Mun mielestä se laktoositon maitojuoma on maultaa lähellä oikeaa maitoa. Hyla sen sijaan on kamalaa.
Pvi kirjoitti:Jos jollakulla teistä on vinkkejä nopsaan ja vaivattomaan ruoanlaittoon, niin kuulisin mielelläni.

Pakastin pitäisi saada tyhjenemään tuoreiden marjojen tieltä. Siispä sulatin mustikoita ja ostin piimää. 1,5 dl piimää, runsaasti marjoja ja sokeria. Murskataan jonkin verran marjoja maun mukaan ja sekoitetaan. On muuten hyvää. 
Että älkää nyt jugurttivalmistajat vielä innostuko lyömään tätä kauppaan

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa