Läppäri läpändeeriä (eli jutustelua kannettavista)

Re: Läppäri läpändeeriä (eli jutustelua kannettavista)

ViestiKirjoittaja L-S » La 18 Kesä 2011 19:40

Kestävyys kuulostaa hyvältä kyllä. Nykyinen kone on ollut nyt noin kaksi ja puoli vuotta ja tän viimeisen puoli vuotta on ollut jo melkoista temppuilua. Mulla ei muuten olisi hirveän usein tarvetta uusia konetta, jos ne vaan kestäisivät temppuilematta, mutta kaikenlaisia käyttöä haittaavia ongelmia tulee yleensä aina liian pian. Tuossa on muutenkin juuri ne ominaisuudet mitä haen, eli 13 tuuman kone ja kuitenkin DVD-asema mukana. Ja vieläpä koristeltu kansi. :gay: :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

Re: Läppäri läpändeeriä (eli jutustelua kannettavista)

ViestiKirjoittaja L-S » To 30 Kesä 2011 18:31

Erehdyin tilaamaan mainitun koneen, mutta se ei suostunut toimimaan, joten kai se on palautettava. :töktök:
En ehkä viitsi vaihtaa tuota toiseen samanlaiseen, joten mieluummin otan rahat takaisin ja etsintä jatkuu. Sääli, se olisi ollut ihan nätti pieni kone. Käyttömukavuudesta en muuten tiedä, kun en ikinä päässyt kunnolla kokeilemaan. :keijo:

Seuraavana ajatuksissa on etsiä sittenkin ehkä 13 tuuman kone ilman optista asemaa ja hankkia sitten ulkoinen polttava DVD-asema. Mutta: jos joku tietää jonkin syyn miksi ulkoinen asema ei nykyään ajaisi ihan samaa asiaa kuin sisäinen, niin kertokoon minulle nyt tai vaietkoon iäksi. :p Kenties tämä on tyhmä kysymys, mutta ei mulla ole kauheasti kokemusta näistä laitteista. Onhan siinä tietenkin se, että joskus saattaakin tulla aseman tarvetta ja se ei olekaan mukana. Eikä voi katsoa dvd:tä julkisessa liikennevälineessä, jos ei rahtaa asemaa mukaan, mutta tekisinkö mä nyt niin muutenkaan. :p
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

Edellinen

Paluu Multimedia