Oon jo jonkin aikaa miettiny, että onko puolukkapiirakka hyvää. Tykkään puolukoista noin muuten ja niitä melkein aina pakastimessa onkin.. Hyväks todettua reseptiä voisin itsekin kokeilla.

Jos tykkää rouskuvammasta keksistä, niin sitten hieman kauemmin.
Tuli mieleen, etten ole vieläkään kokeillut sitä muffinsireseptiä jota pyysin tänne joskus viime vuonna. 

:gestapo:

Aurora B. kirjoitti:MITÄ????++ Turhaa siis naputtelin monta riviä tekstiä![]()
Kyttään kyllä nyt silmä kovana, että toteutetaanko tätä reseptiä vai ei. Kaikkia vastoinkäymisiä uhmaten (nenä alkoi vuotaa verta, sniff) sen tänne suurella vaivalla kirjoitin (kopion):gestapo:
Täytyykin muistaa raportoida tänne. 
skray kirjoitti:Voisitko laittaa tänne puolukkapiirakan ohjeen?

)
Niin ja helppoa!
Taikina takaisin kippoon ja munien lisäys. Onneksi tuollainen nypitty taikina oli helppo laittaa takaisin kippoon. 
Aurora B. kirjoitti:Yleisön pyynnöstä Aukku presents:
Suuret valkosuklaakeksit vaikka äidille äitienpäiväviemisiksi

Aurora B. kirjoitti:
) ja hyviä olivat.
Tosin mulla ei ole sähkövatkainta (eikä edes vispilää
) eikä kiertoilmauunia, joten niiden kanssa olisi saattanut tulla vielä parempia.Suvi kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:
En ole vielä äidin enkä mumman mielipidettä näistä kysynyt, mutta itse söin jo muutaman () ja hyviä olivat.
Tosin mulla ei ole sähkövatkainta (eikä edes vispilää
) eikä kiertoilmauunia, joten niiden kanssa olisi saattanut tulla vielä parempia.

Pitää testata, kun iskee mättöhimo 

) ja väliin mansikkamurskaa, johon on sekoitettu vähän kermavaahtoa. Äiti oli sitä mieltä etteivät sovi yhteen ja lopulta kakku oli ollut menestys.
Muuten hyvä, mutta reseptissä lukee jotain muuta ja lappuunkin vielä kirjoitin, että jos haluaa jotain muuta pähkinää, niin suosittelen saksanpähkinää. Niin ei.
mutta vastakkainasettelussa valitsen tumman suklaan. Toki näihin käytetty tumma suklaa oli itsessään jo aivan taivaallista

Kibaya kirjoitti:Ne kulkevat meillä nimellä "Aukun suklaakeksit" ja sillä se oli mennyt eteenpäinkin
Päivän piristys. 
Kibaya kirjoitti:Ne kulkevat meillä nimellä "Aukun suklaakeksit" ja sillä se oli mennyt eteenpäinkin
Höpsöt 
Alustavasti ainakin tietenkin täytekakku, mustikka-vaniljakreemi (
), voileipäkakku kinkusta, Aukun suklaakeksejä (
) valkosuklaasta, raparperipiirakkaa ja ja ja tarjolle nakataan myös salaattibuffet ja jotain lisäkeksiä ja ehkä karkkia. Tekisi mieli tehdä vielä savusiikatuulihattuja, mutta ei taida aika oikein antaa myöten 

ille. )
Pitää saada puolukkaa käytettyä, ettei se mene pilalle jääkaapissa. Vielä on pari desiä jäljellä. Mitäköhän siitä keksisi?
Kannattanee pikkuisen murskailla marjoja, mutta kyllä meidänkin puolukkasurvoksessa oli melko paljon kokonaisiakin marjoja, joten voin hyvillä mielin sanoa, että anna mennä. 

Lyyra kirjoitti:Hyvää oli, tosin hurjan makeaa mun makuun. Kiitos vaan ohjeesta Marengille.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa