Suvi kirjoitti:Pirjo Bergström on kuollut.
Tämä oli yllätys.
Mää niin toivoin, etten koskaan enää joutuisi näkemään tuota omahyväistä, oksettavaa sikaa. 
(Tuo toisiks alimmainen on kyllä aika söpö
)
Lyyra kirjoitti:No mikä noissa nyt sit oikeen on vikana varsinaisesti? Ihan terveiltä nuorilta jannuilta nuo mun silmään näyttää.
Ja voittajahan selvisikin jo: Jussi Laitinen kruunattiin Mr. Gay Finlandiksi
Hirveitä ruipeloita.
which is nice, koska en ole mies. 
Lyyra kirjoitti:No mikä noissa nyt sit oikeen on vikana varsinaisesti? Ihan terveiltä nuorilta jannuilta nuo mun silmään näyttää.
) neiti nyrkillätapettavan näköiset kaipaisivat lihaa. Sekä ylleen että sisälleen.
Mä en sit vissiin oo kattonut samoja kuvia kuin te. Mun mielestä noilla parilla ekalla oli ihan mahaa ja jenkkakahvaakin. Ja oli niistä yks käynyt punttiksellakin ainakin kerran. Toki siellä oli pari ruipeloakin, mutta ihan tavallisen näköisiä tyyppejähän noi on suurimmaksi osaksi.

Pvi kirjoitti:Radiossa tuomari sanoi, että ei sitä homoutta mitenkään erityisesti tarkasteta.

Shay kirjoitti:Pvi kirjoitti:Radiossa tuomari sanoi, että ei sitä homoutta mitenkään erityisesti tarkasteta.
Voin kuvitella, miten jossain poliisivaltiossa homokilpailuiin osallistuminen edellyttäisi testejä, joissa liitettäis elektrodit päähän ja tarkkaillaan aivokäyriä, miten mies suhtautuu rönpsien ja heppien kuviin...
Voisitkohan kuitenkin pitää tällaiset rasistiset lausahdukset ihan omana tietonas. Tällasta huutelua ei ole kiva lukea mistään.Triple H kirjoitti:Natsit maksoivat 50e!

Mutta eikös se ole niin että kyllä natsi natsin tunteeTriple H kirjoitti:Oikeesti jos noiden mun kahden peräkkäisen viestin sarkasmi ei lukijalle välity, niin antaa olla välittymättä. Mutta hei kaikkihan on rasisteja ja kaikki on rasismia.
Dnd kirjoitti:Kyseinen tungettelijaporukka oli typerää kun toisten pihaan tunki ja talonväki saamatonta kun ei niitä pois saanut ajettua, jos ne niitä haittas. Siinä ei paljon kielitaitoa tarvi kun sanoo hus hus ja heiluttaa käsiään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa