Elämä on perseestä! Ihanaa kuin helvetti! Halit kaikille siitä kärsiville!

Onnistuneesti olin aika alkupaikkeilla, joten pääsin aika pitkälle ennen pakotettua poistumista vuoroa varten.
Vähän kuin rallissa väliaikoja.
kaikille!

Mr. Smith kirjoitti:Kyllä minä tiedän että me ollaan oltu Turun hipsteri-mekka, mutta tuleeko meistä Seuran myötä myös eläkeläisten hengailupaikka?
Joo, Seuraa tilaa eläkeläiset. Eläkeläisten lapset ja lastenlapset käy niillä käymässä. Niillä ei ole siellä mitään tekemistä. Lukevat Seuraa. Ja joissain perheissä lehdet lähtee lukukierrokselle puolen suvun nähtäväksi.
enkä ole tehnyt mitään.

Ihanaa oli.
Sen verran syrjässä on tuo ranta, ettei nytkään paljoa porukkaa ollut. Ihana hiekka ja pitkään matalaa.
Tuli vihdoin kunnon kesäloma-fiilis!
Seuraavalla kerralla päästään varmasti nopeammin tuon mukulan kanssa veteen. 
Ei sitten näköjään tullut laitettua tarpeeksi aurinkorasvaa, kun kävin keskustassa.
Tähän asti olen sen verran hyvin lätrännyt aurinkorasvalla, että en ole aiemmin saanut punoittavaa ihoa vaan jopa pienen rusketuksen.
) Eiköhän tuo punoitus tuosta laske.
Vettelhän oli nyt peräti niinkin huono kuin toinen ja Red Bull vei edelleen paalupaikan, eli muutos oli minimaalinen, mutta juuri sellainen, että rahat (5 euroa) meni Kankkulan Kaivoyhtiön virkistyskassaan.

Pitkään aikaan ei olekaan mennyt puoli kasiin asti aamulla.

Tenttikirjat saavat odottaa. Sitä paitsi mulla on hyvä romaanikin kesken.
Toisaalta luulen, että ehkä se on tehnyt sille vain ihan hyvää. Ainakaan se ei ole ollut yhtään ahdistunut, kun ollaan juteltu puhelimen tai tietokoneen välityksellä. Kun silloin ennen sen lähtöä nyt oli vähän mitä oli. Mutta hei, oli sillä kuulemma vähän ikäväkin jo!
Vielä kun saisin nämä pari päivää kulumaan. Pitää kai oikeasti lukea siihen tenttiin...
) Suurta vahingon- tai jotain muuta iloa koin, kun Costa Rica siirtyi ansaitusti 1-0-johtoon. Sen jälkeen bolivialaisilta ajettiin yksi mies ulos ja samasta tilanteesta tuli rankkari. Bolivian maalivahti torjui kuitenkin kahdesti ja lopullinen ratkaisu siirtyi. Sittemmin Bolivialta ajettiin punakortilla toinenkin pelaaja ulos ja se alkoi mennä jo överiksi. Lyödyn pieksämistä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa