Lyyra kirjoitti:Mitä Devinin skulletille on tapahtunut?
Pascal Lemoix kirjoitti:Tuota Annekettahan voisi kevyesti sipaista, jos pyytämään tulisi

Shay kirjoitti:Triple H kirjoitti: -Paskin rapsa evah!
Ei voi olla, kun siinä oli Niko Kapanen mainittu.

.
+
+
. Siihen perään liittyikin sitten koko bändi. Ensin Toshiya bassoineen (ja taas ne pongot ja jumalauta! Sävärit x miljoona), Die ja kitara ja vielä Kaoru ja kitara. Kyokin päästettiin mukaan ja olin varma, että nirvana on lähellä. Korkeita, selkeitä ääniä, ei huutoa, ei mörinää - vaan kauneutta. Ihanuutta.
.
n aiheuttaja oli heidän toistensa nuoleminen. Ei siis suuteleminen, vaan konkreettinen nuoleminen. Toinen nuoli korvia, toinen nenää, poskia ja kasvoja. Eivätkä he nyt olleet mitään teinejä

Kibaya kirjoitti:Shinyaa oli vaikea nähdä, koska jostain syystä hän oli täysin valojen ulkopuolella.
Shinya on (yllättäen rumpalina...) mun suosikki. Mua harmitti niin paljon, koska Tavastialla Shinyalle oli varattu pieni koroke ja omat valot ja kaikki. Nyt se oli tungettu takalavalle valojen ulottumattomiin. Those bastards![]()

Lyyra kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Shinyaa oli vaikea nähdä, koska jostain syystä hän oli täysin valojen ulkopuolella.
Shinya on (yllättäen rumpalina...) mun suosikki. Mua harmitti niin paljon, koska Tavastialla Shinyalle oli varattu pieni koroke ja omat valot ja kaikki. Nyt se oli tungettu takalavalle valojen ulottumattomiin. Those bastards![]()

Tai sitten into raportoimiseen lopahti muuten vaan. 

Huippukeikka.
Sitäkin pitää kyllä kuunnella enemmän.

Lyyra kirjoitti:Sivuhuomautus:
Monta vuotta meni sumussa ja varjossa ja peläten, mutta nyt tästä kaikesta voi taas nauttia.

Sivuhuomautus:
Luulen löytäneeni jälleen musiikin riemun. Monta vuotta meni sumussa ja varjossa ja peläten, mutta nyt tästä kaikesta voi taas nauttia. Olen saanut jotain todella tärkeää takaisin.

Walker kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Sivuhuomautus:
Monta vuotta meni sumussa ja varjossa ja peläten, mutta nyt tästä kaikesta voi taas nauttia.
Frank Zappa ?![]()

(poikansa kuitenkin
). Mutta viittasin erinäisiin tunne-elämän hankaluuksiin, asioihin, joista olen kertonut toisaalla kenties tarkemmin, ja jotka ovat vaikuttaneet mun kykyyn nauttia mulle rakkaista asioista.
in.

En mä tunne ketään Teräspantteria. Tunnen Teräsbetonin kyllä, auttaako se? 

Pitää vielä kertoa, että illan kohokohtia olivat Kansallispäivä, Elintaso, Ihminen, Ikävä, Tuulelta vastauksen saan ja tietenkin On mulla unelma. 
Sieltä näki hyvin koko lavan, visualisoinnit, bändin ja kerrankin pystyin keskittymään pelkkään musiikkin ilman että tuijotan jotain epäolennaista (aka tekniikkaa). Sen lisäksi pystyin itse nousemaan ylös huoletta, että olen jonkun edessä. Istuminen kun ei pitkään ole kovin toimiva yhtälö. Munsta meillä oli parhaat paikat. Siellä oli myös uskomaton menomeinki menevissä biiseissä.
), muutama uusi sovitus tutuista ralleista ja toisen puoliskon täytti sitten rokki ja vauhti. Encore räjäytti potin!
ja sen jälkeen niitä uusia versioita.

Ylppö
Martikainen
Mut siis Kauko Röyhkä.
Mikä mahtava lavakarisma herralla! Ja mikä valloittava hymy. 

No, tämä mahdollisti suht järkevän liikkumisen kolmella junalla Turun kautta sinne. Hintaakaan ei kertynyt kuin nimellinen 36 euroa/suunta. Saavuttuani Loimaan rautatieasemalle en tiennyt suunnista mitään. Asemarakennuksen sisäseinässä oli jonkinlainen kartta, mutta en löytänyt siitä toria. Lähdin vain siis kävelemään ja kun kaksi nuorehkoa tyttöä meni tiettyyn suuntaan, niin oletin, että siellä tapahtuu. Sittemmin alkoi musiikki kuulua ja suunnistusongelma oli ratkaistu.
. Lapset ovat tietysti liikuttavia ja laulavat Pikkuveljen. Seuraavassa Heliumpallossakin heillä on rooli ja Paula opastaa heitä: Menkää mahdollisimman kauas monitoreista ja pidelkää korvia, jos rupeaa sattumaan. Yleisölle hän jatkaa: Hienoa tämä 2000-luvun kuulonhuolto. 

Pascal Lemoix kirjoitti:
Tällaista oli PMMP-muoti tällä kertaa.
[kuvat: Loimaan lehti]

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa