Shay kirjoitti:Mulle tulee nykyään aina, kun kirjaudun naamakirjaan muka yksi kattomatta oleva ilmoitus, mutta ei siellä ole
mitään uutta vain ne vanhat, ja jos vanhatkin on poistuneet, ei siellä ole mitään, mutta se punainen ykkönen
heiluu siellä joka kerta kirjautuessa. Onko muilla ollut tätä ongelmaa?
), mutta silloin kun olen, tahtoisin näkyä vaan niille, joiden kanssa tekee mieli jutella.

Suvi kirjoitti:En ole varma tykkäänkö siitä uudesta Naamiksen keskustelusysteemistä. Okei, en ole vielä hirveän hyvin kerennyt perehtyä siihen, mutta ainakin (ilmeisesti) tämän uudistuksen jälkeen FB ei toimi enää mun kännykällä.
tiedä sitten auttaako yhtään :/Yabba kirjoitti:Suvi kirjoitti:En ole varma tykkäänkö siitä uudesta Naamiksen keskustelusysteemistä. Okei, en ole vielä hirveän hyvin kerennyt perehtyä siihen, mutta ainakin (ilmeisesti) tämän uudistuksen jälkeen FB ei toimi enää mun kännykällä.
Ei edes mobiili facebookki? (perusmobiilinaamis ja "kosketusnäytöille "optimoitu" naamis). Tosin itse en tosta mobiililiittymästä tykkää yhtään.
Täytyy perehtyä kotona, kun joskus jaksan avata koneen siellä. 
Kibaya kirjoitti:Mun kännykkänaamis toimii ihan hyvin. Voikohan tolla jatkuvalla offilla-olemisella olla siihen vaikutus?
Tuota voisikin kokeilla.

theia kirjoitti:Mä en löydä mistään sitä namiskaa, mistä sen sais offline.
Kivaa uutta chatissä on se, että voi tehdä ryhmiä, ja olla onlinenä vaan niille ryhmille. Tosin mä en ees chattaile paljoakaan, kun se on todistanut olevansa susi.

Chatti tapahtuu kahden tai useamman juuri sillä hetkellä näppiksen äärellä olevan ihmisen välillä, mutta jonkun mielestä on ollut todellinen kuningasajatus listata nähtävän satunnaista valikoimaa ihmisistä "joiden kanssa on tekemisissä eniten". Okei, listauksessa näkyy olevan prioriteetti online-tilassa olevilla kavereilla, mutta mitä iloa niistä muista on, joiden kanssa ei voi chattailla...? Vai ihankohan vaan vittuilumielessä "uudistivat"...

Suvi kirjoitti:...mutta ainakin (ilmeisesti) tämän uudistuksen jälkeen FB ei toimi enää mun kännykällä.

Shay kirjoitti:Mun tietomus konemus on niin järkyttävän hidas, että pitänee piakkoin hankkia ulkoinen
kovalevy ja pistää tavarat sinne ja viedä kone huoltoon alustettavaksi.
)

Shay kirjoitti:Kiitos vinkeistä.
Visvahan tässä koneessa on. Pitänee harkita tuota itse alustamista kyllä.
Emperor Pälpätipää kirjoitti:Win 7 on 1000 kertaa paree ku visva, käynnistyykin alle tunnissa.
Ostin tietokoneen ihan vääränä vuonna. 

annastindeli kirjoitti:Vaihdoin vastikään Firefoxin uuteen versioon, ja nyt tahtoisin tietää että saako kirjanmerkkilistaa jotenkin enempi esille, kun se nyt on tuolla vähän hankalasti piilossa? Voiko sitä muuttaa jostain asetuksista vai onko siihen jotain näppärää lisäosaa? Olis kiva jos joku tietäis valmiiks mikä toimii, kun niitä lisäosia on noin miljoona enkä jaksais kaikkia selata...

Yabba kirjoitti:
Lisäksi nykyään firefoxissa toimii (paremmin kuin aikoinaan) myös se, että kun alkaa kirjoittaa kirjanmerkin nimeä/osoitetta osoitepalkkiin (esim. ford... )

puolikarkea kirjoitti:[ot]Yabba kirjoitti:
Lisäksi nykyään firefoxissa toimii (paremmin kuin aikoinaan) myös se, että kun alkaa kirjoittaa kirjanmerkin nimeä/osoitetta osoitepalkkiin (esim. ford... )
Mietin, että onpas vähän kaukaa haettu esimerkki, kun ei täällä järin paljon puhuta autoista. Ei taida oikein raksuttaa vielä tähän aikaan aamusta.![]()
[/ot]

Tymä kone lopettas ton jumimisen. 
Tästä voi olla apua (toivottavasti). Muuten jos HP:n kone, niin tuon "levyn" voi tehdä jostain (joko apuohjelmissa tai järjestelmätyökaluista) löytyvällä Luo palautuslevy/Create rescue disk toiminnolla (saattaa olla myös muilla valmistajilla).Shay kirjoitti:MUOKS. Vitut, sitä voi alustaa, kun ei ole mitään CD:tä.Tymä kone lopettas ton jumimisen.
Yabba kirjoitti:Tästä voi olla apua (toivottavasti). Muuten jos HP:n kone, niin tuon "levyn" voi tehdä jostain (joko apuohjelmissa tai järjestelmätyökaluista) löytyvällä Luo palautuslevy/Create rescue disk toiminnolla (saattaa olla myös muilla valmistajilla).

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa