skray kirjoitti: Omaa järkeään pitäisi käyttää ja poimia sieltä mainoshölinästä ne asiat, jotka ehkä oikeasti voivatkin toimia.
Triple H kirjoitti:Meikkimainoksia kiellettiin harhaanjohtavina
About fucking time sanon mä!
Aina olen ihmetellyt että mistä stetsoneistaanko repivät noita lukujaan, vai onko niillä muka laboratiorioissaan huipputekniset ripsentuuheusanalysaattorit, pelit & vehkeet.

Triple H kirjoitti:Missäs moraalinvartijat nyt luuhaa?
Triple H kirjoitti:Mä oon kyllä tyytyväinen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tuon uutisen, SuomiPOPin, Jaajon tai kännin kanssa.

Triple H kirjoitti:Paitsi että saa olla kännissä, ainakin Jaajo.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110811 ... 4_vi.shtml
LazyBastard kirjoitti:Triple H kirjoitti:Paitsi että saa olla kännissä, ainakin Jaajo.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110811 ... 4_vi.shtml
Se, että saa ja se, että onko se järkevää, ovat kaksi eri asiaa. Toisaalta, kuten Pascalkin viittasi, ei Jaajoa, ja Suomipoppia, kyllä selvinpäin voisi kuunnellakkaan.

Emeritus kirjoitti:Ja oikeasti, kuinka köyhää on shokeerata olemalla alasti radiostudiossa...![]()
Ja sekin kerta kun Radio Rockin studiossa oli jotain hydrauliikka-alan esiintyjiä testaamassa seksileluja. Oli harvinaisen tylsää radiota se, sanon minä. Nettisivuilleen pistävät kuvejakin, mutta tylsiä (ylläri-ylläri...) olivat nekin..

Yabba kirjoitti:Kertoo jotain kaverin älykkyydestä jos sillä meni näin kauan keksiä tuo keinoksi "hätkäyttää" enemmän kuin se naikkeli joka nakuili studiossa. Tosin julkisuusarvo molemmissa oli sama, iltalehden nettisivut, mutta tämä näemmän herätti enemmän keskustelua...

Kibaya kirjoitti: Sanokaa mitä vaan, mutta son Ministeri. Sisäministeri.
Sukupuolten välistä tasa-arvoa tämä Ministeri varmaan edistää palaamalla 50-luvulle, jolloin naisille oli ohjekirja miten miellyttää miestään.

Emilia kirjoitti:Räsänen tulisi jättää jo omaan arvoonsa. On se sen verran väsynyt tapaus jo.
Menee (/meni jo) koko ev.lut. kirkolta maine sen eukon takia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa