MySpace, MunAvaruus!

MySpace, MunAvaruus!

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Kesä 2008 18:06

Hei, onks täällä kukaan hurahtanut (tjsp) MySpaceen?

Mä oon käyttänyt ko. sivustoa musiikin kuunteluun sun muuhun, mutta toi profiilihässäkkä ja kaverijutut sun muut menee yli että viuhuu. On mulla siellä ollut profiili jo parisen vuotta, äsken kävin vuoden tauon jälkeen ja edelleen oon ihan pihalla.

Whatta hell? Osaako joku valaista että mitä siellä siis pitäis niinkö tehdä? Oonks mä tosiaan vaan blondi?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

Re: MySpace, MunAvaruus!

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 03 Kesä 2008 18:25

Aluksi tunnustus: rekisteröidyin joskus MySpaceen vain siksi, että halusin stalkata nykyistä poikaystävääni (silloista ihastusta) ja tämän kamuja. :virne:

Mä en oikeastaan tiedä, onko siinä muuta ideaa kuin se, että voi katsella kamujen kuvia ja videoita ja lähetellä kommentteja. Vähän kuin Naamakirja, mutta ilman typeriä sovelluksia. :keijo: Niin ja voihan siellä blogeillakin.

Olen huomannut, että ihan kaikilla poikaystäväni pikkusisaruksista ja brittikavereista on profiilinsa MySpacessa. Meillä se ei tunnu olevan läheskään niin suosittu sivusto. Vai onko?

Musiikin kuunteluun olen paikkaa käyttänyt vähemmän, mutta se on itse asiassa siihen tarkoitukseen tosi kätevä. Pitäisi käyttää useamminkin. :superhymy:

Lisäys: Niin tosiaan - nykyäänkin käytän MySpacea jonkin verran kavereiden kuulumisten tarkkailuun ja sen sellaiseen. Tuntuu kuitenkin, että se on vähän hidas käyttää - ehkä lähinnä kaikkien monimutkaisten modauksien ja musiikin vuoksi, joita ihmiset profiileihinsa tunkevat. Ärsyttää, kun videot ja/tai musiikki alkaa pyöriä automaattisesti, kun aukaisee jonkun profiilisivun. :friikki:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 03 Kesä 2008 20:46

Minulla on oma avaruus myös. Alunperin perustin sen tuon blogijutun takia, mutta en ymmärrä miksi, koska jostain syystä minun oli pakko myös kirjoittaa sinne sitten englanniksi... Ja sitten siitä ei oikein tullutkaan mitään. Ja nyt en ole koko blogia enää kirjoittanut pitkään aikaan.

Omista irl kavereista ei ole melkein kukaan myspacessa (tai ei ainakaan kukaan sitä enää käytä, kun naamis on vienyt voiton) mutta kivoja nettituttuja olen sieltä saanut.

Musiikin kuunteluun on tämä mesta myös hyvin kätevä. :)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 03 Kesä 2008 21:03

Mäkin oon avaruudessa, ulkomaalainen kaveri pakotti rekisteröitymään melko tarkalleen kaksi vuotta sitten. Jonkun aikaa mä siellä olinkin aktiivinen, bloggailin ja juttelin kavereiden kanssa, mutta enää ei jaksa kiinnostaa. Joskus stalkkailen muutamaa puolituttua. Naamakirjassa mulla on paljon ystejä, ja se on musta muutenkin paljon kätevämpi paikka. Ja siel on hei paljon kivempii äpplikeissöneitä! :pepsodent:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 03 Kesä 2008 22:05

Joo, pyörin MySpacessa silloin pari vuotta sitten, mutta sitten into hiipui ja nykyään himmailen Facebookissa. MySpace-profiili on edelleen olemassa, mutta harvoin siellä käyn. Lähinnä jos joku bändi pitää tsekata.
Fantsu

ViestiKirjoittaja tome_ » Ti 03 Kesä 2008 22:40

Mie rekisteröidyin myspaceen joskus aikoinaan, kun odottelin the soundsin dying to say this to you:ta kuin kuuta nousevaa, ja sieltähän sai kaikista helpoiten päivitystä uusista käänteistä + kuunneltua uudet biisit. samaisessa soundsin profiilissa myös törmäsin sattumalta erääseen sposti-ystävääni, jonka kanssa olin kirjoitellut vuoden - ja ihan sattumalta! täytyy myöntää, että se oli kyllä yksi siisteimmistä elämyksistä, jonka myspace on minulle tarjonnut! :superhymy:
Eli siinähän se sen funktio vähän olikin, lempibändien bulletinit tulee helposti omalle kotisivulle ja voi pysyä ajan tasalla. Tämän lisäksi löysin sieltä joitakin kavereita, joiden kanssa oli mukava tsättäillä välillä. Kuitenkin tuossa kaverihommassa häiritsi se, että ihmiset lisäilivät kavereita ihan mielivaltaisesti kasvattaakseen kaverilistaansa ja usein sitten ne randomfrendit (minä) unohtuvat ajan kuluessa. Aluksi hyväksyin vielä friend requesteja ja kysyin syytä kyseiselle, mutta kerran tuli kovin vihaista kommenttia että "miks vidussa sellaista kysyt?!?!1+" miekin olin vähän wtf, ja poistin kyseisen AFI-fanin kaverilistaltani :tilt: Usein myös suuri turhien bulletinien määrä on saanut minut harventamaan kaverilistaa reilulla kädellä, tosi vaikeaa seurata niitä tärkeitä kun on lista täynnä jotain ketjupostauksia ja surveyta ja mitä lie.

Vanilla kirjoitti:Tuntuu kuitenkin, että se on vähän hidas käyttää - ehkä lähinnä kaikkien monimutkaisten modauksien ja musiikin vuoksi, joita ihmiset profiileihinsa tunkevat. Ärsyttää, kun videot ja/tai musiikki alkaa pyöriä automaattisesti, kun aukaisee jonkun profiilisivun. :friikki:

Omien yllämainittujen syiden + vanillan mainitsemien lisäksi inhoittaa vielä se kieli, jota kaverit siellä tykkäsivät käyttää. Ei englannissa mitään, mutta en pidä yhtään teinislangista/ muuten huonosta kielestä - ne ei aukene minulle aina :p Lähinnä näiden syiden takia en jaksa enää käydä myspacessa paljoakaan - ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin tulee käytyä katsomassa, josko sinne jotain uutta on tullut. Harvoin siellä on ehkä joku friend request - muutoin minut on unohdettu. :sekopää:
Vaikka myspacesta onkin muokkautunut melko järkyttävä paikka (eikä vähiten suomenkielistymisen myötä), harmittaa tuo sen käyttämisen jääminen vähän silti, koska siellä oli kuitenkin paljon hyviäkin juttuja. Esimerkiksi tsättäilin paljon pari vuotta sitten the two-bit terriblesin jäsenten kanssa ja sain tunnustusta heidän hyvänä faninaan, joten he päättivät lähettä miulle ilmestyneet levynsä puoli-ilmaiseksi ja vieläpä fanikamalla höystettynä - olin otettu :hymyhali: Ja tosiaan ne pari kaveria, joiden kanssa melkein on miitattu ja paljon kaikesta puhuttu - nyt ne ei taida tietää edes miun uutta sposti osoitetta :friikki:
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
tome_

ViestiKirjoittaja Suvi » La 14 Kesä 2008 12:47

Opin käyttämään MySpacea vasta joskus vuosi sitten. Joskus vuosia aikaisemmin
minulla oli profiili siellä, mutta unohdin sen aikaisen tunnuksen ja salasanani.

Olen ottanut "kavereikseni" vain bändejä. Tai siis en muita blokkaa, mutta en
edes oikeasti tiedä, ketkä tutuistani ovat siellä. Mutta uutta kivaa musiikkia
sieltä kyllä on löytynyt. Muuta ei oikeastaan kiinnosta edes siellä tehdä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 01 Heinä 2008 11:45

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tän viehätystä, varmaan osittain siksi, etten ole siihen juuri lainkaan perehtynyt. Ihan hiljain olen vasta ymmärtänyt senkin, että hei siellähän on näitä orkestereiden sivustoja, joissa on päiväkirjamerkintää ja musiikillista tuotosta kuultavissa. Muutamia uusia orkestereita olen sieltä löytänyt ja etenkin niin, että bändin nimi on tiedossa muttei yhtään mitään muuta. Ihan näppärä juttu ainakin noin, muuhun toimintaan kun en tosiaan ole perehtynyt lainkaan.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 03 Heinä 2008 00:29

Mulla ei oo tunnusta tänne, mutta olen löytänyt monta uutta bändiä/artistia Myspacesta.
Todella kätevä, jos ei halua ostaa sikaa säkissä(lue: haluaa kuulla muitakin kuin vain sen yhden hittibiisin).
Gaffa

ViestiKirjoittaja sybe » Ma 21 Heinä 2008 23:08

Minua ei nappaa kirjoitella blogia. Muutama kamu houkutteli Facebookkiin, mutta samalla tuli tietooni väärinkäyttöä, häikkää ja muuta ihmeellistä, jätin aikeeni liittyä Facebookin. Kirjauduin kuitenkin MySpaceen. Mielestäni helposti sain muutaman foton itsestäni ladattua sivulleni,tehtyä lyhyen stoorin itsestäni ja esim. frendikutsuihin vastailu on simpeliä.En ole edes yrittänyt säätää mitään ihmeitä sivulleni, enkä luoda mitään kovin monimutkaista sivustoa itsestäni. Peruskäyttöön,viestien lukemiseen ja MySpacessa sukkuloimiseen olen jopa tyytyväinen. Nykyiset kamut ja wanhentuneet tuttavasuhteet, heitä en ole pongannut laisinkaan MySpacesta. Minulla on neljä MySpace frendiä, he pongasivat minut koulutustaustani perusteella. Yksi heistä tarjosi samantien töitä.Ei ollenkaan hassumpaa! Vaimon kanssa ollaankin katseltu laajemmin Miamin työmahiksia puolitsoukkina. Dollari on euroopalaisen näkökulmasta halpaa, aikaa on mennyt V8 moottoroitujen venosien katselussa ja "halpojen" merenranta talojen ihastelussa, tosin pääosin kuitenkin googlen katunäkymä optiosta käsin. Kotosalla kun Suomen suvi loirottaa solkenaan vettä ja kaikkia enempi vähempi sää vituttaa. Vesijetti pölyyntyy autotallissa. Mikäpä siinä Myspacessa sukkuloidessa. MySpace frendien kanssa kuitenkin enempi vaihtelen työpitoisia kuulumisia, pari hemmoa on täysin samanalan immeisiä kuin mä ja asuvat USA:ssa. MySpacea voin siis omantunnon tuskitta käyttää myös työaikana. MySpace voisi tarjota myös ammatillista nettiyhteisöä,josta olen aina haaveillut. On meillä duunissa on intran kautta yhteisö ,mutta se nyt rajoittuu vaan yhteen monikansalliseen yhtiöön. Kirjauduin MySpaceen kuitenkin musiikin takia. Porcupine Treen Stevenillä on kymmenen rautaa tulessa ja hän on innokas MySpacen käyttäjä.Korostaa tosin että hänellä on oma tiimi joka MySpace juttua Stevenin nimissä tekee. Stevenin musaan, Porcupine Treen ulkopuolisiin virityksiin, pääsi hyvin sisään MySpacen kautta. Joskus sitä MySPacessa sukkuloidessa miettii kuinka paljon hyvää musaa jääkään kaupallisen valtavirran alle.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

Paluu Multimedia