Saanko taas hehkuttaa meidän ryhmää ja sen vetäjää
On ihan ihana
Saa meidät tunnevammalijatkin yrittämään enemmän.
Sain sitten laulettua mun biisin ekaa kertaa.
Se oli törkyvaikeeta, vaikka itkin itkuja sen alta pois ja vielä silloin laulukerrallakin mä kävin vähän vessassa nyyhkyttämässä, mutta lauloin lopulta.
Sitten osoittautui, että Let it Be on ihan väärässä sävellajissa ja liian matala. Yritettiin ottaa seuraavasta oktaavista, mutta siinä olisi tarvittu oopperatekniikkaa ja se ei oikein sovi biisiin (joku ammattilainen vähän demosi

).
Luulin jo hetken, että olen pelastunut, mutta ne pirulaiset otti ja transponoi biisin oikealle korkeudelle.
Viime kerralla oli sitten pakko laulaa jälleen. Jännitti ihan tosi paljon, koska tän laulamisen suhteen mulla on herkkä paikka. Epävarmuusaluetta pahimmillaan.
Yllättäen se menikin ihan hyvin. Jopa niin hyvin, että sain palautetta ja hämmennyin totaalisesti. Jälkeenpäin sain kuulla, että siellä oli pari herkempää naishenkilöä kyynelehtineet. Itehän en huomannut mitään, koska en mä uskaltanut ketään katsoa. Tuijotin sanoja niin tiukkaan, että ei näkynyt mitään.
Eniten mua kuitenkin itseäni hämmensi se, että osasin laulaa "oikein". Eli puhtaasti, nuotilleen ja hengittääkin kunnolla.
Nyt tarvitsee enää löytää jostain se rohkeus siihen laulamiseen