Iloinen olen myös siitä, ettei tuo Peltirumpu ole tällä hetkellä yhtään tylsä, joten hyvin olen jaksanut lukea pienen hetken ennen nukkumaanmenoa. Oscar on kyllä aikamoinen! (päähenkilö siis)

Emilia kirjoitti:Dorian Grayn muotokuva ei tainnut olla listalla, mutta se on mulla tällä hetkellä kesken. Saanko pisteen, jos pääsen loppuun?
Helpompi aloittaa piireily, kun ei tarvii kerätä kirjastoon lähtö innostusta.
Luen tuon silti ensin ja raportoin tännekin, vaikkei pistettä myönnettäisikään (tai päättäisi vain ottaa sitä itse).
Luin kaikki viestit lävitse ja hämmästyksekseni huomasin olevani alussa aika aktiivinen.
Ja jopa jaksoin keksittyä jonkinlaiseen pohdintaan. Mutta täytyykin joskus palata taas listan pariin. Taas on tullut luettua ihan kaikkea muuta.Nugat kirjoitti:Sitten tuli mieleen hivenen ot, että jääkö kirjaston jonnekkin tietokantaan muistiin, mitä kirjoja lainaaja on aikojen saatossa lainannut? Vai poistuuko tiedot sitä mukaan, kun kirjoja palautetaan? Olisi hauska tietää, että mitä sitä on joskus tullut luettua, kun en kuitenkaan muista.

). 
Nugat kirjoitti:Sitten tuli mieleen hivenen ot, että jääkö kirjaston jonnekkin tietokantaan muistiin, mitä kirjoja lainaaja on aikojen saatossa lainannut? Vai poistuuko tiedot sitä mukaan, kun kirjoja palautetaan? Olisi hauska tietää, että mitä sitä on joskus tullut luettua, kun en kuitenkaan muista.

Mitähän mä olen lukenut?
Mun pää on just tämmöinen, ettei se tallenna tällaisia asioita.
.

Katsotaan, milloin itse pääsen mukaan. 

damn kirjoitti:Minusta on kyllä ihan hauskaa, jos saa pisteen luetusta kirjasta. Eihän tämä mitään kilpailua ole, mutta kannustaa jotenkin itseään lukemaan, kun saa pisteen. Ja pisteistä on sitten helppo katsoa kuinka monta kirjaa on lukenut, jos ei jaksa alkaa selailla ja tarkistaa viesteistä.

Päällekkäisyyksien myötä saataisiin kasaan ehkä joku 130 kirjan lista.Lyyra kirjoitti:En kyllä tiedä, voinko laskea tuota Narnian tarinoita nyt tähän, kun aloitin ne jo reilusti ennen listan ilmestymistä. Alkuviikosta taisin saada ne loppuun. Mitä olette mieltä?
Lyyra kirjoitti:
Edit 2. Ja ja ja! Lisäksihän voitaisiin yhdistää tämä ja se vanha lista!Päällekkäisyyksien myötä saataisiin kasaan ehkä joku 130 kirjan lista.
Mä haluaisin itsekin mielellään jatkaa myös sen vanhan listan lukemista ja sama juttu pisteiden kanssa. Mä luen kyllä aika paljon, mutta en välttämättä aina noita lukupiirikirjoja, niin olisi kiva pitää kirjaa noiden pisteiden avulla, kuinka monta lukupiirikirjaa on lukenut. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa