Pascal Lemoix kirjoitti:Black @ white. Sisällä työpaikassa ollaan kokonainen vuosi.
Mutta joo, ei mene nallekarkit aina tasan, 2010 ottivat sisään varasijalta 3 saakka.

Pascal Lemoix kirjoitti:Lyyrassa voi tienata aktiivisuuspisteitä![]()

.

), joka antaa mitä parhaimman syyn lähteä töistä heti, kun on sen vaadittavat 8 h täällä jäkittänyt.
Mä tässä ihan pari päivää sitten tajusin, että mun esimies-pomo on ehkä suurin syy mun burnoutiin. Tai no, toki vikaa oli täälläkin päässä, en osannut hallita alati kasvavaa työmäärää ja vastuuta, enkä jättää tekemättä niitä, mitä ei oikeasti olisi ehtinyt tehdä, jiiänee. Muuten suurin vaikutus on varmasti ollut sillä, että mun esimies-pomohan on ihan seko. Siis sillä on konseptit jatkuvasti sekaisin, ja asiat purkautuu kaaoksena sen ympärillä. Sillä ei ole mitään käsitystä töiden laajuudesta eikä käytännöistä, kuinka asiat pitää tehdä, että ne toimii. Kaikki pitää vain tehdä mahdollisimman nopeasti, sitten vasta ruvetaan tutkimaan, että menikö se ihan oikein. Ohjeistusta se ei osaa antaa, eikä ymmärrä, kun siltä kysyy tarkentavia kysymyksiä. Se ei myöskään ymmärrä, tai halua ymmärtää, että mulla on rajallisesti aikaa tehdä näitä hommia ja etten enää ikimaailmassa päästä tilannetta edes lähelle sitä, mikä se oli ennen uupumista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa