tome_ kirjoitti:Eihän tässä vielä mitään, mutta Ilta-Sanomat raportoi naisella olevan kolme nänniä! Mahdollista lukijaa saatettiin vielä kannustaa klikkaamaan linkkiä "katso kuva!"-tyylisellä kehotuksella.

No mutta miten sitten pysyt mukana maailman tärkeimpien asioiden seuraamisessa? Nytkin menetät niinkin maailmaamullistavalta kuulostavan otsikon kuin: "Sehän on Condi ja Kiss! Katso kuvat!" Huutomerkkejähän ei voi koskaan käyttää liikaa uutisoinnissa.dubb kirjoitti:Mulla lähti varjo pois sisältösuodatuksen myötä. Minä kun niin vihaan roskauutisointia. Nyt paistaa aurinko.
Jorssi kirjoitti:No mutta miten sitten pysyt mukana maailman tärkeimpien asioiden seuraamisessa? Nytkin menetät niinkin maailmaamullistavaltadubb kirjoitti:Mulla lähti varjo pois sisältösuodatuksen myötä. Minä kun niin vihaan roskauutisointia. Nyt paistaa aurinko.
kuulostavan otsikon kuin: "Sehän on Condi ja Kiss! Katso kuvat!" Huutomerkkejähän ei voi koskaan käyttää liikaa uutisoinnissa.

) Välillä klikkailenkin sitten kotimaan tai ulkomaiden uusimpia otsikoita näkyviin, mutta ei sitä koko aikaa jaksa tehdä.Vanilla kirjoitti:Mua vähän ärsyttää, että tuo banneri lataa aina oletusarvoisesti viihdeuutiset näkyviin.

Toi oli nyt pakko kattoa. David Archuletahan se siellä hoilas Be Still My Soulin, joka siis säveleltään on Finlandia. Oli Ilta-Sanomat kuitenkin tuonkin uutisen onnistuneet ryssimään:Nugat kirjoitti:Uutisbanneri osaa myös yllättää: "American Idols laulaa Finlandia-hymniä kirkossa - katso videolinkki!"
Katso videolinkki!
Mutta älä vain näpäytä. Muuten voit vahingossa nähdä videon.
Onhan se Biafran kansallislaulukin Finlandian sävelellä, mutta sen nimi ei todellakaan ole Be Still My Soul vaan Land of the Rising Sun.Ilta-Sanomat kirjoitti:Be Still My Soul on myös afrikkalaisen, nykyään jo itsenäisyytensä menettäneen Biafran valtion kansallislaulu.
Nugat kirjoitti:"Dionne Warwick Suomeen ensimmäistä kertaa."
En tiedä kuka kyseinen henkilö on (eikä kiinnosta)
Nugat kirjoitti:Uutisbanneri osaa myös yllättää: "American Idols laulaa Finlandia-hymniä kirkossa - katso videolinkki!"
Katso videolinkki!
Mutta älä vain näpäytä. Muuten voit vahingossa nähdä videon.

Pascal Lemoix kirjoitti:Tämä tapaus ei ole konkreettisesti bannerista (Hulk=Bruce Banner, btw), mutta varsinaisissa lehdissä kohuttiin ns. Sukari-kohun aikaan, että uima-ammeessa oli lähes alaston nainen. Herravarjele, jos ihan pelkässä uimapuvussa kylpi

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa