Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Laski » To 05 Kesä 2008 07:48

Pascal Lemoix kirjoitti:Nostin rahaa Töölönkadulta ja latasin sitä matkakorttiini Runeberginkadulla. Ostin pastilliaskin samalla. Aurinko paistoi ja kävellessäni Kisahallin ohi, mietin kuinka mukavasti sentään voi mennä, vaikka joskus näyttäisikin huonolta.

Fiiliksesi kuulostaa tutulta!

Viime viikolla fiilistelin vastaavasti iltaisella kauppareissulla. Ajoin ostosten jälkeen yhden pysäkinvälin ratikalla ruokakassini kanssa kun se painoi. Mietin kuinka helpoksi liikkuminen on tehty. Ja kuinka paljon nautin kaupungissa asumisesta ja sen iltaisesta rauhallisuudesta.
Kävellessäni kotiin pysäkiltä soitin kamulleni kutsuakseni sen Helsinkiin käymään. Harmi ettei vastannut.
Some people play hard to get. I play hard to want.
-Ford Fairlane
Laski

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Kesä 2008 11:32

Oi, nyt sain nukkua. Sairaslomalla on kivaa. Ja kohta alkaa ihan oikea lomakin. Lusmuolo, mutta minkäs teet.

Tänään pitää mennä Lintsille äitipuolen, pikku- ja isoliskon kanssa. :superhymy: Oikeutan sairaslomallani lähdön Lintsille sillä, että ihon pitää saada aurinkoa jotta se parantuisi :jaaha: On mulla silti huono omatunto. prkl.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja kaneli » To 05 Kesä 2008 13:39

Mä kävin pääsykokeissa, mut joudun jännäämään tuloksia heinäkuulle asti. :jaaha:
En mä mikään huippu muihin hakijoihin verrattuna ole, mut sitäkin motivoituneempi ja varmasti kehityskelpoinen yksilö. Haluisin ihan kauheasti tuohon kouluun, se ois niiiiiiiiiin mun paikka!

Odottavan aika on pitkä. :huoh:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 05 Kesä 2008 13:57

Se on oikeasti inhottavaa, kun työmoraali häiritsee silloin, kun sen ei tarvisi. Siis vaikka tietää olevansa ihan oikealla asialla, kun ei mene töihin, niin silti kaihertaa. Theia :paijaus:

Istuksin vartin verran pihalla ruokkiksella, nyt punottaa ja kuumottaa. On tää ärsyttävää. En mä rusketuksesta niin piittaa, mutta olisi kiva nautiskella auringosta joskus vähän pidempäänkin. Oli kyllä huvittavaa työkaveri/kaverin polttareissa, millaisen reaktion sain kauneudenhoitoalan ammattilaisten keskuudessa sanomalla, ettei mua häiritse mun ihon vaaleus :p Ilmeisesti vaalea iho ei ole toivottavaa, sen verran paljon sain solarium-, rusketusmömmö- ja ravintovinkkejä saadakseni luonnollisen päivetyksen aikaan. Kommenttini "ei mua kiinnosta sellaiset" hiljensi hiprakassa olevan akkalauman suorastaan luonnottoman hiljaiseksi :virne:

Niin oli mulla jotain ilmoitettavaakin. Löysin Vaasasta ekokaupan :superhymy: Mun piti mennä hameostoksille, mutta päädyinkin ostamaan ekokaupan puolityhjäksi. Sillä välin hamekauppa olikin jo mennyt kiinni. Saatura, joutuu tänään tai huomenna mennä uudestaan shoppailemaan.

Toinen iso juttu oli se, että eilen oli myötätuuli kotiin pyöräillessä :superhymy: Jännityksellä odottelen, koska se toinen kerta tänä vuonna tulee :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 05 Kesä 2008 14:05

Aurora B. kirjoitti:
Oli kyllä huvittavaa työkaveri/kaverin polttareissa, millaisen reaktion sain kauneudenhoitoalan ammattilaisten keskuudessa sanomalla, ettei mua häiritse mun ihon vaaleus :p Ilmeisesti vaalea iho ei ole toivottavaa, sen verran paljon sain solarium-, rusketusmömmö- ja ravintovinkkejä saadakseni luonnollisen päivetyksen aikaan. Kommenttini "ei mua kiinnosta sellaiset" hiljensi hiprakassa olevan akkalauman suorastaan luonnottoman hiljaiseksi :virne:

Toi on niin totta!
Mä olen kanssa kerran todennut, että jos se häiritsee että olen valkoinen, kattokaa muualle. Luonnollinen päivetys olisi kuulema esteettistä ja mielyttäisi silmää :epäilevä:.
Mun silmää se ei mun omassa nassussa miellytä, that's enough. En tykkää mistään auringossa makaamisesta, enkä muutenkaan saisi ihooni mitään. Tätä nykyä olen sellainen, että vaihtoehdot on a) täysin ennallaan b) vähän karrella. Vähän karrelle palanut on parin päivän päästä sellainen hätäisen ruskea :ei:.

Kerran kysyttiin itseruskettavasta jostain, että olenko kokeillut sitä jo :virne:
"Mitä se on" sai kaikki vaikenemaan ja päivittelemään etten moista turhuutta tiennyt. :jaaha:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Sippura » To 05 Kesä 2008 14:11

Aloitin (vasta) tänään kevään/kesän pyöräilykauden :superhymy:

Pyöräilin työmatkan, n. 7 km ja aikaa tähän kului saman verran mitä
kävelemisessä bussipysäkille, bussimatkassa ja kävelyssä bussipysä-
kiltä töihin menee. Tuli vähän hölmö olo kunnen tajunnut aikaisemmin
aloittaa työmatkojen pyöräilyä.

Alkuviikosta hurautin työmatkat rullaluistellen, mutta n. tunnin kestänyt
jälkihiki rullailun loputtua ei tehnyt kokeilusta menestyksekästä. Pyöräile-
mällä hikoaa vähemmän ja frisyyrikin säilyy freesinä. That's the way I like
it, aha aha :tilt:

Mulla on ollut muutaman päivän ajan joku mieletön energiapuuska päällä,
koti kuulkaa kiiltää ja kimmeltää siisteyttään, pyykit on pestynä ja tiskit
puhtaina kaapeissa. Syynä tähän saattaa olla se, että Avokki on ollut pari
viikkoa ylitöissä eikä siten häiritse keskittymistäni kotona :virne:

Edit: Ai niin, missä on vanha :D -hymiö? :salaliitto:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Duussi » To 05 Kesä 2008 14:24

Sippura kirjoitti:Pyöräilemällä hikoaa vähemmän ja frisyyrikin säilyy freesinä.

Ai säilyy? :O:

Mä taas en näin kesällä voi muunlaista kampausta harkitakaan kuin matalaa ponnaria,
kun kypärän alla menee pää ihan lits läts. (Kampaajalle pitäis kyllä muutenkin päästä..)
Kätevää toki sinänsä, kun ei tarvitse aamuisin ajatella hiustenlaittoa.

Muuta ilmoitusta: muistin just, että valmistun tänään kandiksi. :viileä:
Iloitaan nyt hyvistä hukkipapereista gradun arvosanaa odotellessa..
Eikä tässä, yhtään missään
ole mitään normaaliuteen viittaavaa
Duussi

ViestiKirjoittaja Sippura » To 05 Kesä 2008 14:30

Duussi kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Pyöräilemällä hikoaa vähemmän ja frisyyrikin säilyy freesinä.

Ai säilyy? :O:

Mä käytän niin tujua lakkaa, että kyllä säilyy :virne:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Maija » To 05 Kesä 2008 14:50

Kibaya kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:
Oli kyllä huvittavaa työkaveri/kaverin polttareissa, millaisen reaktion sain kauneudenhoitoalan ammattilaisten keskuudessa sanomalla, ettei mua häiritse mun ihon vaaleus :p Ilmeisesti vaalea iho ei ole toivottavaa, sen verran paljon sain solarium-, rusketusmömmö- ja ravintovinkkejä saadakseni luonnollisen päivetyksen aikaan. Kommenttini "ei mua kiinnosta sellaiset" hiljensi hiprakassa olevan akkalauman suorastaan luonnottoman hiljaiseksi :virne:

Toi on niin totta!
Mä olen kanssa kerran todennut, että jos se häiritsee että olen valkoinen, kattokaa muualle. Luonnollinen päivetys olisi kuulema esteettistä ja mielyttäisi silmää :epäilevä:.
Mun silmää se ei mun omassa nassussa miellytä, that's enough. En tykkää mistään auringossa makaamisesta, enkä muutenkaan saisi ihooni mitään. Tätä nykyä olen sellainen, että vaihtoehdot on a) täysin ennallaan b) vähän karrella. Vähän karrelle palanut on parin päivän päästä sellainen hätäisen ruskea :ei:.

:femmat:

En ymmärrä, mitä niin ehdottoman upeaa on UV-säteillä kyllästetyssä hipiässä, joka useimmiten kuoriutuu kauniisti hilseillen. Sitä paitsi auringossa makaaminen on tylsää ja hikistä puuhaa. Aatelisetkin aikoinaan olivat kalpeita erottuakseen rahvaista. Miksen siis minäkin? :pepsodent:
Maija

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 05 Kesä 2008 14:52

theia kirjoitti: Oikeutan sairaslomallani lähdön Lintsille sillä, että ihon pitää saada aurinkoa jotta se parantuisi :jaaha: On mulla silti huono omatunto.

Mullekin ihotautilääkäri suositteli, että olisi hyvä kulkea sortseissa osa kesää, jotta iho voisi paremmin. Sanoin siihen vain jotakin, että eikös aurinkoa ole parasta varoa. Sortseja en ole pitänyt moneen vuoteen. Kerran paloi sääret koko matkalta ja siihen se sortsipelleily melkein osaltani päättyikin.

Miksi muutenkaan on ihotautilääkäri? Kun on silmälääkäri, korvalääkäri ja hammaslääkäri, niin miksi yhteen pitää laittaa se tauti mukaan, jotta kuulostaa kohtalokkaammalta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 05 Kesä 2008 15:45

Ihanaa, että on muitakin kalkkilaivan kapteeneja, joita ei ruskeutuminen kiinnosta. Mulla ei onneksi ole taipumustakaan. Raivostuttaa eniten maailmassa kun tätini tulee kesäisin vertailemaan kun sillä pigmenttiä riittää, kuvitellen että olen jotenkin kateellinen. Ei mua kiinnosta, enkä pidä sitä mitenkään erityisen kauniina. Toki terveeltä saa näyttää, mutta rusketuksen hankkiminen rusketuksen vuoksi on käsityskykyni ulottumattomissa.
Kolikon kääntöpuoltakaan mulla ei ole, kun en pala :puunkoputus:, joten olen tyytyväinen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » To 05 Kesä 2008 20:24

Oon yrittäny kehittää muistiani viimeaikaisten unohtelujen takia ajattelemalla
asioita kuvin. Esim. Kotiintullessani pitää muistaa heti ottaa piilarit pois, joten
kuvittelen ihteni tulemassa kotiin ja menevän heti ottamaan piilarit pois tai
vastaavaa ja toistan asiaa samalla mielessäni. On tähän asti toiminut ihan kivasti.

Tänään mun piti piilarien lisäksi (kuvittelin pyöreät piilarit mielessäni, koska
altaalle meno ja piilariruljanssi on hieman monimutkainen asia muistettavaksi) muistaa
jostain syystä rinnat. :friikki: Enkä saa nyt millään päähäni, että miksi hemmetissä?
Mitä muistamista niissä on? Tuossahan ne on eivätkä tietääkseni ole mihkään menossa...

Ja joku törkimys, lintu, kakki mun autolle, kun olin epähuomiossa pysäköinyt sen puun
alle. :norsu: Nyt se pitää pestä ja prhna se pitäs vahatakki vielä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 05 Kesä 2008 22:04

Mä kyllä haluaisin ruskettua, mutta kesän lopussa olen suurinpiirtein sen värinen kuin muu perhe ennen kesää. En vaan rusketu (pikkuisen vain päivetyn). :sori: Jonkinlaisen rusketusrajan saatan saada aikaiseksi, jos kuljen usein toppi päällä.

Tänään otin aurinkoa. Oli mukava makoilla pihalla musiikkia korvalappustereoilla musiikkia. Ihanaa rentoutumista :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 05 Kesä 2008 22:17

Jalat on kipeät päivällä tehdyn kävelylenkin jäljiltä. Päätin olla reipas tyttö ja käydä kävellen muutamassa isossa marketissa, joista kauimmainen sijaitsee noin 10 kilometrin päässä. Sää oli mitä mainioin ja löysin muun muassa ihanat kengät ja hatun. Paluumatkalla päädyin itselleni tyypilliseen tapaan seurailemaan ennestään tuntemattomia kinttupolkuja ja jouduin vähän eksyksiin. :virne: Siinä vaiheessa jalat eivät onneksi olleet vielä kovin kipeät, joten ylimääräinen lenkki ei tuntunut pahalta. Sitä paitsi näin kukkivia kieloja ja metsäjäniksen.

Houkuttaisi kiertää enemmänkin tuollaisia pitempiä lenkkejä, mutta sitä ennen pitäisi ehdottomasti ostaa paremmat kengät. Voin olla varsin kankeajalkainen ilmestys vielä huomenna.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja heartless » To 05 Kesä 2008 22:35

Jee, on muitakin, jotka eivät halua ruskistua. Onneksi on sentään sisätöissä, ettei vahingossakaan saa aurinkoa.

Haluan ilmoittaa, että inhoan bussien kesäaikatauluja! Tai lähinnä sitä, että ne eivät sovi yhteen mun aikataulujen kanssa. :raivo:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 05 Kesä 2008 23:03

Minäkään en rusketu niin millään ja palan aina ihan heti.

En oikeastaan haluaisi olla ruskea, mutta solariumissa olen nyt käynyt tänä keväänä jonkun verran, että kestäisin sitten ehkä muka paremmin aurinkoa palamatta. Mitään rusketusta en todellakaan ole siellä saanut.

Tänään on ollut ihan merkillisen kiva päivä :superhymy: Olen saanut sekä laiskoteltua, että paljon tehtyäkin. :)

Kesä on kyllä ihanaa, kun ei edes jaksa olla mistään stressaantunut. Kaikki vaan soljuu eteenpäin, eikä minnekään tunnu olevan kiire. Ja siitä huolimatta tulee kaikenlaista silti tehtyä ihan itsestään.

Kesä :hymyhali:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 06 Kesä 2008 07:42

Sippura kirjoitti:Aloitin (vasta) tänään kevään/kesän pyöräilykauden :superhymy:

Ja tunnen sen tänään hanurissani :epäilevä:

Huiskaisin iltapäivällä töistä kotiinpääsyn jälkeen vielä läheiseen kauppa-
keskukseen, joten kilometrejä pyörän selässä kertyi eilen n. 40. Kun ottaa
huomioon, että olen viimeksi polkenut pyörää ehkä, öö... 3 vuotta sitten,
niin se on aikamoinen määrä noin niinkuin heti kärkeen :virne:

Kivaa oli, aurinko paistoi eikä ollut kiire minnekään. Korin voisi hankkia
sarviin killumaan niin saisin olkalaukun siihen eikä tarvitsisi sitä selässä
hiostuttaa.

Viikonloppu tulossa, grillausta ja auringossalillumista tiedossa :superhymy:
Ja maanantaina alkaa Shield :jami:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 06 Kesä 2008 07:49

Sippura kirjoitti:Viikonloppu tulossa, grillausta ja auringossalillumista tiedossa :superhymy:

Auringossa lillumista? :epäilevä:
Kuva
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 06 Kesä 2008 07:54

No höh, auringossalilluminen on sitä kun makoillaan auringonpaisteessa ja
vaan ollaan.

Olisihan se auringon ottaminenkin aika vaikeeta. :gay:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 06 Kesä 2008 08:11

Sippura kirjoitti:No höh, auringossalilluminen on sitä kun makoillaan auringonpaisteessa ja
vaan ollaan.

Olisihan se auringon ottaminenkin aika vaikeeta. :gay:

Kappas. Ilmatieteenlaitos ei anna linkittää. Lähinnä tarkoitin sitä, että 14 asteen lämpötiloissa ei palion auringossa lilluta.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 06 Kesä 2008 08:21

Ach, so :lanppu: Tänne suuntaan on luvattu liki 30 astetta koko viikonlopuksi,
siinä varmaan tulee lilluttua vaikkei niin haluaisikaan :sekopää:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 06 Kesä 2008 10:05

Pascal Lemoix kirjoitti:
theia kirjoitti: Oikeutan sairaslomallani lähdön Lintsille sillä, että ihon pitää saada aurinkoa jotta se parantuisi :jaaha: On mulla silti huono omatunto.

Mullekin ihotautilääkäri suositteli, että olisi hyvä kulkea sortseissa osa kesää, jotta iho voisi paremmin. Sanoin siihen vain jotakin, että eikös aurinkoa ole parasta varoa. Sortseja en ole pitänyt moneen vuoteen. Kerran paloi sääret koko matkalta ja siihen se sortsipelleily melkein osaltani päättyikin.
No joo, mulla on atooppinen ihottuma, johon aurinko on yleensä auttava. Ja jos ilma on mahd. kostea, sekin auttaa. Tietty kannattaa aurinkorasvaa laittaa, ettei kärähdä.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 06 Kesä 2008 10:38

Voi juukelispuukelis, nyt on juhannussuunnitelmat selvinä! Varmaan ensimmäinen jussi, kun en ole kotipaikkakunnallani (säälittävää, tiedän). Nyt otamme ja lähdemme Ouluun Nallikarille! Here we come! :superhymy:
Janet

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 06 Kesä 2008 14:17

Jippii.

Asuntolainan kanssa ollaan vielä naimisissa 50 vuotta :huoh:

Noh, kunhan saa maksettua kaksi rakastajartani (=opintolaina) ja yhden lehtolapsen (=luottokorttilasku) pois, niin pitää alkaa lyhentää päälainaa urakalla.

Ps. Kaiken huipuksi pääsyyllinen tähän näyttää keskaria asuntosäästäjille :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 06 Kesä 2008 15:09

Smitti. :paijaus: Mieki olen jo kovasti velallinen, pää hajonnee viimeistään
vuoden päästä niihin summiin.

------------

Kivuutta:
Menen kohta piknikille! :superhymy: Lisäksi ostin tänään kaupasta rumaa,
keltaista kynsilakkaa, joka tuottaa mulle suurta riemua nyt. Pitää varmaan
opetella siis käyttämään kynsilakkaa. :pönde: Ruma, ihana kynsilakka. :hymyhali:

En tiijä, mistä tämä hyvä mieli tulee, mutta en valita.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa